quote:
Meeste overrated series dus die iedereen kijkt. Tof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
The Wire, GOT, Criminal Minds, House, BB...
Nee Arrow kijkt echt helemaal niemandquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Meeste overrated series dus die iedereen kijkt. Tof.
Was ook echt totaal niet te zien dat het je daar om ging inderdaad.quote:
Nee, waarom zou ik iemand een ban willen aannaaien?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook echt totaal niet te zien dat het je daar om ging inderdaad.
Minder dan GOT en BB wat de hele wereld kijkt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee Arrow kijkt echt helemaal niemand
Ach, beetje troll vindt dat wel vermakelijk toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik iemand een ban willen aannaaien?Zij ging flipmodus om niks
Ja omdat dat wél goede series zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Minder dan GOT en BB wat de hele wereld kijkt.
hipsterquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Minder dan GOT en BB wat de hele wereld kijkt.
Nah ik had gewoon GRTD en kwam hier heen.. en toen vlogen een paar homo's en ongestelde meisjes me aan en tja..quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, beetje troll vindt dat wel vermakelijk toch?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja omdat dat wél goede series zijn
Ik zou hier niet eens op reageren als ik jou was johquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik iemand een ban willen aannaaien?Zij ging flipmodus om niks
Snap je het niet?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Ik vind BB dus echt 3x niks.. Kom er maar niet verder in.
Na seizoen 1 wordt hij tofquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Ik vind BB dus echt 3x niks.. Kom er maar niet verder in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |