Dat eindequote:
Ja dat einde is echt briljantquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik wilde reageren met een plaatje van een clown, maar bij google krijg je meteen It, dus nu herbeleef ik jeugdtrauma's.
Als je 'disgusted' bent dat een gerenommeerde acteur die onlangs op jonge leeftijd overleed op de cover komt en jij niet, dan heb je echt een ego ter grootte van een heteluchtballonquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:36 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik snap die Drake nog wel enigszins, maar iemand zou al die twitterende sterren toch eens moeten uitleggen dat 140 characters nou niet bepaald afdoende zijn om een sterke 'case' te maken.
Dat sowieso, maar als er mondelinge afspraken zijn gemaakt, kan ik 't me nog enigszins voorstellen. Of ik sympathie heb voor zijn mening, dat is weer een héél ander verhaal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je 'disgusted' bent dat een gerenommeerde acteur die onlangs op jonge leeftijd overleed op de cover komt en jij niet, dan heb je echt een ego ter grootte van een heteluchtballon
Rolling Stone is toch een muziekblad?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:36 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik snap die Drake nog wel enigszins, maar iemand zou al die twitterende sterren toch eens moeten uitleggen dat 140 characters nou niet bepaald afdoende zijn om een sterke 'case' te maken.
Nee. Politiek en cultuur. Ze doen wel heel erg veel met muziek, dat klopt, maar ook films, opinie, kunst, politiek en tv.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Rolling Stone is toch een muziekblad?
quote:Haar debuut Half Way Home was een vrij melancholiek en ingetogen werk met een knipoog richting de folk. De twee opwarmertjes Forgiven/Forgotten en Hi-Five die dit nieuwe album voorafgingen, leken een overstap naar steviger gitaarwerk en pop aan te kondigen. Hetgeen niet helemaal waar blijkt.
Hoe kun je nou weten dat het waardeloos slecht kut is als je het nog nooit hebt gelezen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef Norrage het volgende:
Ok. Wist ik niet. Ik vind het ook een waardeloos slecht kut-tijdschrift, dus ben niet op de hoogte.
Ik heb het wel gelezen, maar dan alleen de muziek-gedeeltes (want die worden altijd gelinked, of overgetypt, ofzo). Ofwel: ik vind het muziekgedeelte waardeloos.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe kun je nou weten dat het waardeloos slecht kut is als je het nog nooit hebt gelezen?
quote:Beloved early 00s Canadian indie group the Unicorns are potentially planning a reunion tour and a reissue of their album Who Will Cut Our Hair When We're Gone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |