quote:Den Glazen Bollers en Den Amerikaansche Hooivork
Wild Beasts
Z - [9.3]
Maxerazzi - [8.1]
Felagund - [8.0]
Boerbert - [8.6]
DO2 - [9.1]
Beck
Felagund - [7.3]
Boerbert - [8]
Z - [7.2]
Maxerazzi - [7.5]
Norrage - [9.5]
DO2 - [7.4]
Ik zet je 9,5 er even bij.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:38 schreef Norrage het volgende:
Wild Beasts nog niet geluisterd maar Beck krijgt een 9.5 van P4K
Al zijn ze geloof ik niet heel erg fan daar dus ik kan er grandioos naast zittenr
Haha, deel eens.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:43 schreef Norrage het volgende:
St. Vincentde recensies die ik lees over dat concert...
QEDquote:Op maandag 17 februari 2014 13:34 schreef Arn0 het volgende:
Wild Beasts krijgt een 9 van NME. Met die kennis zeg ik een 7.2 van Pitchfork.
Paar posts boven je nog.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:17 schreef Pat-sounds het volgende:
Had iemand hier al eens iets gezegd over Apneu? Wat een bizar tof album is Hard Feelings toch. Duurt ook maar 20 minuten
Moeten jullie daarvoor nog een positieve recensie over het album schrijven?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:11 schreef Norrage het volgende:
Hihi we hebben met patsounds vrijkaartjes gewonnen voor Young Fathers
Die hadden we al geschreven, en toen maar ingestuurd als prijs-vraag, en gewonnen dusquote:Op maandag 17 februari 2014 13:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moeten jullie daarvoor nog een positieve recensie over het album schrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Je haalt dingen door elkaar, jongen.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
We 0.9 punt lager dan DO2 voorspelt had.
quote:
Ik ben bang dat DO2 gelijk heeft. Het was Z die de 9.2 voorspelde.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef DO2 het volgende:
Ja, die meid is wel een ontdekking voor mij. En ik ga d'r zien in Rotterdam.
( Maar het is echt te straightforward voor een 9 ( of hoger ). Ook voor P4K. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |