Opzich wel logisch daar in het achterhoek, niets anders te doen daar behalve chillen met koeienquote:
Er zijn er meer dan 4quote:
Nice ik heb 3 en 4 en speel eigenlijk vooral 3 nog.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Er zijn er meer dan 4
Ben nu bezig met multiplayer van BF3, moet rank 45 halen voor achievement. Nu op 35, per rank 50k punten dus moet nog een half miljoenVanmiddag een potje gehad waar k/d 70/15 was en 21k punten had gescoord
. Had een speler 37 keer gekilled, gast zat op mij te jagen nadat ik m 5x had geknifed
4 heb ik ook liggen maar multiplayer is te buggy en laat mijn 360 vaak vastlopen. EA had Dice niet moeten pushen om BF4 in 2 jaar te ontwikkelen. EA, vuige geldwolven bedrijf is hetquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nice ik heb 3 en 4 en speel eigenlijk vooral 3 nog.
Ja ik vind BF4 tot nu toe gewoon kut.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:26 schreef Viro het volgende:
[..]
4 heb ik ook liggen maar multiplayer is te buggy en laat mijn 360 vaak vastlopen. EA had Dice niet moeten pushen om BF4 in 2 jaar te ontwikkelen. EA, vuige geldwolven bedrijf is het
Enige wat ik jammer vind is de bug in Operation Metro. Zodra de server tickets op 200%, of hoger, heeft staan is kans heel groot dat je xbox360 vastloopt. Daarnaast is Operation Metro is mijn favoriete mapquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik vind BF4 tot nu toe gewoon kut.
schiet niet op, dan zitten mono en ik alleen maar met elkaar te kroelen en missen we de hele film.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:04 schreef Moira. het volgende:
GC / [Exclusieve voorvertoning] Gratis kaartjes Non-Stop!
Komen jullie ook hierheen?
Ik hoop dat Mono vrij is en dan gaan we daarheen
Elkaar meeten en bazenfilm kijken
Is dat het niet waard, dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
schiet niet op, dan zitten mono en ik alleen maar met elkaar te kroelen en missen we de hele film.
Wel gunstig als Murdera met Mono bezig is, dan heb jij je handen en andere, sappige lichaamsdelen voor mij beschikbaar.quote:
het enige sap dat daar nog in zit is er door mono ingebracht.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Wel gunstig als Murdera met Mono bezig is, dan heb jij je handen en andere, sappige lichaamsdelen voor mij beschikbaar.
Dit is wel een beetje waarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
het enige sap dat daar nog in zit is er door mono ingebracht.
Ik weet haar wel nat van zichzelf te krijgen hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
het enige sap dat daar nog in zit is er door mono ingebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |