SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je tepels hebben wel een functie, ze zijn een indicatie voor wanneer je het koud hebt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
Mijn tepels hebben ook geen functie, maar die snij ik er toch ook niet af?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je tepels hebben wel een functie, ze zijn een indicatie voor wanneer je het koud hebt.
spagetti poepquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
Voor dezelfde reden dat wij haar onder onze oksel hebben; anti-wrijving. Of heb jij soms liever dat je billen op elkaar blijven plakken?
Als je vergeet je billen uit elkaar te trekken wel.quote:
Daarom harsen !!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:12 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb het eens getrimd en vervolgens afgeschoren.
3 dagen jeuk aan mijn poepert
geen bus haarlak en vuur gebruikenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:12 schreef einzeinz het volgende:
Ben je homo of zo?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:12 schreef einzeinz het volgende:
Geen heggeschaar gebruikenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:19 schreef HighVolume het volgende:
[..]
geen bus haarlak en vuur gebruiken
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:21 schreef rozecroc het volgende:
Wat brood op je bilspleet leggen en op je buik op de Dam gaan liggen. De duiven pikken dan ook je haren mee.
Rimt hij dat er niet af danquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef KaasIsLekker het volgende:
Het sperma van mijn buurman blijft ook altijd in mijn konthaar plakken
Post daar eens een filmpje van hier als je durft.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:48 schreef KaasIsLekker het volgende:
Na de buurman komen eerst de bakker, postbode en de toppers nog langs
oorhaar was dat toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:04 schreef frankiestein het volgende:
Hoezo heeft hier nog niemand dat epische, oude verhaal gepost van die yank die zijn konthaar verwijderde?
Je hebt zeker eerst spacecake genomen voor je op dit idee kwam.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:21 schreef rozecroc het volgende:
Wat brood op je bilspleet leggen en op je buik op de Dam gaan liggen. De duiven pikken dan ook je haren mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:21 schreef rozecroc het volgende:
En hoe gaat dat bij vrouwen dan, Einstein?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
Voor dezelfde reden dat wij haar onder onze oksel hebben; anti-wrijving. Of heb jij soms liever dat je billen op elkaar blijven plakken?
Vrouwen poepen niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:07 schreef turbofokker het volgende:
[..]
En hoe gaat dat bij vrouwen dan, Einstein?
Jij leeft nog in de sprookjeswereld waarin vrouwen van nature geen konthaar hebben?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:07 schreef turbofokker het volgende:
[..]
En hoe gaat dat bij vrouwen dan, Einstein?
Seksueel genot.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
Mijn tepels hebben ook geen functie, maar die snij ik er toch ook niet af?
Waarschijnlijk zal dit apparaat zich wat dieper nestelen in de aars van TS dan de plek waar het kont-haar zich bevind.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:37 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar dan wat groter zou misschien wel een optie zijn voor het verwijderen van konthaar. Of zou hij dan vastlopen en aan je reet vast blijven zitten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |