Misschien moet ik dat ook maar gewoon eens gaan doenquote:
Vind ik ook, daarnaast laten we eerlijk zijn Nederland kan geen enkele echt mondiale sport zo domineren zoals ze doen met schaatsen. Als het een Amerikaanse volkssport was geweest hadden wij nooit zoveel medailles gehad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Skiën is ook spectaculairder
En dan naar Zwitserlandquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar gewoon eens gaan doen
Sjoelenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind ik ook, daarnaast laten we eerlijk zijn Nederland kan geen enkele echt mondiale sport zo domineren zoals ze doen met schaatsen. Als het een Amerikaanse volkssport was geweest hadden wij nooit zoveel medailles gehad.
Welke sport is dat welquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind ik ook, daarnaast laten we eerlijk zijn Nederland kan geen enkele echt mondiale sport zo domineren zoals ze doen met schaatsen. Als het een Amerikaanse volkssport was geweest hadden wij nooit zoveel medailles gehad.
Is dat prijsverschil het waard jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan naar ZwitserlandWel wat duurder, maar mooiere pistes, lekkerder eten, en minder toeristisch volk
Hij lijkt me echt zo'n type dat je in bed wil lokken en vervolgens weer over gaat naar een ander meisje.quote:
Mwoah, voor je allereerste keer misschien nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat prijsverschil het waard ja
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij lijkt me echt zo'n type dat je in bed wil lokken en vervolgens weer over gaat naar een ander meisje.
bijna hetzelfdequote:
Dat had ik al meteen doorquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij lijkt me echt zo'n type dat je in bed wil lokken en vervolgens weer over gaat naar een ander meisje.
Ik ga er eens naar kijken. Ik ben eind maart / begin april 2 weken vrij waarvan ik er 1 naar Spanje gaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mwoah, voor je allereerste keer misschien niet![]()
Oostenrijk is ook leuken goedkoper
OMG IK OOKquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:43 schreef Etsu het volgende:
aldo omg ik ga misschien naar china met de zomer
LEUK HE?!
Basketbalquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welke sport is dat wel![]()
Nederland is goed in hockey, relatief goed in honkbal, volleybal, schaatsen.
In welke 'mondiale' sport blinkt de VS uit
geef aan mijquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:45 schreef supersof het volgende:
Ik heb zijn nummer. Maar ga er niks mee doen.
Hoe groot is dat werkelijk in Europaquote:
Ik kan zo snel inderdaad niks bedenken. Maar ze domineren wel heel veel (niet mondiale) sporten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welke sport is dat wel![]()
Nederland is goed in hockey, relatief goed in honkbal, volleybal, schaatsen.
In welke 'mondiale' sport blinkt de VS uit
Ja serieusquote:
Best groot in Spanje en Italie hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe groot is dat werkelijk in Europa
Ja, vind het gezien het relatief lage aantal inwoners best knap. Ook op het gebied van voetbal doet Nederland nog altijd aardig meequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan zo snel inderdaad niks bedenken. Maar ze domineren wel heel veel (niet mondiale) sporten.
In hockey is Nederland sterk. Het honkbal succes is vooral te danken aan de Antillianen en volleybal zit al jaren in een redelijke dip volgens mij.
Maar voor een land met maar 16 miljoen inwoners presteren ze in een flink aantal sporten inderdaad belachelijk goed.
cooolllll.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja serieusAls ik geen herkansingen heb van de uni
[..]
Best groot in Spanje en Italie hoor
Maar in Duitsland, Engeland, Frankrijk? Hoe mondiaal is basketbal dan? Is er wel zoiets als een mondiale sport? Misschien voetbal dan nog het meestquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja serieusAls ik geen herkansingen heb van de uni
[..]
Best groot in Spanje en Italie hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |