De minst interessante sporten worden het meeste uitgezonden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan zie je dit:
OWS / [POLL] Welke sporten vind je niks aan?
1000x
Yuliagod wil ik wel weer live zien hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De minst interessante sporten worden het meeste uitgezonden.
NOS
[ afbeelding ]
Ja iedereen stemt op schaatsen om lekker te rellen. Lekker zo'n pollquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NOS
[ afbeelding ]
Liever curlingquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jurysporten, daar heb je niks aan.
Als je ziet dat White met valpartij gisteren vierde kan worden, dan weten we wel dat er geen hol klopt van deze jury.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad af of ze dezelfde score zouden geven als ze de run bijvoorbeeld over een maand weer zien.
Schaatsen vind ik terechtquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NOS
[ afbeelding ]
Nee, dat was uitstekend journalistiek werk van mezelf.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja iedereen stemt op schaatsen om lekker te rellen. Lekker zo'n poll
Schaatsen op 2.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat was uitstekend journalistiek werk van mezelf.
Iedereen geniet van Curling
[ afbeelding ]
Zeker als het zo onduidelijk is waar dat verschil dan vandaan komt. Bij het turnen weet je tenminste hoeveel aftrek je krijgt voor een nahup.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jurysporten, daar heb je niks aan.
Laten we wel wezen: schaatsen, shorttrack, skien, snowboardcross en evt. biathlon en langlaufen zijn leuk om te kijken. Zelfs curling nog wel. Kunstrijden is echt kut en rodelen en skeloton ook bijna nooit spannend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NOS
[ afbeelding ]
Inclusief dom dansjequote:Op woensdag 12 februari 2014 19:36 schreef kciR het volgende:
Zelfs tijdens de prijsuitreiking zitten ze nog aan elkaar
Rodelen is wel leuk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laten we wel wezen: schaatsen, shorttrack, skien, snowboardcross en evt. biathlon en langlaufen zijn leuk om te kijken. Zelfs curling nog wel. Kunstrijden is echt kut en rodelen en skeloton ook bijna nooit spannend.
Eensquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laten we wel wezen: schaatsen, shorttrack, skien, snowboardcross en evt. biathlon en langlaufen zijn leuk om te kijken. Zelfs curling nog wel. Kunstrijden is echt kut en rodelen en skeloton ook bijna nooit spannend.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:36 schreef kciR het volgende:
Ik vind dat juist geweldig, het zijn allemaal vriendinnen van elkaar en gunnen elkaar de winst ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:36 schreef kciR het volgende:
Ik vond het tegenvallen. De snelste loopt elke run een paar tienden uit. klassement blijft hetzelfdequote:
Live aldus de presentator van dienstquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:46 schreef DaMook het volgende:
Ah op ned1 gaan we straks naar de ontknoping voor de vrouwen op de halfpipe.
Ik ook, kan ik het nog een keer beoordelen of Bright terecht 2e is of toch 1e moest zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Live aldus de presentator van dienstnaja net niet gevolgd dus kijk even mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |