Heel Nederland zou dit niet boeien zonder Nederlands succes.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:56 schreef Rezania het volgende:
Schaatsen, dat kan me dus echt zo niet boeien.
Gisteren stonden er drie Nederlanders op het podium, kan me nog steeds niet boeien.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Heel Nederland zou dit niet boeien zonder Nederlands succes.
Halfpipe en Slopestyle zowel op snowboard als op ski's mogen wel weg ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Freestyleskiën en snowboarden mogen per direct van de Spelen verdwijnen. Verder is shorttrack ook niet om aan te zien
Had ik nou niet gedacht dat je dat zou vindenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Halfpipe en Slopestyle zowel op snowboard als op ski's mogen wel weg ja.
Jurysport doe je maar lekker in het circus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Had ik nou niet gedacht dat je dat zou vinden
En schansspringen dan? Dat is ook met een jury.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Jurysport doe je maar lekker in het circus.
Is ook geen flikker aan, kan mooi na het turnen met Epke.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En schansspringen dan? Dat is ook met een jury.
Ik vind het wel spectaculair. Nu bezig trouwens, vrouwen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Is ook geen flikker aan, kan mooi na het turnen met Epke.
Ik ken het programma maar ik ben klaar voor vandaag, ik kijk namelijk geen schansspringen en ook geen curling en ook het IJshockey tussen Rusland en Japan boycot ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel spectaculair. Nu bezig trouwens, vrouwen.
Dat je geen curling kijkt valt me wel tegen hoor. Dat is gewoon een topshow.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ken het programma maar ik ben klaar voor vandaag, ik kijk namelijk geen schansspringen en ook geen curling en ook het IJshockey tussen Rusland en Japan boycot ik.
Loop je nou met m'n ballen te spelen, Karina?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat je geen curling kijkt valt me wel tegen hoor. Dat is gewoon een topshow.
Nee man! Dat is gewoon leuk, bijna cult eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Loop je nou met m'n ballen te spelen, Karina?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |