SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
Dat is Andrea ja, linke tante hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:54 schreef Capaja het volgende:
[..]
isa en koeien
maar als ik het streamverslag van vanochtend las met het melken
dan komt het er op neer dat Dre alwetend is en als iemand daar iets van zegt dan is ze beledigd
of zienikutniegoed ?
hier woeit het de hele dag alquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:56 schreef GekkePoes het volgende:
Begint daar flink te waaien buiten
Straks valt er niks meer uit te spoelen, dan is er geen haar meerquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:56 schreef sjampoeh het volgende:
Moet dat haar niet uitgespoeld worden btw .. wil me nergens mee bemoeien
nee joh denk eens aan het milieuquote:
kijken op tegen 1-1-15quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Wat ik mij afvraag is hoe de familieleden van de Utopianen vinden hoe hun dierbare het doen.
Met al dat gejank, gekat geroddel etc?
Die is toch al dood en uitgestrooid, ze weet het alleen zelf nog niet...quote:
staat DIT al in haar lijstjequote:
Ik ga er zelf een beetje op proberen te letten. Vind het soms niet fraai wat hier gezegd wordt, ook al weet ik dat ik het zelf iig met een knipoog bedoel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:52 schreef community het volgende:
Ik zeg gewoon wat ik vind en voel. Ik probeer niet specifiek iemand te vernederen, Soms zeg ik dingen die ik te grof vind en wat ik niet kan verdedigen. Ik denk dat er wel ergere dingen worden gezegd en soms is iets gewoon te grappig. Als een van die mensen later hier komt lezen dan maakt het toch niet uit hoe je het gezegd hebt.
Die vertellen zichzelf dat wij vreselijke mensen zijn die nooit gelijk hebben en die hun vriend/familielid niet kennen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Wat ik mij afvraag is hoe de familieleden van de Utopianen vinden hoe hun dierbare het doen.
Godver, die is fout (maar moest wel lachenquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef waxmask het volgende:
Nijntje is een klootzak!
[ afbeelding ]
dat hoort bij het chemisch afvalquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die is toch al dood en uitgestrooid, ze weet het alleen zelf nog niet...
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef waxmask het volgende:
Nijntje is een klootzak!
[ afbeelding ]
ik vind ze stom.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ga er zelf een beetje op proberen te letten. Vind het soms niet fraai wat hier gezegd wordt, ook al weet ik dat ik het zelf iig met een knipoog bedoel.
Billy toch? die zit toch nog met de verf in haar haar?quote:
Die zie je met een week alweer, dus geniet er maar van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef PeZu het volgende:
yeah die afgrijselijke uitgroei van billybob is weg
Dat doe ik dus ook al denk ik achteraf soms waarom moest ik dat nu zo zeggen. Waarom laat ik me zo opfokken door hun geirriteer bijvb dat vieze eten. Smakken , Slurpen, Neus goor ophalen. Zorgt ervoor dat ik ze kan wurgen.....quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:52 schreef community het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat ik vind en voel. Ik probeer niet specifiek iemand te vernederen, Soms zeg ik dingen die ik te grof vind en wat ik niet kan verdedigen. Ik denk dat er wel ergere dingen worden gezegd en soms is iets gewoon te grappig. Als een van die mensen later hier komt lezen dan maakt het toch niet uit hoe je het gezegd hebt.
Maar je zou je toch schamen als kind zijnde en iedereen ziet je vader de hele dag jankend en scheldend op de streams/tv Of rukkend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef community het volgende:
[..]
Die vertellen zichzelf dat wij vreselijke mensen zijn die nooit gelijk hebben en die hun vriend/familielid niet kennen.
Ze mogen zich melden voor een prettig filosofisch gesprekquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:56 schreef Dotteke het volgende:
rukkend is nog wel t minst erge.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je zou je toch schamen als kind zijnde en iedereen ziet je vader de hele dag jankend en scheldend op de streams/tv Of rukkend.
okquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef blanket het volgende:
Let op...ik ga iets positiefs tiepuh:
Ik vind dat t-shirt met "gepiel in de marge" van Aike leuk.
ikw eet niet hoe jouw haar groeit maar bij de meeste is dat 1 cm per maand dus na 1 week zie je nog weinig helemaal als je slechte voeding krijgtquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zie je met een week alweer, dus geniet er maar van.
Team Sky aftreksel... Ze zal wel wielrenfan zijn...quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef blanket het volgende:
hakim gisteren ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef Chanel5 het volgende:
En maar Isa de schuld geven, is die feeks goed in.
Neen, Hakim heeft zich vermand.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:51 schreef Capaja het volgende:
ik kom bionnenvallen en zie Hakim op de streams(zelfs exit gaan naar 24 uur kan hij niet)
en isa en dre in een discussie over , jawel, de koeien !
waarschijnlijk heb je niks om handen dan irriteer je je sneller aan dat soort geluidjes etc etcquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook al denk ik achteraf soms waarom moest ik dat nu zo zeggen. Waarom laat ik me zo opfokken door hun geirriteer bijvb dat vieze eten. Smakken , Slurpen, Neus goor ophalen. Zorgt ervoor dat ik ze kan wurgen.....
Of Isa haar Calimero stem kan mij ook flink irriteren..
Maar ik probeer niet al te grof te worden..
En geef ze ook ( nog) geen nare bijnamen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:01 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Neen, Hakim heeft zich vermand.
Hij blijft zeker tot zijn zoontje 1 jaar wordt, over 2 maanden.
Het arme joch moet dan komen opdraven, want dat vindt papa zo leuk.
Keigaaf, supervet en meer van dat soort stupide kwalificaties.
en vanas doet leuk de afwas. jimske loopt niet in de weg. lau zou met ander uiterlijk of karakter best mijn vriend kunnen zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef blanket het volgende:
niet het onmogelijke vragenquote:
Gaat me vooral om mijn eigen waardigheid, wie ik ermee kwets kan me niet zoveel schelen. Bij uitstek zijn deze mensen snel gekwets.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook al denk ik achteraf soms waarom moest ik dat nu zo zeggen. Waarom laat ik me zo opfokken door hun geirriteer bijvb dat vieze eten. Smakken , Slurpen, Neus goor ophalen. Zorgt ervoor dat ik ze kan wurgen.....
Ze kan geen voeding krijgen voor haar getrolquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:01 schreef Cactus1 het volgende:
Andrea kan niet stoppenDit wordt ruzie
Kom maar op! Isa is normaal nogal scheutig met "gvd'tjes" dus dan wordt het helemaal gezelligquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:01 schreef Cactus1 het volgende:
Andrea kan niet stoppenDit wordt ruzie
super leechquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:02 schreef Chanel5 het volgende:
Je wilde je kas en je frummelhoekje, hou je daar lekker mee bezig. Rupsje nooitgenoeg.
Mooi he? Bil en Lot negeren hetquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze kan geen voeding krijgen voor haar getrol
Geen beter vermaak dan leedvermaak!quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Denken jullie ook weleens: "Wat zit ik al die inwoners toch op een vieze manier af te zeiken?"
Dat is eigenlijk zó niet hoe ik ben, maar ik vermaak me er wel mee.![]()
![]()
Wat is de psychologie hier achter?
Dat word gezellig melken zo met Nico.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:58 schreef Cactus1 het volgende:
Dré zit zich lekker op te fokkenEven kijken op wie ze zo los gaat
Oliebol junior in tha house. Zijn eerste woordjes zijn waarschijnlijk snapje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:01 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Neen, Hakim heeft zich vermand.
Hij blijft zeker tot zijn zoontje 1 jaar wordt, over 2 maanden.
Het arme joch moet dan komen opdraven, want dat vindt papa zo leuk.
Keigaaf, supervet en meer van dat soort stupide kwalificaties.
Juist .... Ik scheld in real live ook niet graag en geef mensne ook geen nare bijnamen dus nu ook niet....quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:01 schreef community het volgende:
[..]
Gaat me vooral om mijn eigen waardigheid, wie ik ermee kwets kan me niet zoveel schelen. Bij uitstek zijn deze mensen snel gekwets.
gesmak en micro geen fijne combi, nog meer klagers op de mailquote:
Mocht in DGK ook niet.quote:
+1quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:02 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Geen beter vermaak dan leedvermaak!![]()
maar ik heb wel mijn grenzen...
das godver de helft van mijn voorspelquote:
Goede verklaringquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
gesmak en micro geen fijne combi, nog meer klagers op de mail
Als we achteraf maar onze excuses aanbieden tegenover Hakim zal het wel worden vergeven, net als daar in Utopia. Die manse wat steuken en het lef hebben om het niet met hem eensch te zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen moment dat ik me echt gruwelijk erger zodat ik opgefokt raak o.i.d. Ik overdrijf graag... dat welquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mocht ook niet maar ze deden het gewoonquote:
mij,mij,mij,mij en ikquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:04 schreef Capaja het volgende:
volgens jimmy is dat isa's schaartje
dre : nee die is van MIJ
Ben het met je eens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Juist .... Ik scheld in real live ook niet graag en geef mensne ook geen nare bijnamen dus nu ook niet....
sorry hakim, sorry kim van me.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Als we achteraf maar onze excuses aanbieden tegenover Hakim zal het wel worden vergeven, net als daar in Utopia. Die manse wat steuken en het lef hebben om het niet met hem eensch te zijn.
ik heb in alle BB's en zow maar 1 moment gehad dat ik ze echt door het beeldscherm toe wilde schreeuwen en dat hebben Paul en Hakim voor elkaar gekregen saampies in bedquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen moment dat ik me echt gruwelijk erger zodat ik opgefokt raak o.i.d. Ik overdrijf graag... dat wel
Het ergst vind ik mensen die dan Hakim zien steuken en hem de grootste klootzak vinden en een week later hem een topper vinden omdat hij om een kaartje van thuis gehuild heeft en een tijdje niet geroddeld heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Als we achteraf maar onze excuses aanbieden tegenover Hakim zal het wel worden vergeven, net als daar in Utopia. Die manse wat steuken en het lef hebben om het niet met hem eensch te zijn.
opfokken zou ook wel heel dom wezenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen moment dat ik me echt gruwelijk erger zodat ik opgefokt raak o.i.d. Ik overdrijf graag... dat wel
mocht welquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mocht ook niet maar ze deden het gewoon
Mocht niet???? LOL, dat was bijna een voorwaarde tijdens de casting.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mocht ook niet maar ze deden het gewoon
Ik moet bekennen dat ik in Utopia bekenden van mezelf terug herkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
+1
we kijken om te klagen en te bedenken hoe goed we het zelf hebben met onze familie/vrienden
hakim sorry,quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
sorry hakim, sorry kim van me.
ik hoopte eig dat je jarenlang zou wegrotten in een marokkaanse cel ivm drugssmokkel.
maar dat is gemeen van me. sorry.
Nu wel met de goede en niet meer met Ruud...quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Emil is een beetje ruzie aan het zoeken, volgens mij.
Daar hebben er meer last van...hangt wat in de lucht daar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Emil is een beetje ruzie aan het zoeken, volgens mij.
dat is gezond, reflectief de sociale bruggen verbranden. ben trots op je. echt. met heel mijn hart. held.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:07 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik in Utopia bekenden van mezelf terug herken![]()
Maar dat zijn ook wel de bekenden waar ik inmiddels royaal afstand van heb genomen. Ik heb daar in eerdere topics al over geschreven ;-)
of valt dat ook onder afzeiken...?
Overdrijven is altijd leukquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup!quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:06 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
opfokken zou ook wel heel dom wezen
nou ik ben klaar met Hakim stem ook continu op hem in de pol. Heeft bij mij afgedaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:06 schreef community het volgende:
[..]
Het ergst vind ik mensen die dan Hakim zien steuken en hem de grootste klootzak vinden en een week later hem een topper vinden omdat hij om een kaartje van thuis gehuild heeft en een tijdje niet geroddeld heeft.
Opschieten dan een beetje, half 10 begint mijn filmquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:07 schreef blanket het volgende:
[..]
Daar hebben er meer last van...hangt wat in de lucht daar.
Was een japans grapje van mijquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mocht niet???? LOL, dat was bijna een voorwaarde tijdens de casting.
verknipt is ze alquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:08 schreef cobain1994 het volgende:
Ik zoek een schaartje...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:04 schreef Capaja het volgende:
volgens jimmy is dat isa's schaartje
dre : nee die is van MIJ
Ik zou die man mijden als de pest.Geen enkel woord mee wisselen. In utopia wordt je dan zijn target.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou ik ben klaar met Hakim stem ook continu op hem in de pol. Heeft bij mij afgedaan
+1 Ik word hier op de bank ook wel eens pissig (dom ik weetquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou ik ben klaar met Hakim stem ook continu op hem in de pol. Heeft bij mij afgedaan
Je moet eens kijken met wie hij GEEN ruzie zoekt... Die zou je zo ver moeten krijgen om eens tegen Hakim los te gaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:09 schreef community het volgende:
[..]
Ik zou die man mijden als de pest.Geen enkel woord mee wisselen.
Ik schiet even vol...quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:08 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
dat is gezond, reflectief de sociale bruggen verbranden. ben trots op je. echt. met heel mijn hart. held.
er marcheert inderdaad iets niet in zijn kopquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
En Rienk heeft een rare obsessie met messen....
Heeft ook vreemde uitspraken gedaan over doodslag e.d.
ja onze salonzwerver heeft de zelfkant van de samenleving gezien. tenminste, thuis bij paps op de bank. maar was heel heftig. las hij op internet. man van de straat. mits niet te koud. en niet te au aan voetjes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Verknipt is ze al. Wat zal die vent blij zeg dat ze opgelazerd isquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ze knipt de negatieve energie van zich af
gastquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:08 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
dat is gezond, reflectief de sociale bruggen verbranden. ben trots op je. echt. met heel mijn hart. held.
Er klopt niks in die kop van hem.... Daarom mag ik hem niet. Nog meer niet dan Hakim.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
er marcheert inderdaad iets niet in zijn kop
We hebben nog 10 1/2 maand...quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zou hem zo pesten dat hij gillend poort uit loopquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:09 schreef community het volgende:
[..]
Ik zou die man mijden als de pest.Geen enkel woord mee wisselen. In utopia wordt je dan zijn target.
ja die kun je makkelijker lezen, bij rienk heb ik zoiets dat er een diep van binnen een ed gein zit, brrrquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er klopt niks in die kop van hem.... Daarom mag ik hem niet. Nog meer niet dan Hakim.
haar leven staat bol en vol met niet zo'n wijze moves.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:12 schreef Baconbus het volgende:
Misschien was het niet zo'n wijze move van Andrea om met 14 anderen in een loods te gaan zitten, als in haar eigen wereld alles op haar manier moet worden gedaan. Mja, mensen willen bekend worden he.
neeheeequote:Op woensdag 12 februari 2014 19:12 schreef Baconbus het volgende:
Misschien was het niet zo'n wijze move van Andrea om met 14 anderen in een loods te gaan zitten, als in haar eigen wereld alles op haar manier moet worden gedaan. Mja, mensen willen bekend worden he.
Dan heeft hij de groep binnen een paar dagen tegen je in het gareel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik zou hem zo pesten dat hij gillend poort uit loop
zou continu vlak achter hem lopen zonder wat te zeggen bijvb
En hun zin krijgen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:12 schreef Baconbus het volgende:
Eigenwijs ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:13 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
haar leven staat bol en vol met niet zo'n wijze moves.
o ja. was ik even vergeten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
neeheee
ze zit daar om dr dochter te laten zien dat ze een vreselijk lieve mama is
zullen we streamafspraken makenquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
zullen we streamafspraken maken![]()
jij alleen 1+2 ik 3+4
afsprakern maken werkt namelijk heul geod !
kijk maar in Utopia
dames dames mag het even centraalquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
jij alleen 1+2 ik 3+4
kijk maar in Utopia
Volgens rienk is een sok in zijn broek niet een langere lul, maar hoge hakken is alleen voor strakkere billen.... En dat vind hij bullshit...quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:12 schreef beequeen het volgende:
Volgens Nico voelen bosjesvrouwen zich niet sterker als ze op hoge hakken lopen.
OMG.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
jij alleen 1+2 ik 3+4
kijk maar in Utopia
ja wat denk jequote:Op woensdag 12 februari 2014 19:15 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
dames dames mag het even centraal
Ik zit met één oog OS te kijken, de stream erbij gaat even niet lukken. Ik ben volkomen afhankelijk van jullie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
jij alleen 1+2 ik 3+4
kijk maar in Utopia
En dan nog even al die gasten de hele nacht keten in de tentquote:
Ja, de ware "christen" in haar komt goed naar boven in Utopia. Niks tegenspraak of luisteren naar anderen. Alles beter weten, beter denken te kunnen. Niks vergeven, maar wraakzuchtig kwaad blijven. Niks waarheid, maar liegen en bedriegen. Stelen als de raven... bah wat een eng, naar mensquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Andrea scheld gluiperig
toch knap, doen alsof je alle wijsheid in pacht hebt maar feitelijk niks weetquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens rienk is een sok in zijn broek niet een langere lul, maar hoge hakken is alleen voor strakkere billen.... En dat vind hij bullshit...
Dat dames zich er sterker en zo door voelen, sexier, boeit hem niet. Nico gaat daar dus in mee
Bosjesmannen voelen zich WEL sterker door peniskokers etc. Is zelfs een statussymbool... Maar ja, antropologie en/of normaal nadenken is te moeilijk voor Rienk (en blijkbaar ook voor Nicoline, helaas).
Rienk en Emil gaan nog flink clashen. Ze lijken best goede vrienden soms, maar ik denk dat dit nog wel verandert. Nicolien zal waarschijnlijk de aanleiding zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:12 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
We hebben nog 10 1/2 maand...
nee knul.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Volgens rienk is een sok in zijn broek niet een langere lul, maar hoge hakken is alleen voor strakkere billen.... En dat vind hij bullshit...
Dat dames zich er sterker en zo door voelen, sexier, boeit hem niet. Nico gaat daar dus in mee
Bosjesmannen voelen zich WEL sterker door peniskokers etc. Is zelfs een statussymbool... Maar ja, antropologie en/of normaal nadenken is te moeilijk voor Rienk (en blijkbaar ook voor Nicoline, helaas).
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:15 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja wat denk je
gekkepoes begon
echt waar hoor
kan er niet meer tegen
maakt niet uit wie begon. ik maak er een eind aan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:15 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja wat denk je
gekkepoes begon
echt waar hoor
kan er niet meer tegen
die van andrea niet dan ?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:16 schreef Blackprinces het volgende:
Die zelfvoldane grijns op die smoel van rienk zou ik er daar al een paar keer af geslagen hebben.
zou ik ook doenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:16 schreef GekkePoes het volgende:
Ze gaan nu dat geintje van Ruud gebruiken om stemmen te geven. En negeren gewoon de sores en hiaten van de rest
Ik denk dat ze een paar geboden is vergeten... Of iemand heeft wat blaadjes uit haar Bijbel gescheurd...quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:15 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ja, de ware "christen" in haar komt goed naar boven in Utopia. Niks tegenspraak of luisteren naar anderen. Alles beter weten, beter denken te kunnen. Niks vergeven, maar wraakzuchtig kwaad blijven. Niks waarheid, maar liegen en bedriegen. Stelen als de raven... bah wat een eng, naar mens
Capaja..... Zendercheckquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:15 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja wat denk je
gekkepoes begon
echt waar hoor
kan er niet meer tegen
Dat doet ze de hele tijd...ze lijkt die gast wel van Bolland & Bolland.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:16 schreef cobain1994 het volgende:
Stiekem de tong uitsteken?
[ afbeelding ]
Dus uit dat gedeelte van het dierenrijk komt zij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:16 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Vond het niet zo heel serieus klinken eigenlijk...quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:16 schreef GekkePoes het volgende:
Ze gaan nu dat geintje van Ruud gebruiken om stemmen te geven. En negeren gewoon de sores en hiaten van de rest
meld je aanquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:16 schreef Blackprinces het volgende:
Die zelfvoldane grijns op die smoel van rienk zou ik er daar al een paar keer af geslagen hebben.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:16 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nee knul.
als nico het zegt, it is. zij zit potverdrie maar 3 gebouwen af van de relevante studie!
[aluhoedje] Reptilian! [/aluhoedje]quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:16 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Excuseseseseseeeeee meeeeeeequote:Op woensdag 12 februari 2014 19:16 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
nee knul.
als nico het zegt, it is. zij zit potverdrie maar 3 gebouwen af van de relevante studie!
Klopt. Ik ben een bosjesman en kan dit beamen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zie Paul nog wel eens een keertje uit zijn spanbanden knappen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Rienk en Emil gaan nog flink clashen. Ze lijken best goede vrienden soms, maar ik denk dat dit nog wel verandert. Nicolien zal waarschijnlijk de aanleiding zijn.
/glazenbolmodus
hee beledig die onschuldige beestjes niet zoquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus uit dat gedeelte van het dierenrijk komt zij.
[ afbeelding ]
She is a reptilian..quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus uit dat gedeelte van het dierenrijk komt zij.
[ afbeelding ]
Zo vangen hagedissen vocht op.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:16 schreef cobain1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou dit wel op een t-shirt willen. En dan naar één van die 100%NL events. Beetje voor Andrea d'r neus lopen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:15 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ja, de ware "christen" in haar komt goed naar boven in Utopia. Niks tegenspraak of luisteren naar anderen. Alles beter weten, beter denken te kunnen. Niks vergeven, maar wraakzuchtig kwaad blijven. Niks waarheid, maar liegen en bedriegen. Stelen als de raven... bah wat een eng, naar mens
salonzwerver zoekt loi-filosofinquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Excuseseseseseeeeee meeeeeee![]()
Dat zal Rienk iig denken... Die wil eens zijn gebijbelde lans ergens in rijgen... En nico lijkt dat wel interessant te vinden... Een gewassen nep-zwerver...
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou dit wel op een t-shirt willen. En dan naar één van die 100%NL events. Beetje voor Andrea d'r neus lopen.
nee ze zijn gewoon lekker aan het dollen, leuk tochquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:18 schreef Burner82 het volgende:
Ruud begint zich nu uit te spreken, duidelijker te worden en feller te worden... Dat is meestal het moment dat Emil Ruud weer even gaat aaien en het goed maken
Wat Ruud tegen Vanas zei, was geen dollen....quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ze zijn gewoon lekker aan het dollen, leuk toch
Billy zei net dat ze de pers uit zou zetten...blijkbaar nog nietquote:
ow zo. ik las 'uit andrea' en had meteen paniekquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:19 schreef blanket het volgende:
[..]
Billy zei net dat ze de pers uit zou zetten...blijkbaar nog niet
En ze plakken niet?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:20 schreef GekkePoes het volgende:
De kleuren van haar letters zijn ineens anders
je had het over emil en ruud, wat er tegen die behangplaksel maker wrodt gezegd boeit me maar ook dat hoorde ik half en was niet heel hardquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat Ruud tegen Vanas zei, was geen dollen....
Ook dat jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:17 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik zie Paul nog wel eens een keertje uit zijn spanbanden knappen.
Oh sorry..quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:20 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ow zo. ik las 'uit andrea' en had meteen paniek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag/moet deze in tietentopic ?HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
Klopt, maar dat is het moment dat Emil Ruud weer even lief moet gaan maken... En sowieso stoppen met heb zwart maken, want Ruud kan nog wel eens opstaan tegen Emil...quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
je had het over emil en ruud, wat er tegen die behangplaksel maker wrodt gezegd boeit me maar ook dat hoorde ik half en was niet heel hard
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:21 schreef Capaja het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag/moet deze in tietentopic ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag/moet deze in tietentopic ?![]()
Vind ik wel. Het viel mij ook al op
![]()
Nee joh, dat is een shirtje van Nicolien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag/moet deze in tietentopic ?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2014 19:23:05 ]
Panic button...... Billy naakt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:24 schreef Cactus1 het volgende:
Van Andrea inzoomen op een koeienvlaai en weer terug.. Hint van de regie hoe zij over haar denken?
heh wat nee joh, dat zijn matties till the endquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is het moment dat Emil Ruud weer even lief moet gaan maken... En sowieso stoppen met heb zwart maken, want Ruud kan nog wel eens opstaan tegen Emil...
Ze gaat een potje bestellen zonder met de groep te overleggen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:23 schreef blanket het volgende:
Hahhahahhahha Billy haar uitgroei is geel
Tot Ruud boos isquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
heh wat nee joh, dat zijn matties till the end
Stagelopertjes inwerken.. de org crew is al te duur geworden voor deze shitzooiquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:24 schreef goldenoldie het volgende:
wat is er toch met dat geluid heel de dag al??
dat mag je ze zelf gaan vertellen hoor. brr.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:24 schreef GekkePoes het volgende:
En ze hebben die pers al de hele dag aanstaan zie ik, die vebruikt redelijk vel stroom. Het advies was om eerst een groot aantal ontwerpen te maken, en die achteralkaar te persen. Daarna het aparaat uitschakelen
ze trok daarstraks zonder waarschuwing der shirt uitquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Panic button...... Billy naakt.
Erg professioneel .. NOT!quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:25 schreef Capaja het volgende:
dre MAG van anton geen mannen masseren,
this utopia will selfdestruct after 5 secsquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dit ziet er te natuurlijk uitquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:25 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom gaat Bil een ander potje bestellen? Het moest toch extra lang er in zitten? Wat is het probleem?
behalve boer klaver danquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:25 schreef R0T29 het volgende:
Andrea mag geen mannen masseren van Anton
4quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:26 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
this utopia will selfdestruct after 5 secs
Nu zonder BH en slipje... recht voor de camera.... dus panic button... en daarna probeerde de stagiair alleen hoofd in beeld te houdenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze trok daarstraks zonder waarschuwing der shirt uit![]()
hakim stond er recht tegenover en keek verlekkerd
3quote:
Pfff... moet ik straks weer gaan zeggen dat IK hoofdpijn heb hier...quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
maar ja das ook geen verbeteringquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu zonder BH en slipje... recht voor de camera.... dus panic button... en daarna probeerde de stagiair alleen hoofd in beeld te houden
lijkwit jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bil: "wit staat mij gewoon heel goed"
Anton vertrouwt haar niet.. met een reden ws.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:25 schreef sjampoeh het volgende:
Ze van van Anton geen mannen masseren![]()
lekker profi
j met zon huid tint kun je het beste voor wit haar gaan dan weet je tenminste zeker dat mensen je niet voor levend kunne verwarrenquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bil: "wit staat mij gewoon heel goed"
En weer liegt ze. Ze mocht geen medebewoners meer masseren van het hokje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:25 schreef R0T29 het volgende:
Andrea mag geen mannen masseren van Anton
Ze rooft meteen de knip uit je achterzakquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Anton vertrouwt haar niet.. met een reden ws.
die komen niet eens voorbij de stoelquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:27 schreef Burner82 het volgende:
Billy voelt zich sexy... met de borstjes naar voren over de tafel hangen
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Jimmie zingt : Orange boven..
Billy over de zeik
Go Jimmy!quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Jimmie zingt : Oranje boven..
Billy over de zeik
neee eerst tv uitzending. stelletje fakkers daarquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef Urb het volgende:
Hakim wil half 8 centraal. Daarna moet Andrea affe snal zn rug doen dan kan opa naar bed.
Bij Billy is het over 5 minuten het tegenovergestelde van wat ze nu beweert.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:30 schreef Blackprinces het volgende:
Bil voelt zich niet lelijk.
Wat lijkt me dat heerlijk als je zo vol van jezelf kan zijn...
Het is ook maar goed dat ze niet voelt dat ze lelijk is. Wat een helse pijn zou dat voor d'r zijn zeg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:30 schreef Blackprinces het volgende:
Bil voelt zich niet lelijk.
Wat lijkt me dat heerlijk als je zo vol van jezelf kan zijn...
ja wij willen ook na sesamstraat op bedquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
neee eerst tv uitzending. stelletje fakkers daar
Ligt het aan mij of heeft Nicolien vrij aanwezige oren?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:29 schreef cobain1994 het volgende:
Lekkere wijfen sjonnie.
[ afbeelding ]
Mja dan maar geen TV show hier, first things first.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
neee eerst tv uitzending. stelletje fakkers daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |