Hoewel ik niet vaak in je topics reageer, vind ik wel dat je goede klachten hebt. Voor mij ben je een leuke user.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus ik mag mijn klachten ook gewoon posten
Bij ieder topic van mij zeggen jullie ook steeds 'Nikonlover'
Maar ik heb ook af en toe serieuze topics en daar doen ze het ookquote:Op zondag 9 maart 2014 22:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat je het willens en wetens uitlokt.
Mensen vinden mij leuk? :0 Ik doe iets foutquote:Op zondag 9 maart 2014 23:03 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hoewel ik niet vaak in je topics reageer, vind ik wel dat je goede klachten hebt. Voor mij ben je een leuke user.
Dus je doel is dat mensen je niet leuk vinden? Oftewel je doel is om hier te trollen?quote:Op zondag 9 maart 2014 23:04 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mensen vinden mij leuk? :0 Ik doe iets fout
johquote:Op zondag 9 maart 2014 23:08 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dus je doel is dat mensen je niet leuk vinden? Oftewel je doel is om hier te trollen?
Het is gewoon een openbare foto van Alexander Pechtold, kneus.quote:Op maandag 10 maart 2014 03:32 schreef wenfer2 het volgende:
KLB / Dijsselbloem wil belastingstelsel herzien
Privéfoto's van users worden gedeeld van andere users. Da ken tocg niet?!![]()
MODJES!
Gaat tegen de privacy in van niet nader te noemen users en daarnaast is de foto niet relevant in het kader van dit topic.quote:Op maandag 10 maart 2014 03:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het is gewoon een openbare foto van Alexander Pechtold, kneus.
Het is relevant want D66 probeert net als de PvdA zieltjes te winnen, verstandelijk beperkte imbeciel.quote:Op maandag 10 maart 2014 03:42 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Gaat tegen de privacy in van niet nader te noemen users en daarnaast is de foto niet relevant in het kader van dit topic.
Dus als in een topic gepredikt wordt dat de PvdA beticht zou kunnen worden van het mogelijk begaan van poging tot het winnen van zieltjes in verkiezingstijd waarvan de moraliteit eventueel discutabele zou kunnen zijn, het goed te praten is om in ditzelfde topic foto's van andere partijen, die hier mogelijk ook schuldig aan zouden kunnen zijn, waarop ook (ex-)FOK!kers te zien zijn, welke ook nog eens wordt ondersteund door een zwakzinnige woordenzwengel van het onnodig negatief bejegenen van mij als persoon?quote:Op maandag 10 maart 2014 03:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het is relevant want D66 probeert net als de PvdA zieltjes te winnen, verstandelijk beperkte imbeciel.
Ik vind het jammer dat Nikonlover dat heeft gezegd en zelf dus de ruiten heeft ingeslagen. Zoals dat topic over dat jongetje dat expres op het verkeerde knopje drukt en je hierdoor de trein mist is gewoon erg frustrerend en een terechte klacht. Ook was de klacht goed geformuleerd. Waarschijnlijk verwacht hij reacties als OV:') en koop een auto. Tja, niet iedereen vind autorijden leuk en zit liever in de trein. Daarbij is er een evenredig verband tussen het aantal mannelijke bestuurders en het aantal ongelukken. Kort samengevat: ik vind jammer dat Nikonlover gezegd heeft dat hij een troll is.quote:Op maandag 10 maart 2014 00:37 schreef Nikmans het volgende:
Sowieso vraag ik me af waarom iemand die het er zó duidelijk om doet niet al lang in de kliko ligt
Weg.quote:Op maandag 10 maart 2014 03:32 schreef wenfer2 het volgende:
KLB / Dijsselbloem wil belastingstelsel herzien
Privéfoto's van users worden gedeeld van andere users. Da ken tocg niet?!![]()
MODJES!
Het broep van een modje is eigenlijk een beetje als een vrijwillige schoolpleintoezichthouder in een marokkanenbuurt oid.quote:Op maandag 10 maart 2014 07:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weg.
Veder weer klaar, beginnen zich hier weer een hele zwik mensen te verzamelen, die er niets mee te maken hebben.
Het komt er zo nu en dan wel een beetje bij in de buurt, inderdaad.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het broep van een modje is eigenlijk een beetje als een vrijwillige schoolpleintoezichthouder in een marokkanenbuurt oid.
Jazeker.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:52 schreef SunChaser het volgende:
Wil iemand in de TT een veranderen in hun?
KLB / Wie is de Mol fanboys met hun speurneusacties :')
Schaamteloos ditquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:54 schreef hoink581 het volgende:
Ik wil even melden dat HaywoodJablome vanaf nu mijn favoriete mod is. Sorry, Frank maar je kloon account overstijgt je eigen blauwe user.
Eindelijk terugquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:54 schreef hoink581 het volgende:
Ik wil even melden dat HaywoodJablome vanaf nu mijn favoriete mod is. Sorry, Frank maar je kloon account overstijgt je eigen blauwe user.
Om twee redenen:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:25 schreef zakschijt het volgende:
Waarom is dit topic gesloten? KLB / Waarom schreeuwen negers ALTIJD?
Was serieuze vraag heurquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Om twee redenen:
1) Bagger -> reacties spreken voor zichzelf denk ik ook.
2) Anders moet ik 300 reacties wachten alvorens het dicht gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |