Ware het niet dat hij geld nodig heeft om door de EU uit te laten geven. Dus hij roept nu vanalles, maar komt het niet na.quote:Op maandag 10 maart 2014 03:28 schreef SiGNe het volgende:
Opzich heeft ie gelijk, het kan ook anders.
Ik zag 'm afgelopen week nog met een enorm brede grijs op z'n bek zeggen dat de crisis weliswaar voorbij is maar dat er voorlopig nog geen accijs- en belastingverlagingen komen.quote:Op maandag 10 maart 2014 03:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ware het niet dat hij geld nodig heeft om door de EU uit te laten geven. Dus hij roept nu vanalles, maar komt het niet na.
Dus denk je nu echt dat de burger beter af is met de loze beloften van de PvdA, de VVD of uberhaupt dit kabinet?quote:Op maandag 10 maart 2014 04:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik zag 'm afgelopen week nog met een enorm brede grijs op z'n bek zeggen dat de crisis weliswaar voorbij is maar dat er voorlopig nog geen accijs- en belastingverlagingen komen.
Rutte en Dijnsselbloem lachen alles weg, gaan vast na de politiek bij Zalm in de directie, ook al zo'n lachertje.
M'n opa zei ooit tegen een achterbuurman van mij die hij verder niet kende "En jou mag ik niet, vuile VVD'er" (Hij was PVDA'er in hart en nieren, maar goed dat ie dood is want hij zou zich schamen voor z'n eigen partij) heb ik zelf ook een behoorlijke aversie tegen die partij.quote:Op maandag 10 maart 2014 04:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus denk je nu echt dat de burger beter af is met de loze beloften van de PvdA, de VVD of uberhaupt dit kabinet?
Mag van mij meedoen. SP, PVV en een opvulpartij. Als het maar niet die gladjanus van een Pechtold wordt.quote:Op maandag 10 maart 2014 04:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
M'n opa zei ooit tegen een achterbuurman van mij die hij verder niet kende "En jou mag ik niet, vuile VVD'er" (Hij was PVDA'er in hart en nieren, maar goed dat ie dood is want hij zou zich schamen voor z'n eigen partij) heb ik zelf ook een behoorlijke aversie tegen die partij.
Mijn partij is de SP, heeft nog nooit de kans gehad om in het kabinet deel te nemen, heeft het tot nu toe als enige gevestigde partij dus ook nog nooit weten te verkloten.
De beloftes zijn goed, 't wordt wat mij betreft tijd dat ze een kans krijgen om die beloftes waar te maken.
SP en PVV zie ik niet zo snel samenwerken.quote:Op maandag 10 maart 2014 04:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mag van mij meedoen. SP, PVV en een opvulpartij. Als het maar niet die gladjanus van een Pechtold wordt.
Met welk ander kabinet?quote:Op maandag 10 maart 2014 04:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dus denk je nu echt dat de burger beter af is met de loze beloften van de PvdA, de VVD of uberhaupt dit kabinet?
Ja.. een partijleider gaat op zo'n niets betekenende post als binnenlandse zaken zitten. Verder heeft de minister binnenlandse zaken niets met zorg en onderwijs te maken.quote:Op maandag 10 maart 2014 04:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
SP en PVV zie ik niet zo snel samenwerken.
Ondanks dat de PVV z'n linkse plannen van de SP geleend heeft laten ze die plannen vallen als een baksteen in een zwart gat.
VVD en SP verschillen ook veel teveel plus dat VVD de PVV hoogstwaarschijnlijk als niet betrouwbaar ziet.
Pechthold kan denk ik best heel groot worden, D666, SP+ PVDA? misschien nog een 4e partij erbij want PVDA zal niet heel veel overhouden gok ik.
Als je moet kiezen tussen Pechthold en Roemer, wie kies je dan als premier?
Ondanks dat ikzelf al jaren SP stem moet ik zeggen dat ik Roemer liever op binnenlandse zaken zie zitten dan als premier, ik denk dat Pechthold daar iets meer stijl voor heeft.
En Roemer op binnenlandse politiek lijkt me alleen maar goed voor zaken als zorg en scholing.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:18 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]
Het nieuwe kabinet pvv-sp-d66 31+ 23 +22 = 76
Premier: Geert Wilders
Minister van Sociale Zaken: Emiel Roemer
Minister van Economische Zaken: Alexander Pechtold
Minister van Immigratie en Integratie: Joram v Klaveren
Minister van Volksgezondheid: Fleur Agema
Minister van Financien: Ewout Irrgang
Minister van Onderwijs: Harm Beertema
Minister van Buitenlandse Zaken: Sophie in 't Veld
De reden waarom de SP nog nooit in het kabinet heeft kunnen deelnemen is omdat het een stel huilies zijn die weigeren te overleggen of te luisteren naar andere partijen.quote:Op maandag 10 maart 2014 04:11 schreef SiGNe het volgende:
Mijn partij is de SP, heeft nog nooit de kans gehad om in het kabinet deel te nemen, heeft het tot nu toe als enige gevestigde partij dus ook nog nooit weten te verkloten.
De beloftes zijn goed, 't wordt wat mij betreft tijd dat ze een kans krijgen om die beloftes waar te maken.
Als je een vetzak was en met veel moeite eindelijk weer een gezond gewicht hebt, dan moet je ook niet weer gelijk de hele dag met diepvriespizza voor de tv gaan,zitten.quote:Op maandag 10 maart 2014 04:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik zag 'm afgelopen week nog met een enorm brede grijs op z'n bek zeggen dat de crisis weliswaar voorbij is maar dat er voorlopig nog geen accijs- en belastingverlagingen komen.
Als je een nog groter rampenkabinet wilt, moet je dat vooral willen ja.quote:
Ik denk dat heel veel Nederlanders, met simpel boerenverstand, het beter zouden kunnen. Alleen al omdat die niet door en door corrupt zijn.quote:
Minister Vogeltjesdans van het landelijke luchtruim.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel Nederlanders, met simpel boerenverstand, het beter zouden kunnen. Alleen al omdat die niet door en door corrupt zijn.
Dan moeten ze minder uitgeven aan allerlei BS aan het buitenland en het geld in eigen land besteden waardoor we eerst weer eens gezond worden voor we weer de pinautomaat van de EU willen spelen.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Belastingen omlaag, nog groter overheidstekort, geweldig idee.
Leuk en aardig dat iedereen denkt dat je meer geld over houdt, maar elke euro die je hier meer wint, wordt ergens anders wel weg bezuinigt.
Oh dat sowieso.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan moeten ze minder uitgeven aan allerlei BS aan het buitenland en het geld in eigen land besteden waardoor we eerst weer eens gezond worden voor we weer de pinautomaat van de EU willen spelen.
Grappig dat je dat zo zegt. Want het is onze regering zelf die onze economie nog steeds van pizza voorziet, waar ze ons ook goed gezond eten had kunnen voorzetten. Maar die pizza is zo lekker gemakkelijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je een vetzak was en met veel moeite eindelijk weer een gezond gewicht hebt, dan moet je ook niet weer gelijk de hele dag met diepvriespizza voor de tv gaan,zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |