abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137571431
'Lasten op arbeid kunnen omlaag om werkgelegenheid te stimuleren'

Is het weer verkiezingstijd? Vuile leugenaar :)

Klacht: jarenlang de burger laten verrekken en nu ineens, vlak voor de verkiezingen, iets voor de burger gaan doen (wat ze toch niet doen). Klootzakken.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_137571439
PvdA :')
Dijsselbloem :')

Terechte klacht TS! ^O^
  maandag 10 maart 2014 @ 03:28:31 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_137571449
Opzich heeft ie gelijk, het kan ook anders.
Waarom bijv eerst belasting/heffingen betalen als je die later via een subsidie weer terug krijgt?
Hef dan minder belasting.

Huursubsidie bijv zou in principe meteen naar de verhuurder kunnen gaan waardoor de huurder minder huur hoeft te betalen, zorgtoeslag hetzelfde.
Waterschapsbelasting en gemeentelijke belastingen kunnen in principe direct worden kwijtgescholden aangezien de gemeente ook inzicht heeft in de inkomens van de burgers.
Is dat inkomen te laag, dan gaat de rekening niet naar die persoon maar naar de overheid.

Op die manier sla je een hoop stappen over en dat scheelt, lijkt mij, in kosten.
Of de overheid alles meteen verrekend of achteraf alsnog uitbetaalt maakt niet uit voor de begroting.

Ik denk alleen dat Dijnsselbloem het anders zal zien dan ik.
pi_137571474
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 03:28 schreef SiGNe het volgende:
Opzich heeft ie gelijk, het kan ook anders.
Ware het niet dat hij geld nodig heeft om door de EU uit te laten geven. Dus hij roept nu vanalles, maar komt het niet na.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 10 maart 2014 @ 04:01:34 #5
45 SiGNe
pi_137571478
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 03:53 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ware het niet dat hij geld nodig heeft om door de EU uit te laten geven. Dus hij roept nu vanalles, maar komt het niet na.
Ik zag 'm afgelopen week nog met een enorm brede grijs op z'n bek zeggen dat de crisis weliswaar voorbij is maar dat er voorlopig nog geen accijs- en belastingverlagingen komen.

Rutte en Dijnsselbloem lachen alles weg, gaan vast na de politiek bij Zalm in de directie, ook al zo'n lachertje. :r
pi_137571482
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 04:01 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik zag 'm afgelopen week nog met een enorm brede grijs op z'n bek zeggen dat de crisis weliswaar voorbij is maar dat er voorlopig nog geen accijs- en belastingverlagingen komen.

Rutte en Dijnsselbloem lachen alles weg, gaan vast na de politiek bij Zalm in de directie, ook al zo'n lachertje. :r
Dus denk je nu echt dat de burger beter af is met de loze beloften van de PvdA, de VVD of uberhaupt dit kabinet? :r
  maandag 10 maart 2014 @ 04:11:29 #7
45 SiGNe
pi_137571491
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 04:06 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dus denk je nu echt dat de burger beter af is met de loze beloften van de PvdA, de VVD of uberhaupt dit kabinet? :r
M'n opa zei ooit tegen een achterbuurman van mij die hij verder niet kende "En jou mag ik niet, vuile VVD'er" (Hij was PVDA'er in hart en nieren, maar goed dat ie dood is want hij zou zich schamen voor z'n eigen partij) heb ik zelf ook een behoorlijke aversie tegen die partij.

Mijn partij is de SP, heeft nog nooit de kans gehad om in het kabinet deel te nemen, heeft het tot nu toe als enige gevestigde partij dus ook nog nooit weten te verkloten.
De beloftes zijn goed, 't wordt wat mij betreft tijd dat ze een kans krijgen om die beloftes waar te maken.
pi_137571503
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 04:11 schreef SiGNe het volgende:

[..]

M'n opa zei ooit tegen een achterbuurman van mij die hij verder niet kende "En jou mag ik niet, vuile VVD'er" (Hij was PVDA'er in hart en nieren, maar goed dat ie dood is want hij zou zich schamen voor z'n eigen partij) heb ik zelf ook een behoorlijke aversie tegen die partij.

Mijn partij is de SP, heeft nog nooit de kans gehad om in het kabinet deel te nemen, heeft het tot nu toe als enige gevestigde partij dus ook nog nooit weten te verkloten.
De beloftes zijn goed, 't wordt wat mij betreft tijd dat ze een kans krijgen om die beloftes waar te maken.
Mag van mij meedoen. SP, PVV en een opvulpartij. Als het maar niet die gladjanus van een Pechtold wordt.
  maandag 10 maart 2014 @ 04:31:06 #9
45 SiGNe
pi_137571513
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 04:23 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Mag van mij meedoen. SP, PVV en een opvulpartij. Als het maar niet die gladjanus van een Pechtold wordt.
SP en PVV zie ik niet zo snel samenwerken.
Ondanks dat de PVV z'n linkse plannen van de SP geleend heeft laten ze die plannen vallen als een baksteen in een zwart gat.
VVD en SP verschillen ook veel teveel plus dat VVD de PVV hoogstwaarschijnlijk als niet betrouwbaar ziet.

Pechthold kan denk ik best heel groot worden, D666, SP+ PVDA? misschien nog een 4e partij erbij want PVDA zal niet heel veel overhouden gok ik.
Als je moet kiezen tussen Pechthold en Roemer, wie kies je dan als premier?
Ondanks dat ikzelf al jaren SP stem moet ik zeggen dat ik Roemer liever op binnenlandse zaken zie zitten dan als premier, ik denk dat Pechthold daar iets meer stijl voor heeft.
En Roemer op binnenlandse politiek lijkt me alleen maar goed voor zaken als zorg en scholing.
  maandag 10 maart 2014 @ 06:19:37 #10
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_137571594
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 04:06 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Met welk ander kabinet?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_137571606
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 04:31 schreef SiGNe het volgende:

[..]

SP en PVV zie ik niet zo snel samenwerken.
Ondanks dat de PVV z'n linkse plannen van de SP geleend heeft laten ze die plannen vallen als een baksteen in een zwart gat.
VVD en SP verschillen ook veel teveel plus dat VVD de PVV hoogstwaarschijnlijk als niet betrouwbaar ziet.

Pechthold kan denk ik best heel groot worden, D666, SP+ PVDA? misschien nog een 4e partij erbij want PVDA zal niet heel veel overhouden gok ik.
Als je moet kiezen tussen Pechthold en Roemer, wie kies je dan als premier?
Ondanks dat ikzelf al jaren SP stem moet ik zeggen dat ik Roemer liever op binnenlandse zaken zie zitten dan als premier, ik denk dat Pechthold daar iets meer stijl voor heeft.
En Roemer op binnenlandse politiek lijkt me alleen maar goed voor zaken als zorg en scholing.
Ja.. een partijleider gaat op zo'n niets betekenende post als binnenlandse zaken zitten. Verder heeft de minister binnenlandse zaken niets met zorg en onderwijs te maken.
pi_137571666
Ja die punten liet ie vallen omdat ie met cda en vvd onderhandelde he, als ie met de sp gaat onderhandelen niet natuurlijk want de sp is het met die punten eens.

Roemer moet op sociale zaken natuurlijk

zie hier mijn geniale analyse

quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 12:18 schreef arjan1112 het volgende:
[ afbeelding ]

Het nieuwe kabinet pvv-sp-d66 31+ 23 +22 = 76

Premier: Geert Wilders

Minister van Sociale Zaken: Emiel Roemer

Minister van Economische Zaken: Alexander Pechtold

Minister van Immigratie en Integratie: Joram v Klaveren

Minister van Volksgezondheid: Fleur Agema

Minister van Financien: Ewout Irrgang

Minister van Onderwijs: Harm Beertema

Minister van Buitenlandse Zaken: Sophie in 't Veld
pi_137572665
quote:
6s.gif Op maandag 10 maart 2014 03:23 schreef wenfer2 het volgende:
verkiezingstijd :')
  maandag 10 maart 2014 @ 09:32:00 #14
365031 Dettol
Met automatisch pompje
pi_137573205
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 04:11 schreef SiGNe het volgende:
De reden waarom de SP nog nooit in het kabinet heeft kunnen deelnemen is omdat het een stel huilies zijn die weigeren te overleggen of te luisteren naar andere partijen.
pi_137573334
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 04:01 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Als je een vetzak was en met veel moeite eindelijk weer een gezond gewicht hebt, dan moet je ook niet weer gelijk de hele dag met diepvriespizza voor de tv gaan,zitten. ;)
  maandag 10 maart 2014 @ 09:46:17 #16
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_137573448
Ik geloof dat nog geen week geleden Rutte nog had gezegd dat belastingverlaging de komende jaren niet aan de orde was.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_137573469
TS kan het beter. :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_137573632
Ik heb mijn stembiljet al verscheurd
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 10 maart 2014 @ 10:02:17 #19
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_137573719
Verkiezingen :r
En altijd het laatste woord.
pi_137576293
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 08:58 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

:')
  maandag 10 maart 2014 @ 14:31:38 #21
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_137581682
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 04:31 schreef SiGNe het volgende:
D666, SP+ PVDA?
Als je een nog groter rampenkabinet wilt, moet je dat vooral willen ja.
  maandag 10 maart 2014 @ 14:34:01 #22
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_137581762
quote:
13s.gif Op maandag 10 maart 2014 09:47 schreef HSG het volgende:
TS kan het beter. :')
Ik denk dat heel veel Nederlanders, met simpel boerenverstand, het beter zouden kunnen. Alleen al omdat die niet door en door corrupt zijn.
pi_137581765
Belastingen omlaag, nog groter overheidstekort, geweldig idee.

Leuk en aardig dat iedereen denkt dat je meer geld over houdt, maar elke euro die je hier meer wint, wordt ergens anders wel weg bezuinigt.
pi_137581779
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:34 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik denk dat heel veel Nederlanders, met simpel boerenverstand, het beter zouden kunnen. Alleen al omdat die niet door en door corrupt zijn.
Minister Vogeltjesdans van het landelijke luchtruim.
  maandag 10 maart 2014 @ 14:37:15 #25
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_137581859
quote:
14s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Belastingen omlaag, nog groter overheidstekort, geweldig idee.

Leuk en aardig dat iedereen denkt dat je meer geld over houdt, maar elke euro die je hier meer wint, wordt ergens anders wel weg bezuinigt.
Dan moeten ze minder uitgeven aan allerlei BS aan het buitenland en het geld in eigen land besteden waardoor we eerst weer eens gezond worden voor we weer de pinautomaat van de EU willen spelen.
pi_137581887
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 14:37 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dan moeten ze minder uitgeven aan allerlei BS aan het buitenland en het geld in eigen land besteden waardoor we eerst weer eens gezond worden voor we weer de pinautomaat van de EU willen spelen.
Oh dat sowieso.

100% anti ontwikkelingshulp.
  maandag 10 maart 2014 @ 14:38:47 #27
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_137581906
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 09:38 schreef Igen het volgende:

[..]

Als je een vetzak was en met veel moeite eindelijk weer een gezond gewicht hebt, dan moet je ook niet weer gelijk de hele dag met diepvriespizza voor de tv gaan,zitten. ;)
Grappig dat je dat zo zegt. Want het is onze regering zelf die onze economie nog steeds van pizza voorziet, waar ze ons ook goed gezond eten had kunnen voorzetten. Maar die pizza is zo lekker gemakkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')