De insteek was dat al hoor, neem alleen de TT maar. En dan heb ik nog niet over de ts. Ik vind het allemaal niet zo'n ramp.quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:40 schreef Nikonlover het volgende:
Lemming
KLB / Autistische nikonlover wil op knopje drukken
Pardon?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De insteek was dat al hoor, neem alleen de TT maar. En dan heb ik nog niet over de ts. Ik vind het allemaal niet zo'n ramp.
De VBL-SC is een paar deuren verderop.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:51 schreef tong80 het volgende:
Kut, nu zit er zo'n lang hard stukje in m'n net gedraaide shag.
Zal er geen topic over openen.
Ben weg voor vandaag. Maak er wat van Guus. En het liefst niet in de VBL-SC.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De VBL-SC is een paar deuren verderop.
Ik doe niet aan de VBL-SCquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben weg voor vandaag. Maak er wat van Guus. En het liefst niet in de VBL-SC.
Till tomorrow.
Elke klacht, zeg maar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:50 schreef tong80 het volgende:
Welke klacht ontbreekt er in de OP
KLB / Ik sta achter Putin
sorryquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:02 schreef Nikmans het volgende:
Het valt me op dat eigenlijk in elke voetbalklacht een standaard groepje mensen "voetbal" komt typen, terwijl het toch echt hun eigen keuze is om dat topic aan te klikken. Vrij irritant want daardoor gaan de eerste dertig posts meestal over het wel/niet mannelijk zijn van voetballers en komt zo'n topic daarna pas op gang, als het niet volledig afgestorven is tegen die tijd.
Dat geldt ook voor andere onderwerpen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:02 schreef Nikmans het volgende:
Het valt me op dat eigenlijk in elke voetbalklacht een standaard groepje mensen "voetbal" komt typen, terwijl het toch echt hun eigen keuze is om dat topic aan te klikken. Vrij irritant want daardoor gaan de eerste dertig posts meestal over het wel/niet mannelijk zijn van voetballers en komt zo'n topic daarna pas op gang, als het niet volledig afgestorven is tegen die tijd.
Als de klacht over voetbal gaat kan het gewoon hierquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:21 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor andere onderwerpen.
Daarbij is er een vbl subforum.
Eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:02 schreef Nikmans het volgende:
Sneu dat er nog steeds mensen zijn die denken dat internet bedoeld is om gigantisch te kloten. Nee dus.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / Mijn hond
Gaat het respectloos gedrag van een bepaalde user in dit topic niet te ver?
Opgeruimd ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / Mijn hond
Gaat het respectloos gedrag van een bepaalde user in dit topic niet te ver?
Dus ik mag mijn klachten ook gewoon postenquote:Op zondag 9 maart 2014 00:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eens.
Als het een klacht is hoort die in KLB.
Verschil is alleen dat je het willens en wetens uitlokt.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus ik mag mijn klachten ook gewoon posten
Bij ieder topic van mij zeggen jullie ook steeds 'Nikonlover'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |