Is het wat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:49 schreef KoningStoma het volgende:
jonge wall runnen jumpen dit dat pilots platstampen
[ afbeelding ]
Dat weet je bij jou nooitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:08 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, ik doe maar alsof ik het leuk vind.
Ja zoiets, kijk wel evenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:13 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon nieuw account aanmaken voor gratis maandje goldDoe ik ook.
Zoveel speel ik iig niet meer online op de 360, ondanks dat ik net wel weer een paar nieuwe games heb gescoord
Remember Me viel me behoorlijk tegenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Kut, quoten werkt niet meer
Ik heb deze week Batman Origins, Saints Row 4, F1 2013, Remember me en The Bureau gescoordIk wil alleen Splinter Cell: Blacklist nog ergens vandaan toveren en de volledige seizoenen van The Walking Dead 2 en The Wolf Among us spelen. Oh en de heists in GTA Online als die ooit uitkomen...
Daarna ben ik wel klaar met de Xbox 360 denk ik
Voor de paar keer dat jullie nog eens online willen spelen met MW2, BF3 of GTA V maak ik wel een nieuw accountje met gold aan
Blacklist wil ik ook nog, heeft die coop?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb deze week Batman Origins, Saints Row 4, F1 2013, Remember me en The Bureau gescoordIk wil alleen Splinter Cell: Blacklist nog ergens vandaan toveren en de volledige seizoenen van The Walking Dead 2 en The Wolf Among us spelen. Oh en de heists in GTA Online als die ooit uitkomen...
Voor de paar keer dat jullie nog eens online willen spelen met MW2, BF3 of GTA V maak ik wel een nieuw accountje met gold aan
In ieder geval wel achievements, dus maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Blacklist wil ik ook nog, heeft die coop?
Laat maar weten als je hem gaat kopenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef Rossdale het volgende:
Yep! Blacklist heeft inderdaad co-op
Heeft een ps4, koopt 5 360 gamesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:05 schreef Rossdale het volgende:
Is goed, maar dat duurt nog wel even hoor. Eerst die andere games eens uitspelen
PS4 has no games!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb alle toffe PS4-games al gespeeldSpeel nu alleen nog NBA2k14 en BF4, van tijd tot tijd. Maar dat is pas leuker als er wat meer mensen met een PS4 zijn.
Maar ik had zin in wat SP games en die van de PS4 heb ik al uitgespeeld
Moet je adblocker even uitzetten Nielsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Wauw. Fok.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je adblocker even uitzetten Niels
Blacklist was echt vetquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef Rossdale het volgende:
Yep! Blacklist heeft inderdaad co-op
Ik gun Danny geen inkomsten, knurft dat het is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je adblocker even uitzetten Niels
Ik verwacht er ook niet veel van, maar toch ben ik wel benieuwdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Remember Me viel me behoorlijk tegen
De Mercedes livery was de eerste die ik downloaden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:14 schreef Rossdale het volgende:
F1-bak met prè-dildo neus Ik vind de livery niet heel erg mooi Gert, sorry. Ik had sowieso wel een chrome-bak verwacht. Mercedes -> Hamilton enzulks
Ik zou het ze gunnenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De Mercedes livery was de eerste die ik downloaden.![]()
Mercedes dit jaar kampioen.
Echt belachelijk dat Malle Donna nog in de F1 aanwezig mja $$$....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou het ze gunnen Nu dat Webber weg is bij Red Bull, heb ik niet echt een favoriet meer maarja...Al hoop ik dat jaar misschien ook wel op Lotus. Al is het puur en alleen maar omdat ze via social media zo veel grappen maken en een enorm charmeoffensief hebben binnen de F1 Dat mag ik wel. Daarom heb ik ook altijd wel sympathie voor Sauber. Die hebben ook veel interactie met hun fans.Grosjean Knaldonado
Ja leuk man, een sleurhut achter een F1 hangen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zou het ze gunnen![]()
Nu dat Webber weg is bij Red Bull, heb ik niet echt een favoriet meer maarja...
Al hoop ik dat jaar misschien ook wel op Lotus. Al is het puur en alleen maar omdat ze via social media zo veel grappen maken en een enorm charmeoffensief hebben binnen de F1Dat mag ik wel. Daarom heb ik ook altijd wel sympathie voor Sauber. Die hebben ook veel interactie met hun fans.
Grosjean
Knaldonado
Boetius?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Ik denk dat McLaren heel sterk zal zijn het begin van het seizoen, door hun slimme achterwielophanging, al hebben alle teams dat waarschijnlijk na een race of 6 wel allemaal gekopieerd en dan verwacht ik dat Mercedes oppermachtig wordt.
Maar we zullen zien
Massa ben ik nooit zo'n fan van geweest eigenlijk. Ik ben een paar jaar terug naar een regenrace op SIlverstone geweest en toen spinde hij 5 keer... 5 gert... 5!... Nee dan gun ik je niks. Misschien dat Bottas kan stunten, is toch wel een talentje hoor!
En bots kan je niet uitzettenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik lees trouwens dat de MP maar 6 vs 6 is en de rest van de tegenstanders bots zijn? Wat is dat voor onzin?
The Division ook, laat je die ook liggen dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:58 schreef Kutmanager het volgende:
Neuh, begint mij teveel op wow te lijken.
Denk dat die centjes eerst naar Thailand gaanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik gun Danny geen inkomsten, knurft dat het is.
Goed punt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En bots kan je niet uitzetten
[..]
The Division ook, laat je die ook liggen dan?
[..]
Denk dat die centjes eerst naar Thailand gaan
Je weet waarom die bots erin zitten Nick?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En bots kan je niet uitzetten
[..]
The Division ook, laat je die ook liggen dan?
[..]
Denk dat die centjes eerst naar Thailand gaan
Ja,dat is next-genquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet waarom die bots erin zitten Nick?
Jawel hoorquote:
Die regels zijn wel chill.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:35 schreef Rossdale het volgende:
Ze zijn erg actief via Facebook en Twitter Mau. Ook staan er heel vaak subtiele grapjes en sneren naar andere teams op de liveries van de auto's.
Nadat bekend werd dat de FIA dubbele punten gaat toekennen aan de laatste race kwamen ze met eigen suggesties voor regels. Moest er wel om lachen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nadat ze tegen Kimi over de boardradio hadden geschreeuwd, stond dit de volgende race op de auto:
[ afbeelding ]
Promotiestuntjes met Daft Punk in Monaco:
[ afbeelding ]
Ik hou er wel van
Aha, we hebben weer een spel gevonden waar je geen kritiek op mag hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooi dan weet je dat het juist goed is dat ze erin zitten
Gelukkig slaat jou kritiek als een lul op een drumstelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha, we hebben weer een spel gevonden waar je geen kritiek op mag hebben
Dat krijg je als je blind bentquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig slaat jou kritiek als een lul op een drumstel
En foutquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Meer spelers maken een game niet beter en die bots zitten erin zodat er altijd actie is bovendien krijg je amper punten voor het killen van een bot.
Heb je uberhaupt zelf wel een ideequote:Overigens is de AI ook nodig om een hoger level te worden. Grunts zijn niet alleen leuk om dood te maken, ze leveren ook veel punten op
Je schijnt trouwens wel dikke punten te krijgen voor het killen van bots.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Meer spelers maken een game niet beter en die bots zitten erin zodat er altijd actie is bovendien krijg je amper punten voor het killen van een bot.
Kijk maar gameplay je krijgt veel meer punten voor het killen van Titans en andere spelersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je schijnt trouwens wel dikke punten te krijgen voor het killen van bots.
Daarnaast lijkt het me meer schermvulling, met een marketingsexcuus dat de bots nodig zijn, voor "singleplayer-achtige events"... Klinkt een beetje als speelbare cutscenes in een multplayergame. Beetje raar concept. Ik vraag me af of dat een beetje leuk werkt of niet.
Op gamer.nl staat een interview met één van de makers, die beweert wat andersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk maar gameplay je krijgt veel meer punten voor het killen van Titans en andere spelers
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op gamer.nl staat een interview met één van de makers, die beweert wat anders
http://www.gamer.nl/inter(...)d-artist-joel-emslie
Bots zijn gewoon te zwak om het verschil te maken, maak dan gewoon de map iets kleiner. Heb je nog steeds chaosquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daarnaast lijkt het me meer schermvulling, met een marketingsexcuus dat de bots nodig zijn, voor "singleplayer-achtige events"... Klinkt een beetje als speelbare cutscenes in een multplayergame. Beetje raar concept. Ik vraag me af of dat een beetje leuk werkt of niet.
ja daar komt mijn quote ook vandaan, tweakers meld het ook alquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op gamer.nl staat een interview met één van de makers, die beweert wat anders
http://www.gamer.nl/inter(...)d-artist-joel-emslie
quote:Het is vrij eenvoudig om Grunts uit te schakelen, al komen er daarna vanzelf nieuwe aangewandeld. Het is vooral een goede manier om punten te scoren en zo een nieuwe Titan te verdienen en in level te stijgen.
jij hebt titanfall gewoon op de release hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:02 schreef SoldMayor het volgende:
We zullen zien met Titanfall.
Best kut als je spelletje beetje wordt afgekraakt he stef... Ghosts anyone?
Nee hoor ik ben sowieso voor meer AI in plaats van spelers die zijn lang niet zo irritantquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:02 schreef SoldMayor het volgende:
We zullen zien met Titanfall.
Best kut als je spelletje beetje wordt afgekraakt he stef... Ghosts anyone?
Dus je hebt er vertrouwen in ondanks dat je MW2 een kut game vond?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben sowieso voor meer AI in plaats van spelers die zijn lang niet zo irritantIk lees eigenlijk alleen maar positieve reviews dus dat is alleen maar goed
Nee heb al bij maat gespeeld. Geen Gears.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
jij hebt titanfall gewoon op de release hoor
Jawel MW1 was dan ook een pareltjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus je hebt er vertrouwen in ondanks dat je MW2 een kut game vond?
Stiekem bij Stoompie achter de PC gekropen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee heb al bij maat gespeeld. Geen Gears.
gr gr
Was meer een verwijzing naar ene Stefquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:08 schreef Rossdale het volgende:
Stiekem bij Stoompie achter de PC gekropen?
Nee echtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Was meer een verwijzing naar ene Stef
MW2?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat spel viel toch wel zo tegen Die MP was nog slechter dan Ghosts en MW3 bij elkaar
Nee van judgement.quote:
Heb nog nooit Gears gespeeld.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nee van judgement. MW2 was zo slecht dat het vermakelijk werd bij vlagen. Kwam er maar een remake van Black Ops
Zou ook niets voor jou zijn Gears daar moet je namelijk skill voor hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb nog nooit Gears gespeeld.![]()
MW2 heb ik wel zoveel gespeeld dat ik al die uren had gewerkt murads place kon overkopen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou ook niets voor jou zijn Gears daar moet je namelijk skill voor hebben Daarom was ik er ook niet zo goed in als in BF of COD
Die boy is dan ook beestquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zelfs badboynova is nog beter in halo dan jou.
Ze vervangen geen spelers en ze vormen geen gevaar. Ze horen dat ook niet te doen. De AI mannetjes zijn een beetje een soort pickups om sneller een titan te verdienen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pak mijn uren erbij en de Dixons was ook van onsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:21 schreef SoldMayor het volgende:
MW2 heb ik wel zoveel gespeeld dat ik al die uren had gewerkt murads place kon overkopen.
Pak mijne erbij en we kunnen Burger king opkopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Pak mijn uren erbij en de Dixons was ook van ons
neem al onze uren en we kunnen de wereld kopenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:49 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Pak mijne erbij en we kunnen Burger king opkopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |