quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wordt ook lastig, tenzij je een 43521741274" monitor hebt.
zeg ik niet !quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wordt ook lastig, tenzij je een 43521741274" monitor hebt.
mijn timing zuigtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef Capaja het volgende:
[..]
net nu het mag, ga jij je mond houden !
"Reality"-tv is 't.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
die zender is echt een lachertje stegensweurdigs.
Ik weet het alquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
[..]
zeg ik niet !
dan weet jij het ook !
jaaaa dat wil die graag hij stapt maar lekker zelf op is een vernederging voor hemquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hakim moet eruit gestemd worden..vernederen tot op het bot !! En eens flink de waarheid gezegd worden.
en dna aan het hek gaan staan met spandoeken enzoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Inca het volgende:
[..]
jaaaa dat wil die graag hij stapt maar lekker zelf op is een vernederging voor hem
Dat de mensen hem niet moeten, dat hij er daarom uitgestemd wordt is nog veel erger!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Inca het volgende:
[..]
jaaaa dat wil die graag hij stapt maar lekker zelf op is een vernederging voor hem
En dan kunnen we niet meekijken hoe hij daarop reageert, meh.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Inca het volgende:
[..]
Meh, het is een vieze smerige manipulerende ransaap en een vuige steukende rat, maar toch zie ik hem liever blijven.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Inca het volgende:
[..]
daar wil die het nu op uit laten draaienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat de mensen hem niet moeten, dat hij er daarom uitgestemd wordt is nog veel erger!
en krijgt hij zijn borg niet terugquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan kunnen we niet meekijken hoe hij daarop reageert, meh.
Schrik me de touwtyfus. Mag ik soms zelf bepalen wanneer een filmpje begint. Vuile bloedhonden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:54 schreef iBenny het volgende:
http://www.utopiatv.nl/pr(...)-voordelig-een-kaart
Ik zit te denken wat voor leuks ik hier mee kan doen . Ik denk dat ik Isa maar ten huwelijk vraag...
Ah, bij mij liep alle vastquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Schrik me de touwtyfus. Mag ik soms zelf bepalen wanneer een filmpje begint. Vuile bloedhonden.
Straks krijg je eentje met stukken touw in de aanbieding.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
Te grappig die banners hier op fok. Angst en paniekaanvallen? Hyperventilatie? Telefonische hulp voorhanden. Www.angst-paniek.nl ;-d
Dat bedoel ik, het er iedere keer weer inwrijven, jammie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:55 schreef notturna het volgende:
Ach het zou wel leuk zijn als hij iedere keer een publieksstem krijgt. Dat gaat op den duur wel aan hem vreten.
Boxen stonden hier ook op standje zendercheck iddquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Schrik me de touwtyfus. Mag ik soms zelf bepalen wanneer een filmpje begint. Vuile bloedhonden.
ha ha stuur ik het linkje gelijk door naar de loodsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Straks krijg je eentje met stukken touw in de aanbieding.
Kijken hoe lang hij dat dan nog gaat volhouden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, het er iedere keer weer inwrijven, jammie.
Kan me niet schelen, laat hij maar eens teruglezen hoe er over hem gedacht wordt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:54 schreef Inca het volgende:
[..]
daar wil die het nu op uit laten draaien
hopelijk totdat hij van een rat veranderd is in een zielig muisje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Kijken hoe lang hij dat dan nog gaat volhouden.
Maak er een topic voor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:54 schreef iBenny het volgende:
http://www.utopiatv.nl/pr(...)-voordelig-een-kaart
Ik zit te denken wat voor leuks ik hier mee kan doen . Ik denk dat ik Isa maar ten huwelijk vraag...
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:58 schreef Sodeknetters het volgende:
Alle lamballen liggen inmiddels te ronken volgens mij.
Hahaha en dan een muizenval over het hek gooien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
hopelijk totdat hij van een rat veranderd is in een zielig muisje.
Doeidoei.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:01 schreef Voxs het volgende:
Debat begint weer. Cos op iPad is vervelend. Dagdag!
Latorrrrquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:01 schreef Voxs het volgende:
Debat begint weer. Cos op iPad is vervelend. Dagdag!
koel ideequote:Op woensdag 12 februari 2014 00:01 schreef notturna het volgende:
[..]
Hahaha en dan een muizenval over het hek gooien.
UTO / Kaartjes voor Utopianenquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maak er een topic voor.
Ik ga de nachtmannen een hart onder de riem steken denk ik.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:03 schreef rokkutsaains het volgende:
De explosie tussen Hakim en Isalabiel heb ik nog meegemaakt, voordat ik overschakelde naar de Tweede Kamer. Hakim was daarin natuurlijk de onuitstaanbare etterbak. Iedereen weet inmiddels dat Isalabiel een zielig meisje is. Soms hoogst irritant, maar toch iemand waar je medelijden mee moet hebben, mits je natuurlijk goed in elkaar zit. Daar mankeert het aan bij onze oliebollenbakker. Niet opgevoed, geen greintje fatsoen in zijn lijf. Een pure egoist, zonder gevoel. De laatste dagen is Hakim erachter gekomen dat hij slechts figurant is in een RLS en dat het grote geld, dat lonkte, niet komt. Daarvan geeft hij iedereen om hem heen de schuld en daarin heeft hij niet eens ongelijk, want met deze groep valt inderdaad niets aan te vangen. Nu dit eenmaal voor hem een vaststaand feit is, gaat hij lopen rellen en ruzieschoppen, een vorm van het uiten van zijn onmacht. Ik denk dat hij binnenkort vertrekt en ben daar niet rouwig om. Wat ik Hakim alvast beloof: ergens in de tweede helft van december kom ik met wat vrienden naar Maastricht en kopen we wat oliebolletjes bij hem. Vervolgens kieperen we hem en zijn hele kraam omver. Ik ben er alleen nog niet uit of we de kraam voorover of achterover zullen trekken/duwen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:03 schreef rokkutsaains het volgende:
De explosie tussen Hakim en Isalabiel heb ik nog meegemaakt, voordat ik overschakelde naar de Tweede Kamer. Hakim was daarin natuurlijk de onuitstaanbare etterbak. Iedereen weet inmiddels dat Isalabiel een zielig meisje is. Soms hoogst irritant, maar toch iemand waar je medelijden mee moet hebben, mits je natuurlijk goed in elkaar zit. Daar mankeert het aan bij onze oliebollenbakker. Niet opgevoed, geen greintje fatsoen in zijn lijf. Een pure egoist, zonder gevoel. De laatste dagen is Hakim erachter gekomen dat hij slechts figurant is in een RLS en dat het grote geld, dat lonkte, niet komt. Daarvan geeft hij iedereen om hem heen de schuld en daarin heeft hij niet eens ongelijk, want met deze groep valt inderdaad niets aan te vangen. Nu dit eenmaal voor hem een vaststaand feit is, gaat hij lopen rellen en ruzieschoppen, een vorm van het uiten van zijn onmacht. Ik denk dat hij binnenkort vertrekt en ben daar niet rouwig om. Wat ik Hakim alvast beloof: ergens in de tweede helft van december kom ik met wat vrienden naar Maastricht en kopen we wat oliebolletjes bij hem. Vervolgens kieperen we hem en zijn hele kraam omver. Ik ben er alleen nog niet uit of we de kraam voorover of achterover zullen trekken/duwen.
Bedankt voor je bijdrage. Helder verhaal.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:03 schreef rokkutsaains het volgende:
Het zal de anderen toch ook opgevallen zijn dat er een nieuwe camera bij de stal geplaatst is... gericht op het zoldertje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik lach me toch echt helemaal suf als niemand hem morgen mist
Nee joh. Stelletje lamballen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Het zal de anderen toch ook opgevallen zijn dat er een nieuwe camera bij de stal geplaatst is... gericht op het zoldertje.
zeg me wanneer ik kom met je mee!!!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:03 schreef rokkutsaains het volgende:
al lang werd zelfs door een bewoner aan boer klaver gemeldquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:05 schreef Clank het volgende:
[..]
Het zal de anderen toch ook opgevallen zijn dat er een nieuwe camera bij de stal geplaatst is... gericht op het zoldertje.
Das ook een mooie om te doenquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:10 schreef blanket het volgende:
Zit een leuke koeien-valentijnskaart tussen voor Ruud
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee de koeien moeten nu op oorlogspad.
[ afbeelding ]
Komen toch niet aan, is weer een reclame stuntquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:10 schreef blanket het volgende:
Zit een leuke koeien-valentijnskaart tussen voor Ruud
Hij wilt het heel sneaky doen. Kan dus wel even duren. Denk wel dat hij vannacht nog gaat verhuizen.quote:
Hij heeft aangekondigd(bij de koeien hardop gezegd) dat hij er een dagje tussenuit gingquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:19 schreef Chanel5 het volgende:
De cam staat wel op hem gericht, toevallig hè?
Eerlijk gezegd zou die andere hoek beter zijn, dat je hem van voren ziet aan de rechterkant. Maarja, stagiaires he.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:19 schreef Chanel5 het volgende:
Hoop dat de rest hem morgen wel mist maar het verder negeert zodat ie zich voor Jan Lul is gaan verstoppen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij wilt het heel sneaky doen. Kan dus wel even duren. Denk wel dat hij vannacht nog gaat verhuizen.
Niet zo gek na Ruud's aankondigingen vandaag en gisteren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:19 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet er alles van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft aangekondigd(bij de koeien hardop gezegd) dat hij er een dagje tussenuit ging
Dan moet hij volharden in zijn grap. Gewoon daar blijven tot de zomer. Wordt lekker ranzig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoop dat de rest hem morgen wel mist maar het verder negeert zodat ie zich voor Jan Lul is gaan verstoppen.
Dat gaan ze ruiken...quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan moet hij volharden in zijn grap. Gewoon daar blijven tot de zomer. Wordt lekker ranzig.
Whahahaha, ze zullen het ruiken, of ze het merken is weer een ander verhaal iddquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Schijten tussen de koeien. Merken ze nooit.
Zou misschien leuk zijn als hij een briefje achterlaat met 'Jongens, ik trek het niet meer, spring over het hek. Doei'. Dan schrikken ze wel even als ze 'm zien. Trappen altijd wel een paar in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ruud is zo simpel dat hij denkt dat ze morgen echt voor een raadsel staan.
Wat zou jij denken als je opeens een mensendrol naast die vlaai ziet liggen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Whahahaha, ze zullen het ruiken, of ze het merken is weer een ander verhaal idd
Ik verwacht meer zoiets van.. goh, wat stinken die koeien ineens. .. verder niets.
Volgens mij zat hij te tekenen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ruud heeft een brief geschreven bij de koeien, zijn zgn. afscheidsbrief?
Oh okay, dat heb ik gemist. Is die al neergelegd?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ruud heeft een brief geschreven bij de koeien, zijn zgn. afscheidsbrief?
Ik hoor het morgen wel. Ik taai af.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou misschien leuk zijn als hij een briefje achterlaat met 'Jongens, ik trek het niet meer, spring over het hek. Doei'. Dan schrikken ze wel even als ze 'm zien. Trappen altijd wel een paar in.
We zullen het zien. Gister ook al die huilbui. Misschien om aannemelijk te maken dat hij weg is?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij te tekenen.
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh okay, dat heb ik gemist. Is die al neergelegd?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hoor het morgen wel. Ik taai af.
Tekenen ja:quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij te tekenen.
Ik taai ook af.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Duurt mij ook iets te lang. Als hij morgen weg is weet ik genoeg. Adios.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We zullen het zien. Gister ook al die huilbui. Misschien om aannemelijk te maken dat hij weg is?
Trusten!quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Ik zie het morgen wel, nu het voorbeeld van de Utopioten maar eeens opvolgen en mijn mand opzoeken.
Toedeledoekie en truste allemaal.
Hahaha wilde ik net tiepuh...maar hij maakt schijnbewegingen lolquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:33 schreef Chanel5 het volgende:
Goffer hij gaat zijn bed uit!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klojoquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Hahaha wilde ik net tiepuh...maar hij maakt schijnbewegingen lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |