quote:Op maandag 24 februari 2014 15:23 schreef ranja het volgende:
Radiohead vind ik véél beter. En dat komt van een obsessieve Radiohead-hater.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Al had ik 9 seconden nodigquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:23 schreef ranja het volgende:
Tja... dan draai je Jack Penate en denk je 'best een aardig nummer'. En dan de Beatles en dan is het na 6 seconden wel duidelijk... gewoon Beatles dus.
Idem. Ik had Penate graag het voordeel van de twijfel gegeven maar The Beatles zijn echt gewoon beter.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:23 schreef ranja het volgende:
Tja... dan draai je Jack Penate en denk je 'best een aardig nummer'. En dan de Beatles en dan is het na 6 seconden wel duidelijk... gewoon Beatles dus.
Precies hetzelfde hier haha, ze hebben het imago etc. meequote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:38 schreef cafca het volgende:
Ja, niet echt een hele grote Pearl Jam fan, maar in dit geval kies ik ook voor Pearl Jam
Oh, moesten we het beoordelen op hoe de muzikanten eruit zien? Dan stem ik al twee topics verkeerdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:15 schreef Moody het volgende:
Hm, een van de anthems van de jaren '90 vs een 13-in-een-dozijn nummertje van een puberaal popbandje met gasten die verkleedpartijtje doen. Lastig.
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Nee, geloofwaardigheid is wel belangrijk. Alive van Pearl Jam geeft mij goede herinneringen. Daarbij is het objectief gezien gewoon een veel beter nummer dan dat ding van Empire of the Sun. Mijn meningquote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oh, moesten we het beoordelen op hoe de muzikanten eruit zien? Dan stem ik al twee topics verkeerd
Objectief jouw mening?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, geloofwaardigheid is wel belangrijk. Alive van Pearl Jam geeft mij goede herinneringen. Daarbij is het objectief gezien gewoon een veel beter nummer dan dat ding van Empire of the Sun. Mijn mening
Ehm, nogal knap om dat nu te zeggen. Ze zijn best populair hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:21 schreef Moody het volgende:
Smaak gebonden of niet, maar over 20 jaar weet niemand meer wie Empire of the Sun is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |