Indie centralquote:
Mijn 1e huis bedoel jequote:
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:53 schreef ranja het volgende:
Persoonlijk vind ik clips niet zo boeiend, een youtube met alleen de albumhoes is muzikaal net zo informatief als een clip met bewegende beelden![]()
Oja en live opnames hebben bij mij juist niet de voorkeur, liever de single/albumversie (al dan niet met bewegend beeld) dan een liveversie. Maar dat is dus persoonlijk...
Ik ook, voor de vergelijking beoordeel ik het toch op de muziek en niet op de clip.quote:
In je vorige post noemde jij juist de clip van Spiritualized. Wie weet hoe deze je onbewust beïnvloed heeft.quote:
hak nie achter jou gezochtquote:
quote:Dieses Video ist in Deutschland leider nicht verfügbar, da es möglicherweise Musik enthält, für die die erforderlichen Musikrechte von der GEMA nicht eingeräumt wurden.
Ik ben niet alleen maar van de Top2000muziek hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
hak nie achter jou gezocht
Het verklaart misschien wel waarom er maar 1 van mij langs is geweest en dan nog met live beelden ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:47 schreef methodmich het volgende:
Overigens klaag ik niet, heb al menig suggestie langs zien komen.![]()
Ik luister vaak ook alleen de liedjes en dan loopt de clip op de achtergrond. Maar het is het spel van n00bie, dus die bepaalt de regels.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Het verklaart misschien wel waarom er maar 1 van mij langs is geweest en dan nog met live beelden ook
Maar goed, gaat het om muziek vergelijken of clips kijken
geldt voor mij ook jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:19 schreef methodmich het volgende:
Ik luister vaak ook alleen de liedjes en dan loopt de clip op de achtergrond.
Dat eerste kan wel, het 2e niet, want ze kunnen nog steeds veranderen, want er kan nog altijd op gestemd worden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wellicht alle battles (met uitslag) in de OP zetten?
precies wat ik wilde typenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:52 schreef pipster het volgende:
Ook al heeft Robyn later leuke nummers uitgebracht, deze vind ik nog niet veel soeps, dus stem ik op de Robin met de ES.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |