Dus de kinderen hebben zich goed vermaakt?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik ze niet allemaal zelf heb moeten vouwen
Ja, dat doen ze nog steeds. Alleen zit er eentje nu liedjes van kabouter Plop te luisteren en de andere een computerspelletje te doen. Bijna tijd om eten te gaan koken. Vandaag ballendag!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus de kinderen hebben zich goed vermaakt?
Doe dat die kinders niet aan joh Lekker patat met bitterballen!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze nog steeds. Alleen zit er eentje nu liedjes van kabouter Plop te luisteren en de andere een computerspelletje te doen. Bijna tijd om eten te gaan koken. Vandaag ballendag!
Verschrikkelijke combinatie, maar spruitjes, aardappelballetjes en bitterballen
Interessant!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze nog steeds. Alleen zit er eentje nu liedjes van kabouter Plop te luisteren en de andere een computerspelletje te doen. Bijna tijd om eten te gaan koken. Vandaag ballendag!
Verschrikkelijke combinatie, maar spruitjes, aardappelballetjes en bitterballen
Niet mijn keuze! Zij wilden dit zoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Doe dat die kinders niet aan joh Lekker patat met bitterballen!
Kinderen die spruitjes willen????quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet mijn keuze! Zij wilden dit zo
Nee, mijn kinderen houden wel een beetje van bitterquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Kinderen die spruitjes willen????
Jij moet dan wel een topkok zijn!!!!
Ze willen spruitjes omdat ze wel van bitter houden, maar ze eten ze niet echt? WTF?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, mijn kinderen houden wel een beetje van bitter
't Is ook niet dat ze ze echt eten hoor (tomaatjes achter de hand, ook bijna rond ), maar ze wilden per se spruitjes erbij
Ja, ze houden wel van gekke smaakjes. Maar ze zijn enorme mieperts met etenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze willen spruitjes omdat ze wel van bitter houden, maar ze eten ze niet echt? WTF?
Ik heb bijna nog nooit spruitjes gegeten: mijn ouders aten het wel, maar zeiden dat kinderen het niet lekker vinden, dus hoefde ik het nooit te eten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, ze houden wel van gekke smaakjes. Maar ze zijn enorme mieperts met eten
Ah okee dan! Ja de scheidslijn waar het over autisme/asperger gaat en gewoon over standaard dagelijkse dingen is soms wat lastig, maar we zijn nu idd wel aardig offtopic bezig ja!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wil niet bemoederend overkomen (sterker nog, ik heb daarvoor zelfs al eens een keertje een note gehad maar das weer een ander verhaal ) maar als de modjes vinden dat er teveel sc is, dan willen ze nog wel eens een beetje streng uit de hoek komen enzo
Btw, je kunt de vliegtuigjes beter spitser vouwen, dan zijn ze steviger en klieven ze zo door de wind!
Ik vind het overigens wel leuk hoor dat dit topic zo levendig is op het momentquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah okee dan! Ja de scheidslijn waar het over autisme/asperger gaat en gewoon over standaard dagelijkse dingen is soms wat lastig, maar we zijn nu idd wel aardig offtopic bezig ja!
Ah ok, sorry, ik had moeten zeggen dat mijn twee kinderen met ASS vandaag hun vliegtuigjesdag hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wil niet bemoederend overkomen (sterker nog, ik heb daarvoor zelfs al eens een keertje een note gehad maar das weer een ander verhaal ) maar als de modjes vinden dat er teveel sc is, dan willen ze nog wel eens een beetje streng uit de hoek komen enzo
Btw, je kunt de vliegtuigjes beter spitser vouwen, dan zijn ze steviger en klieven ze zo door de wind!
Ja en ikzelf vind het ook wel zo prettig om een kijkje in het leven van andere mensen te krijgen die dezelfde problematiek hebben. Kijken waar het bij hen mis gaat, wat er WEL goed gaat, hoe men hier met bepaalde dingen om gaat enz.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel leuk hoor dat dit topic zo levendig is op het moment
Ik ook, gezellig!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel leuk hoor dat dit topic zo levendig is op het moment
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah ok, sorry, ik had moeten zeggen dat mijn twee kinderen met ASS vandaag hun vliegtuigjesdag hebben
Is dat zo? Geen idee eigenlijk? Geen vergelijkingsmateriaalquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Die conclusie had ik al wel getrokken, aangezien ik me niet voor kon stellen dat kinderen zonder autisme zo lang zo veel vliegtuigjes aan het vouwen waren geweest!
Zolang ze maar plezier er in hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja de meesten zijn volgens mij na een stuk of 10 vliegtuigjes er wel klaar mee of zo, denk ik!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Is dat zo? Geen idee eigenlijk? Geen vergelijkingsmateriaal
Ik heb dat ook eens een keertje gedaan. Heb toen samen met een vriendje een paar honderd vliegtuigjes gevouwen en die uit het raam gegooid zo de groenstrook in om te kijken welk type vliegtuigje het verste kwamquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Die conclusie had ik al wel getrokken, aangezien ik me niet voor kon stellen dat kinderen zonder autisme zo lang zo veel vliegtuigjes aan het vouwen waren geweest!
Zolang ze maar plezier er in hebben!
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Nou ontopic dan maar;
Spoilertje ivm BillyJe zit natuurlijk in het hoge noorden, maar in Utrecht bij het WKZ hebben ze echt een supergoed team waar ze vanaf 3 jaar oud ook echt specifiek op autisme kunnen testen. Persoonlijk vond ik die gang van zaken vele malen beter dan wat de jongste hier heeft gehad in de buurt vanuit de integrale vroeghulp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Nou ontopic dan maar;
Spoilertje ivm BillyOef, dat is wel ff schrikken dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig weet je het nu in een heel vroeg stadium en kun je hem op een goede manier helpen in zijn ontwikkeling!
Ons team heeft een speciaal Infant Team, echt gericht op héle kleine kindjes. Tot nu toe bevalt het me meer als goed Dus we kijken wel wat de toekomst ons brengt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Je zit natuurlijk in het hoge noorden, maar in Utrecht bij het WKZ hebben ze echt een supergoed team waar ze vanaf 3 jaar oud ook echt specifiek op autisme kunnen testen. Persoonlijk vond ik die gang van zaken vele malen beter dan wat de jongste hier heeft gehad in de buurt vanuit de integrale vroeghulp.
Aiiiii!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eens een keertje gedaan. Heb toen samen met een vriendje een paar honderd vliegtuigjes gevouwen en die uit het raam gegooid zo de groenstrook in om te kijken welk type vliegtuigje het verste kwam
Na afloop gingen we weer verder met iets anders en heb achteraf gehoord dat de buurjongen toen al onze vliegtuigjes heeft staan opruimen oeps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |