Er zijn vele manieren om de R uit te spreken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:26 schreef Sixxion het volgende:
Beste allemaal,
Ik ben hier net nieuw, en heb een vraagje.
Ik ben 19 jaar en kan de R moeilijk uitspreken kan dit verholpen worden?
Mvg,
Ik vind de naam 'Roel' pas moeilijk uitspreken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:07 schreef vannelle het volgende:
Ik kan het ook niet goed maar vind dat helemaal niet erg.
En dan te bedenken dat ik in mijn voornaam 2x een "r" heb zitten. En nog 1 in mijn 2e naam.
Gelukkig een achternaam zónder die letter.
Serieus, het is pas een probleem als je er zelf een probleem van maakt.
Ik heet Richard Brian, sadistische ouders met voorkennis gok ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik vind de naam 'Roel' pas moeilijk uitspreken.
Paulquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heet Richard Brian, sadistische ouders met voorkennis gok ik.
Hoe spreek je "Paul" uit? Echt met een "au" of meer met een "ow" ?
Hahahahaaa ja!!! Klinkt ongeveer zoals ik het zeg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:55 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
PaulKutnaam. dat wordt pauwel
Daar heb ik dan weer geen moeite mee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:57 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Net als geel, ook zo moeilijk uit te spreken.
Leuke nick voor dit topic.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:30 schreef rainbowwarrior het volgende:
Heel vaak en snel "beduin bedootje" achterelkaar zeggen. Op een gegeven moment zeg je dan "bruin broodje".
Reinier?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:07 schreef vannelle het volgende:
Ik kan het ook niet goed maar vind dat helemaal niet erg.
En dan te bedenken dat ik in mijn voornaam 2x een "r" heb zitten. En nog 1 in mijn 2e naam.
Gelukkig een achternaam zónder die letter.
Serieus, het is pas een probleem als je er zelf een probleem van maakt.
Kan ik me ook goed voorstellen, het is gewoon vervelend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:08 schreef Gwywen het volgende:
Toch kan ik me voorstellen dat TS het soms vervelend vindt klinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |