abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:05:41 #1
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_136605873

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Donald500 - Medewerker Verkoopklaar - omg. Utrecht
Einschtein - Medewerker/TL(?) Verkoopklaar Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Franknfurter - Teamleider Verkoopklaar - omg. Utrecht
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - assistent-supermarktmanager - Amsterdam/Hilversum e.o.
Janneke141 - supermarktmanager
jffry101 - Medewerker Verkoopklaar - Amsterdam
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopafhandeling(In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
SausDip - Teamleider Verkoopklaar - Omgeving Zwolle
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2014.

9/12/2013
Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:05:52 #2
378682 JohnBercow
pi_136605885
Hier verder *O*
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136605928
Dus als ik een avondje op verkoop zou staan, dan komt zo'n janlul mij controleren?

Beter gaat hij wat nuttigs doen :')

Het hangt er gewoon vanaf wie er staat.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:06:52 #4
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_136605930
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:01 schreef Etsu het volgende:

[..]

:')
Van een medewerker verkoop kan je op een zaterdagavond niet verwachten dat de oven schoongemaakt wordt. Op geen enkele avond trouwens.
Van iemand die al flink jaren in dienst is, kan je niet verwachten dat hij/zij vergeet hartige snacks op te zetten. Als je dat wel doet, ben je gewoon te dom voor woorden.

En dat laatste is bullshit.
Zoals al gezegd, je hebt een probleem met autoriteit en een totaal gebrek aan reflectief vermogen. Althans, dat doet je postgedrag in dit topic vermoeden. Ik vertrouw er dan maar op dat je dat in het dagelijks leven anders doet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_136605943
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:06 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Zoals al gezegd, je hebt een probleem met autoriteit en een totaal gebrek aan reflectief vermogen. Althans, dat doet je postgedrag in dit topic vermoeden. Ik vertrouw er dan maar op dat je dat in het dagelijks leven anders doet.
Tuurlijk ligt het daaraan. :') Het is goed met jou, Janneke. :*

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2014 22:07:36 ]
pi_136605984
het is toch Pak de popcorn alvast of Pak de popcorn maar vast? :(
pi_136606008
Die salarissen schrik ik wel van, dat zijn plantage-tarieven.
pindazakje
pi_136606023
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Oke.
pi_136606054
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:56 schreef Etsu het volgende: [..] Zoals ik al zei: het is niet aan hen. Het is aan de (A)SM.
Bij de afwezigheid van de (A)SM is de teamleider verantwoordelijk voor de hele winkel. Daarmee dus ook dat de medewerker verkoop zijn werk (goed) doet. Daarom zijn zij net als de (A)SM leidinggevende. Als ik zie dat piet van Vkk met zijn telefoon staat zeg ik daar wat van. Als een TL Klaas van verkoop ziet bellen hoop ik dat hij die persoon daar op aanspreekt.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_136606065
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Oke.
Je doet je ondertitel geen eer aan.
pindazakje
pi_136606092
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Als Afrikaan zou jij dat inderdaad moeten weten.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:10:08 #12
378682 JohnBercow
pi_136606096
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Je doet je ondertitel geen eer aan.
Geen enkele post van David bevat kwaliteit. Maar daar zijn we in dit topic al tijdje mee bekend
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136606120
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:10 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Geen enkele post van David bevat kwaliteit. Maar daar zijn we in dit topic al tijdje mee bekend
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:10:47 #14
378682 JohnBercow
pi_136606135
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:10 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136606152
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:10 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

pindazakje
pi_136606169
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Bij de afwezigheid van de (A)SM is de teamleider verantwoordelijk voor de hele winkel. Daarmee dus ook dat de medewerker verkoop zijn werk (goed) doet. Daarom zijn zij net als de (A)SM leidinggevende. Als ik zie dat piet van Vkk met zijn telefoon staat zeg ik daar wat van. Als een TL Klaas van verkoop ziet bellen hoop ik dat hij die persoon daar op aanspreekt.
Moet de TL'er in kwestie niet zelf met z'n telefoon rondlopen hè. Daarom vind ik het dus zo arrogant en achterbaks. :*

Verkoop valt gewoon onder (A)SM, niet onder een TL'er die geen verstand van zaken heeft. Ook niet als de (A)SM afwezig is. Dat verkoop onder (A)SM valt, staat gewoon vast op papier. Als een medewerker op een avond iets verkeerds doet, krijgt die, waar ik geheel mee eens ben, op z'n lazer van een (A)SM, maar niet van een TL'er.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:12:40 #17
378682 JohnBercow
pi_136606238
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:

[..]

Moet de TL'er in kwestie niet zelf met z'n telefoon rondlopen hè. Daarom vind ik het dus zo arrogant en achterbaks. :*

Verkoop valt gewoon onder (A)SM, niet onder een TL'er die geen verstand van zaken heeft. Ook niet als de (A)SM afwezig is. Dat verkoop onder (A)SM valt, staat gewoon vast op papier. Als een medewerker op een avond iets verkeerds doet, krijgt die, waar ik geheel mee eens ben, op z'n lazer van een (A)SM, maar niet van een TL'er.
En op papier staat ook vast dat de TL de (A)SM vervangt bij afwezigheid. En als je denkt dat dat niet zo is, dan zie ik daar graag een bron van.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_136606249
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

En op papier staat ook vast dat de TL de (A)SM vervangt bij afwezigheid.
Nooit van gehoord.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:13:53 #19
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_136606314
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nooit van gehoord.
Dan is het vast niet waar.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_136606319
Ondertussen zitten er 5 man op Plaza te zoeken naar een handboek o.i.d. waarin staat dat Verkoop onder leiding van TL VKK valt wanneer ASM afwezig is.
pi_136606320
quote:

[..]

Herkenbaar. Gelukkig werkt de teamleider in kwestie nu bij UncleSam :P
pi_136606336
quote:

[..]

Dat mogen FHV'ers.. Bij ons dan tenminste. Kan handig zijn enzo.

Als je ziet dat die TL zit te whatsappen of te facebooken gewoon even tegen je (A)SM zeggen.
pi_136606345
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dan is het vast niet waar.
Ga toch weg met je getroll. Ga inhoudelijk op in, of reageer gewoon niet. :')
pi_136606364
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef einschtein het volgende:
Ondertussen zitten er 5 man op Plaza te zoeken naar een handboek o.i.d. waarin staat dat Verkoop onder leiding van TL VKK valt wanneer ASM afwezig is.
Ik ga ook even zoeken..

.. Oh wacht, plaza kan niet meer dan 5 man aan :')
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:15:01 #25
378682 JohnBercow
pi_136606366
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dat mogen FHV'ers.. Bij ons dan tenminste. Kan handig zijn enzo.

Als je ziet dat die TL zit te whatsappen of te facebooken gewoon even tegen je (A)SM zeggen.
Die doet dat zelf op kantoor ook. Wij hebben ook toestemming om met mobiel rond te lopen als FHV'er. De pleuris zou maar uitbreken terwijl de telefooncentrale eruit ligt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')