SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Order! Ordeeeeeeeeer!
Zoals al gezegd, je hebt een probleem met autoriteit en een totaal gebrek aan reflectief vermogen. Althans, dat doet je postgedrag in dit topic vermoeden. Ik vertrouw er dan maar op dat je dat in het dagelijks leven anders doet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van een medewerker verkoop kan je op een zaterdagavond niet verwachten dat de oven schoongemaakt wordt. Op geen enkele avond trouwens.
Van iemand die al flink jaren in dienst is, kan je niet verwachten dat hij/zij vergeet hartige snacks op te zetten. Als je dat wel doet, ben je gewoon te dom voor woorden.
En dat laatste is bullshit.
Tuurlijk ligt het daaraan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zoals al gezegd, je hebt een probleem met autoriteit en een totaal gebrek aan reflectief vermogen. Althans, dat doet je postgedrag in dit topic vermoeden. Ik vertrouw er dan maar op dat je dat in het dagelijks leven anders doet.
Oke.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Die salarissen schrik ik wel van, dat zijn plantage-tarieven.
Bij de afwezigheid van de (A)SM is de teamleider verantwoordelijk voor de hele winkel. Daarmee dus ook dat de medewerker verkoop zijn werk (goed) doet. Daarom zijn zij net als de (A)SM leidinggevende. Als ik zie dat piet van Vkk met zijn telefoon staat zeg ik daar wat van. Als een TL Klaas van verkoop ziet bellen hoop ik dat hij die persoon daar op aanspreekt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:56 schreef Etsu het volgende: [..] Zoals ik al zei: het is niet aan hen. Het is aan de (A)SM.
Als Afrikaan zou jij dat inderdaad moeten weten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Die salarissen schrik ik wel van, dat zijn plantage-tarieven.
Geen enkele post van David bevat kwaliteit. Maar daar zijn we in dit topic al tijdje mee bekendquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel geen eer aan.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Geen enkele post van David bevat kwaliteit. Maar daar zijn we in dit topic al tijdje mee bekend
Moet de TL'er in kwestie niet zelf met z'n telefoon rondlopen hè. Daarom vind ik het dus zo arrogant en achterbaks.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Bij de afwezigheid van de (A)SM is de teamleider verantwoordelijk voor de hele winkel. Daarmee dus ook dat de medewerker verkoop zijn werk (goed) doet. Daarom zijn zij net als de (A)SM leidinggevende. Als ik zie dat piet van Vkk met zijn telefoon staat zeg ik daar wat van. Als een TL Klaas van verkoop ziet bellen hoop ik dat hij die persoon daar op aanspreekt.
En op papier staat ook vast dat de TL de (A)SM vervangt bij afwezigheid. En als je denkt dat dat niet zo is, dan zie ik daar graag een bron van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet de TL'er in kwestie niet zelf met z'n telefoon rondlopen hè. Daarom vind ik het dus zo arrogant en achterbaks.
Verkoop valt gewoon onder (A)SM, niet onder een TL'er die geen verstand van zaken heeft. Ook niet als de (A)SM afwezig is. Dat verkoop onder (A)SM valt, staat gewoon vast op papier. Als een medewerker op een avond iets verkeerds doet, krijgt die, waar ik geheel mee eens ben, op z'n lazer van een (A)SM, maar niet van een TL'er.
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En op papier staat ook vast dat de TL de (A)SM vervangt bij afwezigheid.
Herkenbaar. Gelukkig werkt de teamleider in kwestie nu bij UncleSamquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet de TL'er in kwestie niet zelf met z'n telefoon rondlopen hè. Daarom vind ik het dus zo arrogant en achterbaks.
Dat mogen FHV'ers.. Bij ons dan tenminste. Kan handig zijn enzo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verkoop valt gewoon onder (A)SM, niet onder een TL'er die geen verstand van zaken heeft. Ook niet als de (A)SM afwezig is. Dat verkoop onder (A)SM valt, staat gewoon vast op papier. Als een medewerker op een avond iets verkeerds doet, krijgt die, waar ik geheel mee eens ben, op z'n lazer van een (A)SM, maar niet van een TL'er.
Ik ga ook even zoeken..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef einschtein het volgende:
Ondertussen zitten er 5 man op Plaza te zoeken naar een handboek o.i.d. waarin staat dat Verkoop onder leiding van TL VKK valt wanneer ASM afwezig is.
Die doet dat zelf op kantoor ook. Wij hebben ook toestemming om met mobiel rond te lopen als FHV'er. De pleuris zou maar uitbreken terwijl de telefooncentrale eruit ligt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat mogen FHV'ers.. Bij ons dan tenminste. Kan handig zijn enzo.
Als je ziet dat die TL zit te whatsappen of te facebooken gewoon even tegen je (A)SM zeggen.
je snapt best wat ik bedoel!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
fout bij afwezigheid van asm of SM is de TL verantwoordelijkquote:Verkoop valt gewoon onder (A)SM, niet onder een TL'er die geen verstand van zaken heeft. Ook niet als de (A)SM afwezig is.
net als op papier staat dat de TL eindverantwoordelijke is voor de winkel bij afwezigheid van de asm of SM. En daarmee dus ook voor verkoop.quote:Dat verkoop onder (A)SM valt, staat gewoon vast op papier.
Bij mij was het zo dat op een middag de (A)SM er niet was en de TL'er in kwestie mij al vaker had aangesproken dat ik met mijn telefoon bezig was onder werktijd (geheel terecht natuurlijk), maar ondertussen wel met zijn telefoon bezig was. Omdat ik al eerdere ervaringen met hem heb gehad, durfde/wilde ik er niks van zeggen eigenlijk. Uiteindelijk heb ik ook tegen de ASM gezegd en ze wuifde het een beetje weg.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat mogen FHV'ers.. Bij ons dan tenminste. Kan handig zijn enzo.
Als je ziet dat die TL zit te whatsappen of te facebooken gewoon even tegen je (A)SM zeggen.
Ik reageer inhoudelijk. Dat die inhoud jou niet bevalt is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga toch weg met je getroll. Ga inhoudelijk op in, of reageer gewoon niet.
Bedankt voor dit complimentquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef Etsu het volgende:
Daarom heb ik ook min of meer een afkeer gekregen jegens TL'ers. Ze voelen zich zo vaak verheven tov anderen of zijn echt heel achterbaks.
Volgende dag ophalen en een uurtje nablijven?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:18 schreef ikbenschipper het volgende:
Iedereen mag van mij zijn telefoon in ze broekzak hebben. Zeur dan niet dt hij stuk is gegaan tegen een stelling. En gebruiken wil ik hem helemaal niet zien want dan gaat hij gewoon de bureaula van ikbenschipper in.
'je hebt een probleem met autoriteit en een totaal gebrek aan reflectief vermogen. Althans, dat doet je postgedrag in dit topic vermoeden. Ik vertrouw er dan maar op dat je dat in het dagelijks leven anders doet.'quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik reageer inhoudelijk. Dat die inhoud jou niet bevalt is niet mijn probleem.
Kan misschien zo wel zijn, ik heb daar geen idee van en nog nooit van gehoord (wel in praktijk gezien, geen idee of dat gebruikelijk is). Dan vind ik alsnog dat verkoop onder (A)SM valt en dat TL'er niet denkt dat hij alles kan maken (in dat geval mijn kwartier eraf halen omdat ik de brood-afdeling niet had gecontroleerd of alles goed was gedaan terwijl deli mijn verantwoordelijkheid was). De TL'er houdt zich maar lekker bezig met VKK en als hij constateert dat er iets mis is, maakt die daar een rapport van op en de (A)SM ziet dat vanzelf wel en krijgen die personen vanzelf op hun lazer. Lijkt me logisch toch.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
je snapt best wat ik bedoel!
[..]
fout bij afwezigheid van asm of SM is de TL verantwoordelijk
[..]
net als op papier staat dat de TL eindverantwoordelijke is voor de winkel bij afwezigheid van de asm of SM. En daarmee dus ook voor verkoop.
Jou visie is daarmee toch anders dan het besturingsmodel.
Mag wettelijk gezien helemaal niet he.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:18 schreef ikbenschipper het volgende:
En gebruiken wil ik hem helemaal niet zien want dan gaat hij gewoon de bureaula van ikbenschipper in.
SM.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
'je hebt een probleem met autoriteit en een totaal gebrek aan reflectief vermogen. Althans, dat doet je postgedrag in dit topic vermoeden. Ik vertrouw er dan maar op dat je dat in het dagelijks leven anders doet.'
Dat is niet inhoudelijk. Dat is op de man spelen. Ik hoop dat je als TL'er (dat was je toch?) niet zo doet, want dan was je met mij achter met de (A)SM gaan zitten.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:19 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgende dag ophalen en een uurtje nablijven?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Vol blijven houden dat je niet arrogant ben, vooral blijven denken.
+1.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:23 schreef Dumpafval het volgende:
Ik zie weer een hoop mensen die denken dat ze bentleys verkopen (dan doel ik vooral op de teamleiders hier). Neem je werk toch niet zo serieus beste collega's, albert heijn is geen raketwetenschappelijke baan of iets dergelijks. Mvg vakkenvuller agf
volgens de huisregels mag je ook niet met je telefoon spelen tijdens werktijd. Ik kan je zeggen het is een zeer effectieve maatregel. Vooral als iemand nog pauze heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:20 schreef exelletor het volgende:
[..]
Mag wettelijk gezien helemaal niet he.
Valt voor beiden wat te zeggen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:23 schreef Dumpafval het volgende:
Ik zie weer een hoop mensen die denken dat ze bentleys verkopen (dan doel ik vooral op de teamleiders hier). Neem je werk toch niet zo serieus beste collega's, albert heijn is geen raketwetenschappelijke baan of iets dergelijks. Mvg vakkenvuller agf
Tja voor sommige TL's en medewerkers hier in dit topic is AH het bedrijf dat zorgt dat zij maandelijks de huur/hypotheek kunnen betalen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:23 schreef Dumpafval het volgende:
Dus het is niet alleen ik. Lijkt me best logisch dat een gemiddelde TL'er zich echt te arrogant opstelt tegenover andere werknemers (die 'lager' hem staan) en denkt dat hij alles is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:24 schreef einschtein het volgende:
Ah, nog zo eentje die slechte ervaringen met TL heeft.
DumpAfval krijgt alles nog van mammie aangereiktquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tja voor sommige TL's hier in dit topic is AH het bedrijf dat zorgt dat zij maandelijks de huur/hypotheek kunnen betalen.
Huisregels =/= de wet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:24 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
volgens de huisregels mag je ook niet met je telefoon spelen tijdens werktijd. Ik kan je zeggen het is een zeer effectieve maatregel. Vooral als iemand nog pauze heeft.
Je vergeet de frikadelbroodjes en de energy.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Tja voor sommige TL's hier in dit topic is AH het bedrijf dat zorgt dat zij maandelijks de huur/hypotheek kunnen betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |