Goeie idd!quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:29 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik raad je aan om Paint.NET of GIMP te gebruiken, gebruikvriendelijk, net zo goed als photoshop en gratis
Zelfs dan heb ik er nog geen kaas van gegeten, maar zal wat tutorials doorspittenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:29 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik raad je aan om Paint.NET of GIMP te gebruiken, gebruikvriendelijk, net zo goed als photoshop en gratis
Tutorials zijn niet echt nodig hierbij, met paint kun je gewoon bijna geen reet omdat die geen transparante pixels ondersteuntquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:30 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Zelfs dan heb ik er nog geen kaas van gegeten, maar zal wat tutorials doorspitten
Dank
Ah, dus als ik dit dat paushoofd in GIMP/Paint.net plak dan komen die zwarte pixels er niet in? Maar gewoon alleen het hoofd (en die transparante pixels)?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:35 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Tutorials zijn niet echt nodig hierbij, met paint kun je gewoon bijna geen reet omdat die geen transparante pixels ondersteunt
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:36 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ah, dus als ik dit dat paushoofd in GIMP/Paint.net plak dan komen die zwarte pixels er niet in? Maar gewoon alleen het hoofd (en die transparante pixels)?
Heb wel eens eerder met GIMP gewerkt, maar dat is echt jaren geleden. Dus ben het wel enigszins verleerd, maar het moet gaan lukkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:38 schreef PartyHard het volgende:
oke, succes ermee! Gimp kan in het begin een klein beetje verwarrend zijn, maar dat went.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:55 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ook nog even een nieuwe png, met meer bovenlichaam...
PNGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb je al snel netjes gedaan!quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:02 schreef Sauslepel het volgende:
Ok, de vernieuwde versies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even een tip, hoewel ik niet weet of dat in GIMP hetzelfde werkt... Maar als je in photoshop SHIFT ingedrukt houdt wanneer je iets vergroot of verkleind blijft de hoogte-breedte verhouding behouden...quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:02 schreef Sauslepel het volgende:
Ok, de vernieuwde versies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb bij de tweede foto het hoofd opzettelijk breder gemaakt, anders was het te hoog (waardoor je het haar niet meer zag) of te smal (waardoor je 2 oren zag) Maar toch bedankt voor de tipquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Even een tip, hoewel ik niet weet of dat in GIMP hetzelfde werkt... Maar als je in photoshop SHIFT ingedrukt houdt wanneer je iets vergroot of verkleind blijft de hoogte-breedte verhouding behouden...
Dat is bij je tweede chop een beetje mislukt, het hoofd is te breed uitgevallen...
Aah, Ok... Het is ook geen makkelijke foto om te bewerken...quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:15 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ik heb bij de tweede foto het hoofd opzettelijk breder gemaakt, anders was het te hoog (waardoor je het haar niet meer zag) of te smal (waardoor je 2 oren zag) Maar toch bedankt voor de tip
Nee, zelfs nu vind ik dat hoedje van de paus nog in de weg zitten. Ga even kijken of ik dat eruit kan halenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Aah, Ok... Het is ook geen makkelijke foto om te bewerken...
Ik weet niet of je in Gimp ook met een zachte brush kunt werken (of eraser, wat je waarschijnlijk gebruikt?), maar daarmee kun je overgangen vloeiender maken, dus dat het gezicht van de paus echt het gezicht wordt van waar je het op plakt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:17 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Nee, zelfs nu vind ik dat hoedje van de paus nog in de weg zitten. Ga even kijken of ik dat eruit kan halen
Zachte brush kan ik wel vinden, maar geeft momenteel heel erg zo'n MS Paint-look, zal vast en zeker aan mij liggen, eraser overigens ook. Even nog wat tutorials bekijkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet of je in Gimp ook met een zachte brush kunt werken (of eraser, wat je waarschijnlijk gebruikt?), maar daarmee kun je overgangen vloeiender maken, dus dat het gezicht van de paus echt het gezicht wordt van waar je het op plakt.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:36 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Zachte brush kan ik wel vinden, maar geeft momenteel heel erg zo'n MS Paint-look, zal vast en zeker aan mij liggen, eraser overigens ook. Even nog wat tutorials bekijken
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:08 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Pope-ie Jopie!
Oh wat slecht!
Het is inderdaad behoorlijk Pope-ulair onder de paintersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:41 schreef d4v1d het volgende:
Dit topic is beter geworden dan ik had verwacht. Echt
Godverquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het is inderdaad behoorlijk Pope-ulair onder de painters
Nice!quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:51 schreef Osvaldo2 het volgende:
Pope-eye the Sailorman...![]()
[ afbeelding ]
quote:
Komt me wel ergens bekend voor....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:45 schreef Sauslepel het volgende:
Iemand bekend met deze jongens?
[ afbeelding ]
Joah, nu in iets meer kleuren dan het was, want heb ongeluk gehad.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]Thx!
Offtopic: Kazasaki ZZR 600? Tof, ik heb er zelf ook eentje gehad! Wat is Project Exit?
Klote @ ongeluk!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Joah, nu in iets meer kleuren dan het was, want heb ongeluk gehad.En voor Project Exit, eh, Google-se.
Ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Klote @ ongeluk!
Ah een vervolg op Project X?
LOLquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:30 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Zie nu dat die gast in het midden Stewart P/Copeland heet
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef ToT het volgende:
En ik vond die linker idd al op Sting lijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |