Dan moet je dat niet doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet elke dag huilen omdat ik naar auto's ga kijken die ik toch nooit zal kunnen betalen
Gewoon naar school?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Mij wel.
Normaal ook niet echt, maar morgen wel.
Ja, wat moet ik anders.quote:
Ik mag toch dromenquote:
kloptquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:07 schreef JanCees het volgende:
supersof, je kijkt zeker nooit in je fobo?
Hoe maak je een selfie van je eigen trui. Leer het mij expert.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Was idd een stomme cover.
Ja doe een selfie.
Ezell is afwezig in haar school excuses ja.quote:
gewoon foto makenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe maak je een selfie van je eigen trui. Leer het mij expert.
[..]
Ezell is afwezig in haar school excuses ja.
arm strekken en foto makenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe maak je een selfie van je eigen trui. Leer het mij expert.
[..]
Ezell is afwezig in haar school excuses ja.
That's rich, coming from youquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:10 schreef LETMEIN het volgende:
Sof heeft een sociale achterstand opgelopen.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:10 schreef LETMEIN het volgende:
Sof heeft een sociale achterstand opgelopen.
Je bent grappig manquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Bedankt, vrouw.quote:
Kun jij geen engels ofzo?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
That's rich, coming from you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |