Wat bedoel je met hokquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
Maar heb je al een eigen hok
Automobielquote:
Mijn ouders zouden mij nooit vrijwillig in huis nemenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
JE BENT GEADOPTEERD EINZEINZ
Godverquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden mij nooit vrijwillig in huis nemen
Ohquote:
Ik ook niet, maar het maakt mij ook niet echt uitquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef supersof het volgende:
Ik weet nog niet wat ik aan doe morgen
ik ga hem luisteren speciaal omdat jij het bentquote:
denk niet dat je het leuk vindt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga hem luisteren speciaal omdat jij het bent
Noorse kabeltrui. Ik draag er ook één momenteel. Ik voel mij helemaal het mannetje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef supersof het volgende:
Ik weet nog niet wat ik aan doe morgen
Mij wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het maakt mij ook niet echt uit
Ik heb geen kabeltruiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noorse kabeltrui. Ik draag er ook één momenteel. Ik voel mij helemaal het mannetje.
Eigenlijk zou ik een selfie moeten schieten in mijn glorieuze trui.quote:
Wel rustig. Dat vorige nummer met het duo op 5 cm van elkaar vond ik echt niks.quote:
Was idd een stomme cover.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik een selfie moeten schieten in mijn glorieuze trui.
[..]
Wel rustig. Dat vorige nummer met het duo op 5 cm van elkaar vond ik echt niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |