Het kan veel erger. Ik denk dat ik wel boven het Fok!-gemiddelde zit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:18 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ben je zelf ook graflelijk?
Nou dan ga je maar lekker in je eentjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:16 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Er is een rode loper
Die vergoeding kun je op je buik schrijven.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:14 schreef BasEnAad het volgende:
Hallo oma, uw kanker is maar een detail!!
gr gr
Waterloos
Misschien ben ik de vrijdag van tevoren hopeloos genoeg om je ervoor te betalen. Mocht dat zo zijn, dan laat ik het je wel wetenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:21 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nou dan ga je maar lekker in je eentje
Wanneer is het? Dan schrijf ik het alvast in m'n agenda!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:23 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Misschien ben ik de vrijdag van tevoren hopeloos genoeg om je ervoor te betalen. Mocht dat zo zijn, dan laat ik het je wel weten
Je moet wel pics hebben alvorens je betaalt!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:23 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Misschien ben ik de vrijdag van tevoren hopeloos genoeg om je ervoor te betalen. Mocht dat zo zijn, dan laat ik het je wel weten
Jep, dat is mijn klacht ook!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:26 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ze vindt je niet leuk genoeg /thread
Achteraf betaal ik pas.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:27 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Je moet wel pics hebben alvorens je betaalt!
Waarom treur je dan om een graflelijke chick? En, waarom kan je niet beter scoren?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:19 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Het kan veel erger. Ik denk dat ik wel boven het Fok!-gemiddelde zit.
Vrouwen /threadquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:27 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Jep, dat is mijn klacht ook!
Maar in plaats van dat ze direct zegt ''Ts, je bent een loser en ik wil niet met je naar dat feest'' laat ze me 2 weken in de waan dat ik een date heb en zegt ze op het laatste moment af.
Gewoon tikken op de neus geven.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Vrouwen /thread
nee maar alle lolligheid op een stokje me jong, vrouwen zijn meestal niet zo direct met dat soort dingen.. wat dus best klote kan zijn.
Mooi voorbeeld: Ik ben aan het gamen en mijn vriendin wou skypen, zo gezegd zo gedaan, log in op skype en begin gezellig te praten. Ineens begint ze vet moeilijk te doen dat er te veel geluid is, dat ze me niet goed hoort, dat ze het druk heeft, en dat ik het druk zou hebben.. en daarna nog vet moeilijk doen over andere dingen..
zeg ik uiteindelijk tegen haar, oh.. kijk als je nou zegt "schat, zet het geluid wat zachter" had ik dat gedaan en had je helemaal niet hoeven te stressen, vervolgens zegt ze "nee maar, daar ging het niet over!!"
zei ik toen, wat dan wel?..
zegt ze "ja uhh, weet niet.. het geluid stond gewoon hard".
toen had ik haar dus moeten leren dat je het beste direct met een man kan zijn ipv al die omweggetjes te nemen..
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Vrouwen /thread
nee maar alle lolligheid op een stokje me jong, vrouwen zijn meestal niet zo direct met dat soort dingen.. wat dus best klote kan zijn.
Mooi voorbeeld: Ik ben aan het gamen en mijn vriendin wou skypen, zo gezegd zo gedaan, log in op skype en begin gezellig te praten. Ineens begint ze vet moeilijk te doen dat er te veel geluid is, dat ze me niet goed hoort, dat ze het druk heeft, en dat ik het druk zou hebben.. en daarna nog vet moeilijk doen over andere dingen..
zeg ik uiteindelijk tegen haar, oh.. kijk als je nou zegt "schat, zet het geluid wat zachter" had ik dat gedaan en had je helemaal niet hoeven te stressen, vervolgens zegt ze "nee maar, daar ging het niet over!!"
zei ik toen, wat dan wel?..
zegt ze "ja uhh, weet niet.. het geluid stond gewoon hard".
toen had ik haar dus moeten leren dat je het beste direct met een man kan zijn ipv al die omweggetjes te nemen..
Voor haar faalde ik al twee keer bij een ander meisje. Nu ben ik er een beetje klaar mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Waarom treur je dan om een graflelijke chick? En, waarom kan je niet beter scoren?
Je faalt nu ook bij dit meisje. Ik denk dat als je er werkelijk goed uitziet je ook een leuker uitziend meisje zou moeten kunnen regelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:38 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Voor haar faalde ik al twee keer bij een ander meisje. Nu ben ik er een beetje klaar mee.
Klopt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Je faalt nu ook bij dit meisje. Ik denk dat als je werkelijk er goed uitziet je ook een leuker uitziend meisje zou moeten kunnen regelen.
Jank je dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:40 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Klopt.
Een aardig detail is wel dat de meiden in kwestie nog redelijk onzeker zijn (16 jaar gemiddeld).
Nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:48 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Jank je dan?
Regel 2 nieuwe sletjes..
En de wodka is open hahah smirnoff ice wodka noemen 😂😂
Pics?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:40 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Klopt.
Een aardig detail is wel dat de meiden in kwestie nog redelijk onzeker zijn (16 jaar gemiddeld).
Ik ga jouw vriend hierover inlichten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef -supergirl- het volgende:
ik wil wel mee. eventueel. wat voor feestje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |