Ligt er hier ook sinds een uurtje uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:35 schreef shiznuts het volgende:
Really does in fact work fine over here, proof:
[ afbeelding ]
En via een https://proxfree.com of http://hidemyass.com/proxy/ dan?
Humm, true that this time.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ligt er hier ook sinds een uurtje uit
zover ik weet is dat niet waar, t&t gaat nog gewoon tot huis. Al Is het soms gewoon stuk en blijft hij halverwege hangen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:32 schreef Jimbo het volgende:
De status bij 17track / intmail ect ect staat ook al weken op NULL PEK (stond bij de anderen ook, gezien tegenwoordig niets meer naar NL getrackt kan worden).
Heb dit tot eind vorig jaar ook altijd gehad, alleen sinds +-6 maanden heb ik tot nu toe altijd dat ie op PEK NULL staat, zelfs na bezorging.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
zover ik weet is dat niet waar, t&t gaat nog gewoon tot huis. Al Is het soms gewoon stuk en blijft hij halverwege hangen.
Hmm vaag.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:15 schreef RobertNL het volgende:
Heb in januari nog prima 2 pakketjes kunnen traceren![]()
Dus het werkt gewoon.
Die melding stond er eerder ook al dacht ik, maar dat heeft meer betrekking op het traceren van die codes op de site bij postnl (dit kan in sommige andere landen wel)
Ik zoek een totaal beeld, dus strip+adapter.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:14 schreef shiznuts het volgende:
Wat heb ik nou weer gedaan?!
'k Doe trouwens niet aan LED-strips. Maar was laatst (als ook meermaals daarvoor) nog voorbijgekomen hoor. Gewoon ff door de topicreekshistory gaan met de link uit de OP. In jouw geval wordt dat dan: https://www.google.nl/web(...)e+webshops+led+strip .
Dit
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:26 schreef Jimbo het volgende:
Ah er is duidelijkheid, inbeslagname door de douane
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef shiznuts het volgende:
Was laatst iemand die precies dat zocht. Een LED-strip met alles erop en eraan voor in de keuken hoor.
En toen werden er allerlei aanbevelingen gedaan, met 'beter neem je RGB' enzo, wat die persoon dan in de wind sloeg en voor de goedkoopste mogelijkheid ging, want het moest eigenlijk alleen maar praktisch zijn en lichtgeven.
En dat je eigenlijk toch beter gewoon meteen naar de IKEA zou kunnen: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50192068/ | http://www.ikea.com/nl/nl(...)itchen_int_lighting/ .
thnx!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:27 schreef pamelala het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/26(...)id=p3984.m1436.l2649
Zoiets?
Als het goed is kun je ze om de 3 leds afknippen
In dit pakje een paar schoenen voor de kleine en voor mezelf een muts en een trui. Zover ik op de fotos kon zien waren deze merkloos... Dus als het goed is halen ze t pakje eruit en vragen ze hooguit om de prijs van de spullen. Al kan het altijd zo zijn met china dat ze er toch een merk op zetten zonder dat dit op de fotos staatquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:32 schreef N22 het volgende:
[..][ afbeelding ]
Wat zat er dan in als ik vragen mag? Gewoon een te hoog bedrag of illegaal materiaal?
hoe weet je dat het inbeslag genomen is dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
In dit pakje een paar schoenen voor de kleine en voor mezelf een muts en een trui. Zover ik op de fotos kon zien waren deze merkloos... Dus als het goed is halen ze t pakje eruit en vragen ze hooguit om de prijs van de spullen. Al kan het altijd zo zijn met china dat ze er toch een merk op zetten zonder dat dit op de fotos staat
Weet iemand van hier eigenlijk of daar nog boetes op zitten of iets ?
Ik heb net gebeld met postNLquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
hoe weet je dat het inbeslag genomen is dan?
normaliter krijg je daar een brief over thuis gestuurd..
daarin staan ook de consequenties beschreven..
Dat ze bij postnl nog wat kunnen melden..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld met postNL
Deze gaf aan dat hij ter in beslag name lag (Dus nog niet genomen, maar ze hebben hem eruit gehaald ter extra controlle, dit kan 2-4 maanden duren)
Hierbij vertelde ze me ook dat er rond 20jan al een brief mijn kant op gestuurd had moeten zijn.
Nu is er een aanvraag geplaatst daar met de vraag waarom ik nog geen brief gehad heb en of ze eens een beetje willen opschieten
wie weet krijg ik het gewoon alsnog, maar ach het ligt er al een maand ongeveer ... Denk niet dat ik die ooit nog zie
Zo vervelend afentoequote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:50 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat ze bij postnl nog wat kunnen melden..
mijn pakket is 3 maand zoek geweest, en postnl wist niet eens waar het was..
tracking gaf aan dat hij al in het distributiecentrum van postnl moest zijn..
uiteindelijk ook een brief gekregen dat mijn pakketje inbeslag was genomen en dat hij werd vernietigd, er stond nog wel bij dat het mogelijk daar niet mee was afgedaan en dat ik nog een boete kon verwachten.
gelukkig is dat uitgebleven tot op heden
hebben hier mensen in het topic gehad met boetes tussen de 150 en 2000 euro, en ja ook voor 1 item.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zo vervelend afentoe
Ik vraag me af wat zulke boetes bedragen. Ik neem aan als je 150headsets besteld dat dit flink kan oplopen, maar voor een single dingetje dat ze nieteens de moeite voor nemen het papierwerk in te vullen
sta je ondertussen nog niet aangemerkt als veelplegerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:50 schreef Downstar het volgende:
uiteindelijk ook een brief gekregen dat mijn pakketje inbeslag was genomen en dat hij werd vernietigd, er stond nog wel bij dat het mogelijk daar niet mee was afgedaan en dat ik nog een boete kon verwachten.
gelukkig is dat uitgebleven tot op heden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
hebben hier mensen in het topic gehad met boetes tussen de 150 en 2000 euro, en ja ook voor 1 item.
[..]
sta je ondertussen nog niet aangemerkt als veelpleger?
als ik zie wat andere voor namaak shit importeren, dan lijkt t wel alsof ze altijd mijn pakketten moeten hebben daar.. ook vaak de lul de laatste tijd met belasting en shit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2014 00:39 schreef Downstar het volgende:
[..]
als ik zie wat andere voor namaak shit importeren, dan lijkt t wel alsof ze altijd mijn pakketten moeten hebben daar.. ook vaak de lul de laatste tijd met belasting en shit...
risico van kopen uit China. Dan moet je het terugsturen inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2014 06:01 schreef marco_sire het volgende:
Pffffffff........al een tijdje in conclaaf met een seller op Aliexpress. Het artikel dat ik heb ontvangen (40USD) is kapot. Nu komt hij met een voorstel om de helft terug te betalen (20USD).
Kan ik dit weigeren en het volledige bedrag terug eisen? Sta ik net zo sterk als bij Ebay? Iemand ervaring met het beslisproces bij Aliexpress? Hij wil bij een volledige refund dat ik het terug stuur, maar dan ben ik nog meer kwijt aan verzendkosten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |