Nee hoor. Ik heb er hier ook 1. Komt dacht ik van Pandawill af, koste iets van $17. Wel even kijken of hij ook de goede band heeft. De mijne werkt in elk geval prima, je moet er alleen je provider aan toevoegen want die kennen ze daar niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:23 schreef rene90 het volgende:
Hi, ik ben op zoek naar een 3g usb stick ding, is dat ergens in China goedkoop te scoren? Of gaat dat veel gezeik geven hier op Nederlandse netwerken?
Is dat veel gedoe 'je provider toevoegen'?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:14 schreef Gunny het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb er hier ook 1. Komt dacht ik van Pandawill af, koste iets van $17. Wel even kijken of hij ook de goede band heeft. De mijne werkt in elk geval prima, je moet er alleen je provider aan toevoegen want die kennen ze daar niet.
Nee, stick in de pc duwen, software opstarten en gegevens invoeren. Apn carrier gegevens, die vind je oa hier.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is dat veel gedoe 'je provider toevoegen'?
Het hele punt van deze topic is showen wat je koopt als tips voor anderenquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:54 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ho ho 's ff. Dat ik er niet zo mee loop te pimpen als jullie zegt niet dat ik niks koop.
Nu onderweg: Onda v975m tablet, Colorfly E708 Q1 tablet, 'klaphoesjes' voor beide tablets plus voor een tablet dat ik een paar weken geleden al heb ontvangen (Een Q88'je met dual core), de Xiaomi Pistons en een hele hoop klein grut dat ik niet eens ga vermelden.
Afgelopen twee maanden: o.a. 4 telefoons en dat Q88 tablet. En weer een hoop klein grut.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het hele punt van deze topic is showen wat je koopt als tips voor anderen
Aan geheimzinnige shoppers hebben we niets!
hetzelfde geldt voor erkendfokker, show eens waar je al dat geld aan hebt uitgegeven..quote:
Tsk. Ik moest m'n tablets juist in het Android-tablet topic posten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het hele punt van deze topic is showen wat je koopt als tips voor anderen
Aan geheimzinnige shoppers hebben we niets!
Ok ik maak vanavond een lijstje voor zover dat luktquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
hetzelfde geldt voor erkendfokker, show eens waar je al dat geld aan hebt uitgegeven..
zo hebben wij niks aan deze shit natuurlijk!
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:44 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ok ik maak vanavond een lijstje voor zover dat lukt
Die van HuaWei kosten niet veel en werken goed, veel te krijgen op Aliexpress. Die verkopen de providers zelf ook, alleen dan mét een simlock. Die overigens ook niet moeilijk is om eraf te halen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is dat veel gedoe 'je provider toevoegen'?
Twee maanden lang niks bestellen is er echt niet bij nee.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[..]
[..]
Shiz en ik keepin' it realWij hebben maar 1 versnelling, vol gas vooruit
![]()
De rest hangt uit gewenning nog rond, niets kopen wel kijken
Thanks, de huawei van ali gehaald nu, was 19 dollar inc. verzenden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:00 schreef davedavy het volgende:
[..]
Die van HuaWei kosten niet veel en werken goed, veel te krijgen op Aliexpress. Die verkopen de providers zelf ook, alleen dan mét een simlock. Die overigens ook niet moeilijk is om eraf te halen.
Ik heb dinsdag wel een zwarte earson van banggood gekregen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:11 schreef Waffle het volgende:
Ik zag trouwens net dat de roze earson bij bg de 2014 editie is met ingebouwde microfoon voor de liefhebbers.hoop dat de zwarte binnenkort ook de 2014 editie wordt.
Gratis zandquote:
Je weet dat die ook worden vervalstquote:t. Had even op youtube gekeken hoe je neppe van de echte kunt onderscheiden en mijne heeft ook rechtsboven een krasplaatje zeg maar waaronder het staat om vervolgens op de site te kijken of die echt is![]()
Oei oei, ziet er na uit dat deugniet een fake in handen heeft danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gratis zand(met een beetje pech
)
[ afbeelding ]
[..]
Je weet dat die ook worden vervalst?
[ afbeelding ]
Ik heb een 3000mAh accu in m'n Jiayu G4T Adv, dus nodig heb ik de powerbank toch niet vaak. Dat is dan eerder als ik vergeten ben 's nachts op te laden/langer van huis ben/m'n tablet door z'n lading is. Stop 'em dan ook niet in m'n jaszak, maar in een tas als ik de hort op ben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:47 schreef N22 het volgende:
Is dat niet ergerlijk om zo'n grote/zware powerbank mee te zeulen steeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |