Oordopjes maar, maar toch.quote:Product Price: $29.54
Domestic Shipping Fee: $1.6
Intl Shipping Fee: $3.38
Commission: $1.73
shipping is vaak gratis en ze sturen gewoon op hoor. Als je shops uit de op kiestquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:14 schreef quirina het volgende:
Hmm ik weet zo net niet met die Chinese webshops. Dure shipping of niets opsturen.
Ben er een beetje huiverig voor hoor.
Dan moet je het vooral niet gebruikenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:14 schreef quirina het volgende:
Hmm ik weet zo net niet met die Chinese webshops. Dure shipping of niets opsturen.
Ik zat exact in hetzelfde schuitje... maar dat komt omdat iedereen om je heen maar roept "namaak, chinese troep, dit dat"quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:14 schreef quirina het volgende:
Mij en monkeybrain vergeten..quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zat exact in hetzelfde schuitje... maar dat komt omdat iedereen om je heen maar roept "namaak, chinese troep, dit dat"
Het is niet meer echt een zuiver op je eigen gevoel gebaseerde mening.
Heb de gok gewoon genomen destijds voor mijzelf, en het heeft altijd uitgepakt.
Van alle keren dat ik besteld heb, is er 1x iets niet aangekomen en die chinees heeft netjes het geld terug gestuurd.
Grootverbruikers hier zijn volgens mij Shiz, RobertNL, Iemand91 en vast nog iemand die ik vergeet.
Bij twijfel over zaken geven hun vaak (in mijn ogen) de beste antwoorden (en is Shiz overactief)
Succes met je aankomende bestellingen
Ik kan uit ervaring vertellen dat ook die verslaving na verloop van tijd af gaat nemen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:38 schreef Catch22- het volgende:
Overigens kan je er beter niet aan beginnen. Verslaving ligt op de loer
Bestel iets uit de shops van de OP voor minder dan ¤22. Betaal met PayPal en je kunt dan altijd nog je geld daarmee terug krijgen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:14 schreef quirina het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Grootverbruikers hier zijn volgens mij Shiz, RobertNL, Iemand91
Dat mag uiteraard! Daar is het forum voor.quote:Bij twijfel over zaken geven hun vaak (in mijn ogen) de beste antwoorden
quote:(en is Shiz overactief)
quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:07 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, en van Chinese Android tablets naar Windows tablets?
CUBE IWORK 10 U100GT Intel Quad Core 10.1 Inch Windows 8.1 Tablet
¤270, heel redelijke prijs voor een 10" W8 tablet met Bay Trail CPU.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:40 schreef Downstar het volgende:
[..]
Mij en monkeybrain vergeten..
schande!
maar inderdaad verslaving ligt op de loer...
wees gewaarschuwd!
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:43 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring vertellen dat ook die verslaving na verloop van tijd af gaat nemen.
RobertNL] kijkt naar zijn excel bestandje en ziet de laatste 2 maanden geen bestellingen voor hem zelf.
Shiz en ik keepin' it realquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:07 schreef Iemand91 het volgende:
Echt niet. Is wel eens erger geweest maar nu hooguit 1x per maand iets kleins van minder dan ¤5.
Meanwhile heb ik in de laatste maand(en) meer dan 200 euro uitgegeven in Aziëquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[..]
[..]
Shiz en ik keepin' it realWij hebben maar 1 versnelling, vol gas vooruit
![]()
De rest hangt uit gewenning nog rond, niets kopen wel kijken
Ho ho 's ff. Dat ik er niet zo mee loop te pimpen als jullie zegt niet dat ik niks koop.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[..]
[..]
Shiz en ik keepin' it realWij hebben maar 1 versnelling, vol gas vooruit
![]()
De rest hangt uit gewenning nog rond, niets kopen wel kijken
Voor mezelfquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:50 schreef JortK het volgende:
[..]
En dat allemaal voor jezelf, of ook handel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |