Laatste pakketje wat met de boot meeging denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:27 schreef Shogo het volgende:
Damn mijn focalprice bestelling vorige week donderdag besteld en komt net binnen.Nog nooit mee gemaakt zo snel.
Mijn order van Focalprice van 26-12 is nog niet binnenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:27 schreef Shogo het volgende:
Damn mijn focalprice bestelling vorige week donderdag besteld en komt net binnen.Nog nooit mee gemaakt zo snel.
Camera spulletjesquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Laatste pakketje wat met de boot meeging denk ik
En wat zat erin?
Nawty ;')quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:27 schreef Markos. het volgende:
[..]
Je heet mandy in LoL?
[..]
Ik wil ook wat proberen te bestellen bij Taobao, ik dacht te beginnen met een pet. Maar elke url die ik kopieer naar MisterTao worden geweigerd omdat er een naam in voorkomt die niet goedgekeurd wordt (merknamen meestal zegmaar, maar bijvoorbeeld ook army, etc.)
Zelfs als ik een compleet merkloze witte pet pak zegt hij dat nog steeds. Hoe kan ik dan toch een (paar) petten kopen daar?
Mobius, Innovv C1, SJ4000 enz. Meer info en waar te kopen hier.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ook even de vraag aan de rest: Ik ben op zoek naar een goedkope Go Pro knock off. Gewoon voor de fun! Iemand tips?
Deze is echt wel ok: http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1423.l2649quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nawty ;')
Ook even de vraag aan de rest: Ik ben op zoek naar een goedkope Go Pro knock off. Gewoon voor de fun! Iemand tips?
Hier een stuk betaalbaarder. Daar heb ik 'm ook gescoord. Super beeld voor die prijs!quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:29 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Deze is echt wel ok: http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1423.l2649
Zelfde prijs hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:45 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hier een stuk betaalbaarder. Daar heb ik 'm ook gescoord. Super beeld voor die prijs!
Ja de SJ4000quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Die Mobius lijkt me wel wat! Maar helaas is hij niet waterproof. Nu kan ik voor ¤25,- een case kopen, maarja dan zit ik op 80 euro ongeveer. Is er voor dat geld misschien een beter, waterproof alternatief?
heb zojuist een mobius besteld, ook voor een rc projectquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:30 schreef Iemand91 het volgende:
Al die camera's verschillen nou niet echt gigantisch met elkaar qua beeldkwaliteit.
Het gaat meer om de bouwkwaliteit en de formfactor.
Als je dat meeneemt lijkt de Mobius en de SJ4000 de beste opties te zijn; de Mobius vanwege z'n prijs en de SJ4000 voor z'n formfactor.
Balen dat YouTube nooit de echte kwaliteit weergeeft. Iets met interlacing of zo?quote:
Yeh. But you get the general idea.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:02 schreef Dromer het volgende:
[..]
Balen dat YouTube nooit de echte kwaliteit weergeeft. Iets met interlacing of zo?
Mijn filmpjes gaan er altijd op achteruit.
en dan een boete/rechtzaak krijgen door dit soort geintjes van chinese webshops..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:34 schreef N22 het volgende:
Eindelijk mijn DX van 13-01 binnen [ afbeelding ] Ze hadden zelf problemen met de aanlevering van één of meerdere producten van mijn bestelling (terwijl deze op de site wel als 'In stock' stonden weergegeven). Het betreft een windproof-aansteker, 3 soorten kabeltjes, siliconen dopjes voor in ongebruikte laptoppoorten en goedkope in-ear earphones.
Blijkt er op die goedkope in-ear opeens "SONY" te staan[ afbeelding ] Stond er niet bij geadverteerd dat het een (namaak)merk zou zijn, dus ik neem aan dat dit bewust is gedaan om copyright gezeik te ontlopen. Ik betaal weinig geld voor merkloze (reserve) oortjes, ik hoef echter geen namaakproduct.
EDIT: Alleen linkeroortje geeft geluid, into the trash it goes!
Nou, een rechtzaak zal wel meevallen zolang je ze niet met containers tegelijkertijd invoert.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
en dan een boete/rechtzaak krijgen door dit soort geintjes van chinese webshops..
Ligt maar net aan hoe hard ze je willen naaienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:02 schreef Dromer het volgende:
[..]
Nou, een rechtzaak zal wel meevallen zolang je ze niet met containers tegelijkertijd invoert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |