abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136594991

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_136595019
Ik wist geen titel xD..
maar beter dan dit had ik wel verzonden denk ik :P hahaha
shiz onwaardige TT!
pi_136595084

Wauw. Audio. Xiaomi Piston V2. Jwt. *)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_136595110
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:19 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw. Audio. Xiaomi Piston V2. Jwt. *)
review!
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_136595377
Had er eerlijk gezegd niet veel van verwacht, maar ze zijn inderdaad erg goed. :Y
Lekkere volle ronde bas, niet blubberend en overschaduwend (misschien wel te sterk aanwezig voor de lui die eerder een analytische voorkeur hebben, ik ben eerder voor de allrounder met een tikkelje basshead) de rest blijft toch helder, maar niet vies scherp, en op de voorgrond; soundstage is goed gelaagd/gedetailleerd en best ruimtelijk/breed en dat zonder EQ, wat ik normaal altijd wel ff moet tweaken om naar m'n smaak te krijgen. Valt eigenlijk niet te kritiseren; dikke prima! Had ik niet verwacht Xiaomi, dacht die maken telefoons en dus hebben ze een eigen accessoire gemaakt om de package compleet te maken. Maar dat daar dan zo'n geluid uit komt, sta je dan toch ff van te kijken. :P

Enige wat me een beetje tegenvalt is het comfort, ze zijn vrij groot, de randjes wat scherp en zitten niet echt lekker.

Bij KingTai vandaan overigens: http://www.aliexpress.com(...)-MI2/1331083464.html .
pi_136595829
Oh ik bedoelde niet een zogenaamd coke-weegschaaltje maar een keukenweegschaal tot een kilo of 3 eigenlijk. Wat ik met de zoekfunctie kon vinden waren namelijk alleen maar van die kleine. :P
pi_136595959
Action? :P Heb er zelf eentje van de Lidl geloof ik. Die en ALDI zullen ze zo en nu dan heus ook wel hebben.
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 22:53 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, met zo'n pocket weegschaal voor juweliers en drugdealers ga je ook echt een cakemix ofzo afwegen. :') :P
Iets met 'KEUKENweegschaal' mompelt. ;)

pi_136597334
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:41 schreef Xetran het volgende:
Oh ik bedoelde niet een zogenaamd coke-weegschaaltje maar een keukenweegschaal tot een kilo of 3 eigenlijk. Wat ik met de zoekfunctie kon vinden waren namelijk alleen maar van die kleine. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:44 schreef shiznuts het volgende:
Action? :P Heb er zelf eentje van de Lidl geloof ik. Die en ALDI zullen ze zo en nu dan heus ook wel hebben.

[..]

Action hier heeft er inderdaad ook 1, voor een euro of 5 meen ik mij te herinneren.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_136598242
  dinsdag 11 februari 2014 @ 19:43:38 #10
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_136598467
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:27 schreef shiznuts het volgende:
Had er eerlijk gezegd niet veel van verwacht, maar ze zijn inderdaad erg goed. :Y
Nice nice nice. Hopelijk heb ik de mijne snel binnen. *O*
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_136606079

Hier ook binnen, bevallen prima. Goed geluid, geen pieken in het geluid voor zover ik kan beoordelen.
Prima aankoop.
pi_136609540
DIe van mij van Buygou (oid) zal ook wel komen dan deze week :D
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:25:36 #13
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_136610489
Taobao-ontmaagd ben ik, na al 7 jaar in China besteld te hebben. :')
pi_136614579
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:32 schreef davedavy het volgende:
Vermijd CSSBuy, oplichters zijn 't! Prijzen komen hoger uit dan die estimater berekent :/
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 22:38 schreef einzeinz het volgende:
Wie is goedkoper?
-Mistertao
-Cssbuy
CSSbuy is anders wel een van de weinigen die m'n spul netjes opstuurt. Mistertao klaagt steeds over dat hij het product niet kan accepteren, zelfs niet via de speciale link. En het was een toetsenbord voor m'n laptop, dus geen namaakproduct ofzo.
Ja het kan best zo zijn dat de prijs uiteindelijk hoger uitkomt, maar dan is het gewoon zwaarder dan wat zij van te voren inschatten. De prijzen vind ik, vergeleken met Zarmark, helemaal niet duur. En aangezien Agencytaobao m'n geld jatte en niks opstuurde (opgelost met Paypal claim) heb ik deze maar gepakt.

En bij CSSbuy kan ik gewoon met Paypal betalen, wat ik wel erg fijn vind in geval van een geschil.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_136624614
Nieuw klokkie! :7
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:15:15 #17
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_136624801
volgens mij is de vervangende accu van tmart er. is via Swedish post gekomen en ik moet er persoonlijk voor tekenen :')
pi_136627929
Zit alweer 'n paar weken op 'n eBay aankoop uit Maleisië te wachten, zou er voor 12-2 moeten zijn. :(

2 metalen cases voor de SIII van m'n vrouw en mij.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_136629825
iemand toevallig nog een koringsvoucher voor bic?
ik had deze horlogebox gezien:
http://www.buyincoins.com/item/18942.html

ben benieuwd of de kwaliteit wat is :)
pi_136634711
Ik ben van Mistertao naar Zarmark naar CSS gegaan.

Mistertao was ooit de beste/goedkoopste. Accepteerde destijds geen Paypal meer en zijn moeilijker gaan doen over namaak.

Toen kwam Zarmark (vervolg van de door onze geliefde Skypedienst van Jack Peng :7 was extreem duur met totaal geen logica in de prijs, wisselkoers rmb-dollar klopte voor geen snars en percentage servicefee klopte voor geen ***, ben toen ook maar gestopt met Taobao shopping.

Sinds dit jaar is CSSBuy uitgegroeid tot de grootste agent van Taobao, fee is laag en verzendkosten/prijs van product zijn gewoon naar waarde. Bezorgen netjes op tijd en keuze tussen alle verzendmethodes.
GGGG
pi_136634964
Ik heb die box, maar raad hem je niet aan als je grote horloges hebt. De kwaliteit is goed hoor daar niet van, maar denk dat hij meer voor vrouwen/smalle horloges is.
pi_136640029
Pakje uit Korea ontvangen, ging om oordopjes via ebay. Verzending = 2 weken, prima dus. Gaat om de JVC HA-EBX5 die bij bol 25 euro kost, nu voor 13.50 euro in huis.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_136640432
Hellepie... Wil SD kaartje van een collega testen ivm érg goedkoop gehaald uit China. Kan ik *mijn zoekskills zuigen* dat programma niet vinden dat hier wel eens geroepen is. Kan iemand me effe op weg helpen?
pi_136644899
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef flankert het volgende:
Hellepie... Wil SD kaartje van een collega testen ivm érg goedkoop gehaald uit China. Kan ik *mijn zoekskills zuigen* dat programma niet vinden dat hier wel eens geroepen is. Kan iemand me effe op weg helpen?
H2testw 1.4 ^O^

http://www.heise.de/ct/Redaktion/bo/downloads/h2testw_1.4.zip
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:59:56 #25
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_136645015
Ik weet dat het geen echt chinees shoppen is, maar onlangs was hier een gesprek(je) over mechanische toetsenborden. Ik heb toevallig eentje van iemand overgenomen. Het toetsenbord is minder dan een half jaar oud en ziet er nog uit als nieuw.

Ik heb de CM STORM TRIGGER.Black switch RED LED. Het doet nog wel wat pijn als ik te lang typ, maar dat hoort bij zwarte switches. Je kan altijd vragen stellen natuurlijk, maar zonder hier 5 jaar over te typen wat fototjes.

In het donker:

Numpad & Logo:

Mijn nieuwe setup :)

Exclusief kast, deze staat onder het bureau.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')