Ik kreeg een blik tegen mijn harsensquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
hoe speel je dat nou klaar
ben je net als toek bezig???? die gaat ook de andere kant opquote:
o, het was mijn schuldquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kreeg een blik tegen mijn harsens![]()
knetter is je langzaam aan dik aan het makenquote:
Ik heb het door, blijf maar lekker zitten..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zullen mij medeweggebruikers anders niet zo blij mee zijn
Ik doe niet mee.quote:
JBquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
oei pas maar op dat je niet ziek word...!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goed.
Koud welben nat geworden op weg naar huis en nog geen tijd gehad omte douchen
En ik heb honger...
snoepen doe ik nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:41 schreef --Sam het volgende:
[..]
Dan wordt het wat minder. Genoeg fruit, weinig snoepen. We kennen allemaal de regels.
Wii fitten achter t stuurquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zullen mij medeweggebruikers anders niet zo blij mee zijn
mpg kan nou al door de brievenbus als ie zijn sleutel is vergetenquote:
Ik ook niet, afvallen is in mijn geval ongezond en in het jouwe natuurlijk ookquote:
ik mag niet ziek worden vind ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oei pas maar op dat je niet ziek word...!
quote:
Goede gok. Maar.. kan aan gewerkt worden. Als je het wilt, lukt het je wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
en het heel onregelmatig eten
ik los al met de hand dus qua beweging zit ik wel goedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wii fitten achter t stuur![]()
Er komt bij mij op t werk weleens een chauffeur waarvan ik me echt verbaas dat hij nog kan lopen![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Afvallen is voor mij nie zo gezondquote:
Ruilen dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Afvallen is voor mij nie zo gezond. Moet er eigenlijk nog etwa 5 kilo bij
.
probleem is dat mijn baas daar niet echt aan mee werktquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:46 schreef --Sam het volgende:
[..]
Goede gok. Maar.. kan aan gewerkt worden. Als je het wilt, lukt het je wel.
hij is te magerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ook helemaal niet nodig.. jij bent precies goed
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Afvallen is voor mij nie zo gezond. Moet er eigenlijk nog etwa 5 kilo bij
.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ook helemaal niet nodig.. jij bent precies goed
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:49 schreef --Sam het volgende:
Ik ga weer, lekker een avond relaxen. Fijne avond!
Mag ik zelf ff beslissen wat k van mpg vind misschien???? ( zeggen jullie ook altijd tegen mijquote:
ik wel kom maar halen ....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
heeft mijn zwager geen auto met trekhaak meer
quote:
weet je dan hoe hij eruit zietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Mag ik zelf ff beslissen wat k van mpg vind misschien???? ( zeggen jullie ook altijd tegen mij)
Uhhh nee waarschijnlijk kan mijn lieftallige auto die niet trekken, maar je had ook niet verteld wat ie moest slepenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
maar denk niet dat die een autoambulance kan trekken met een mercedes erop
van fotos ja... plus dat iedereen in t begin vermeldde dat toek en mpg zelfde bouw hadden dus had fotos plus toek als vergelijkingsmiddel en zo vorm ik mijn meningquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weet je dan hoe hij eruit ziet
toek is dik vergeleken met mpgquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
van fotos ja... plus dat iedereen in t begin vermeldde dat toek en mpg zelfde bouw hadden dus had fotos plus toek als vergelijkingsmiddel en zo vorm ik mijn mening
nu wel jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toek is dik vergeleken met mpg
jij ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:49 schreef --Sam het volgende:
Ik ga weer, lekker een avond relaxen. Fijne avond!
Huishoudelijkheden ditdat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
En toen was het erruggg stil @ ksc....
etenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
En toen was het erruggg stil @ ksc....
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
maarre die rug met tattoos.. is dat jou rug??
Dan ben jij heul niet te zwaar... iig niet veel.... zit moooi lijntje in hoorquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Dan ben jij heul niet te zwaar... iig niet veel.... zit moooi lijntje in hoor![]()
lekker kussentje dusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik heb ook meer een dikke buik en die staat er niet op
een heel kussenquote:
loop ze bunnyquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
moet gaan omkleden en daarna hardlopen... doei doei![]()
symquote:
met de haren mee vooral als het lang is.quote:
waarmee wok, niet hoequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
met de haren mee vooral als het lang is.
laatste stukje er tegenin voor extra glad resultaat
Met een scheermes.quote:
Ik wissel erg af. Vaak met wegwerpmesjes (Bic vind ik erg fijn). Maar ook electrisch, al is dat apparaat aan vervanging toe.quote:
Jouw meneer scheert niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:12 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier kan ik niet over meepraten
die trimtquote:
Vonden ze het fijn?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:16 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh en dat scheren gaat met zon gilette fusion ding geloof ik
Ik heb trws vandaag wel twee mannen geschorentelt dat ook
?
ik kreeg geen klachtenquote:
Zie je wel dat je mee kunt pratenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die trimtwant baardje
Hoewel ie volgens mij de randjes wel scheerten andere plekken
gillette fusionquote:
quote:
Go your gangquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]yay me
Zal ik nu vertellen waar ik mee scheer?
Geen harspleisters???quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]yay me
Zal ik nu vertellen waar ik mee scheer?
met n roze mesjequote:
ik heb zon elektrisch epileer apparaat, het haat mequote:
Hoezo??quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb zon elektrisch epileer apparaat, het haat meik ben ervan overtuigd!
quote:
het doet me helse pijn terwijl het eruit ziet als een vriendelijke roze glitterende my little ponyquote:
Hoe kan iets/iemand jou nu pijn willen doenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het doet me helse pijn terwijl het eruit ziet als een vriendelijke roze glitterende my little pony
ja nou dat dusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe kan iets/iemand jou nu pijn willen doen![]()
![]()
je hoort mij ook niet klagen met een mes op mijn keelquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
thnx ben klaar 7,5 km in 40 minuten
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hoort mij ook niet klagen met een mes op mijn keel
ging vet lekker kreeg alleen zere voeten bij km 7.. net of ze in brand stonden.. hoe t kan geen idee maar wil er graag vanaf..quote:
dat laat je wel uit je hoofd iddquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat ik best goed kan scherenmiss mag ik bij schorem werken
quote:
Je bent nog steeds welkom hierquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat ik best goed kan scherenmiss mag ik bij schorem werken
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]doe ik af en toe op mn werk , vind t leuk om te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |