Als je zelf dat risico niet wilt lopen hebben ze dingen als verzekeringen uitgevondenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:32 schreef kaasplankje het volgende:
Er is trouwens geen veiliger plaats om je dure fiets te berijden dan een trainingskoers. Ik denk dat je op de openbare weg een groter risico loopt op ellende en brokken.
Die verzekeringen gelden niet als je gaat koersen geloof ik...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:04 schreef ddx het volgende:
[..]
Als je zelf dat risico niet wilt lopen hebben ze dingen als verzekeringen uitgevonden
Alsof verzekeringen serieus geld opleveren.. not.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:04 schreef ddx het volgende:
[..]
Als je zelf dat risico niet wilt lopen hebben ze dingen als verzekeringen uitgevonden
Gewoon N+1quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:15 schreef kaasplankje het volgende:
Jij verzint iedere 8 weken een kutsmoes om een nieuwe fiets te kopen.
Je hebt nog geen tijdritfiets en geen crosser!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:37 schreef Yankee het volgende:
Mijn vriendin heeft vanmiddag een nieuwe fiets gekocht, ik loop weer een achter
Dat blijft ook zo denk ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je hebt nog geen tijdritfiets en geen crosser!
Mooi is dat he? Lekker beunen in de schuur of op een kleed in de kamer tussen een enorme bult gereedschap en onderdelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:39 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik moet er eens een paar in elkaar zetten, heb nog zat materiaal voor projecten liggen.
Vooral eerst het lang bedenken welke waanzinnige afmontage je nu weer aan een fiets wil geven. Ga binnenkort een Peugeot opbouwen grotendeels met de Modolo/Suntour Quattro groep. Maar dan met Dura Ace 8-vits commandeurs, dan kan ik een Suntour derailleur pas krijgen op een Shimano 8-vits blok.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mooi is dat he? Lekker beunen in de schuur of op een kleed in de kamer tussen een enorme bult gereedschap en onderdelen.
Ik pak elke dag een andere fiets naar m'n werk. Kan 2 weken lang op een andere fiets naar m'n werk als ik wil
Ben nu met singlespeed nummer 3 bezig
Ik ben dit weekend met m'n nieuwe vriendin wezen kijken naar haar eerste racer, ik verheug me op het voorjaarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:37 schreef Yankee het volgende:
Mijn vriendin heeft vanmiddag een nieuwe fiets gekocht, ik loop weer een achter
Dat is altijd erg leukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:54 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend met m'n nieuwe vriendin wezen kijken naar haar eerste racer, ik verheug me op het voorjaar
Lekker samen op pad
Je kan beter es al dat ouwe schroot inruilen voor 1 goeden fiets. Zal je chickie ook wel blij mee wezen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:48 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Mooi is dat he? Lekker beunen in de schuur of op een kleed in de kamer tussen een enorme bult gereedschap en onderdelen.
Ik pak elke dag een andere fiets naar m'n werk. Kan 2 weken lang op een andere fiets naar m'n werk als ik wil
Ben nu met singlespeed nummer 3 bezig
Ik heb zo veel gelachen de eerste wekenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:54 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend met m'n nieuwe vriendin wezen kijken naar haar eerste racer, ik verheug me op het voorjaar
Lekker samen op pad
Verkapte-kijk-mij-een-vriendin-zonder-motoriek hebben postquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb zo veel gelachen de eerste weken![]()
![]()
Tip; blijf uit haar buurt bij de stoplichten
Ja, ben ook goed stijf. Was naar een kennis gefietst in Almere. 35 km heen door de regen, zeik en zeik nat. ff douchen, kleren uit hangen en 2.5 uur later de natte zooi weer aanquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:55 schreef CyclingGirl het volgende:
@meneerfiets, je hebt Cyclingboy bij je plaatje staan, mijn man post hier onder Cyclingboy, vandaar de verwarring denk ik
Gisteren met de fiets naar het werk gegaan. Heen ging wel goed maar terug windkracht 6 vol tegen en in de zij en een uur lang verteerd geregend. Ben nu nog wat stijf ervan. We hebben deze training in elk geval al gehad deze week. Vanavond maar eens in de sportschool kijken en vrijdag nog lekker buiten. Hopelijk dit weekend eens een clubkoersje meepakken.
Voor dat geld beter een nieuwe kopen toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn vader wilt een nieuwe racefiets, komt ie met een marktplaatslinkje en de enige fiets in zijn maat is 1100 euro, nooit verwacht dat hij zo'n dure fiets zou willen kopen
Want? Als je een fiets van 2000 kan kopen die een half jaar gebruikt is, waarom niet?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor dat geld beter een nieuwe kopen toch?
quote:
Een beetje goed op een fiets gezet worden, zeker op die leeftijd, is ook wat waard.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Want? Als je een fiets van 2000 kan kopen die een half jaar gebruikt is, waarom niet?
Tsja, bij welke fietsenzaak doen ze dat? Mijn vader is vrij lang dus heeft een groot frame nodig. Als ze er 1 hebben staan dan zul je net zien dat het een perfecte fiets is voor hem.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een beetje goed op een fiets gezet worden, zeker op die leeftijd, is ook wat waard.
Het heeft allebei voordelen natuurlijk.
Oh je bracht het ff alsof het buiten het beoogde budget lag. Het is wel een lekkere om je vrouw mee over te halen. "Ja schat ze hadden alleen een s-works met dura ace in mijn maatquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Want? Als je een fiets van 2000 kan kopen die een half jaar gebruikt is, waarom niet?
[..]
Bij elke goede? Waar ze fietsen gewoon voor je bestellen in de maat die je nodig hebt? Mijn fiets komt ook niet uit de showroom.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, bij welke fietsenzaak doen ze dat? Mijn vader is vrij lang dus heeft een groot frame nodig. Als ze er 1 hebben staan dan zul je net zien dat het een perfecte fiets is voor hem.
Ik had eigenlijk niet verwacht dat hij meer dan 500 euro wilde uitgevenquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:12 schreef muzas het volgende:
[..]
Oh je bracht het ff alsof het buiten het beoogde budget lag. Het is wel een lekkere om je vrouw mee over te halen. "Ja schat ze hadden alleen een s-works met dura ace in mijn maat"
Ach, mijn vader wilt blijkbaar een tweedehands. Ik kan natuurlijk wel een keer met 'm naar een winkel toe maar als hij dat niet nodig vind hoeft het toch niet?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Bij elke goede? Waar ze fietsen gewoon voor je bestellen in de maat die je nodig hebt? Mijn fiets komt ook niet uit de showroom.
Dat zeg ik ook niet, ik beantwoord de vraag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ach, mijn vader wilt blijkbaar een tweedehands. Ik kan natuurlijk wel een keer met 'm naar een winkel toe maar als hij dat niet nodig vind hoeft het toch niet?
Daar kijk jij ondertussen toch wel doorheen? Zijn ook genoeg fietsenzaken waar het niet zo werkt en denk dat je er ondertussen ook wel een paar kent.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, bij welke fietsenzaak doen ze dat? Mijn vader is vrij lang dus heeft een groot frame nodig. Als ze er 1 hebben staan dan zul je net zien dat het een perfecte fiets is voor hem.
Dat is ook zo. Mijn vader stuurde letterlijk dit:quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar kijk jij ondertussen toch wel doorheen? Zijn ook genoeg fietsenzaken waar het niet zo werkt en denk dat je er ondertussen ook wel een paar kent.
Dus wat hij wilt weet ik niet. Ga vanavond ff langs.quote:Hi Vincent,
Ik zat te kijken naar fietsen ter vervanging van de huidige en kwam deze
tegen.
Is dat wat???
http://www.marktplaats.nl(...)query=koga+roadracer
Groeten,
Papa
p.s. ik hoorde van onze Friese familie dat je die fietsvrienden van je flink zoek gereden hebt, goed gedaan!
Mijn pa moet wel op een knap fietsje rondrijdenquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:23 schreef muzas het volgende:
Pfff zie je wel dat het een smoes was
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Ook een groot frame.
Ik wil wel een nieuwe tijdritfiets. Ga d'r wel een paar verkopen idd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan beter es al dat ouwe schroot inruilen voor 1 goeden fiets. Zal je chickie ook wel blij mee wezen.
Die wil ik ook, maar aangezien ik over een half jaar werkloos word waarschijnlijk, doe ik dat nog maar even niet...quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik wil wel een nieuwe tijdritfiets. Ga d'r wel een paar verkopen idd.
Ai, dat is minder leuk...quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Die wil ik ook, maar aangezien ik over een half jaar werkloos word waarschijnlijk, doe ik dat nog maar even niet...
Mwoah, er is eigenlijk niks op niveau in de 3 noordelijke provincies en als er al wat is, dan zijn er +/- 300 sollicitanten. Dat gaat dus een zware dobber worden, zeker omdat de vrouw wel een vaste baan heeft hier.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ai, dat is minder leuk...
Al wat anders op het oog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... en we kunnen weer geld uitgeven.![]()
Nou je kan wel zien dat je dan flink ziek geweest bent, ik rijd nl. meestal 38 gemiddeld.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:30 schreef meneerfiets het volgende:
Vanmorgen lekker toertje gaan doen na weekje ziekteverlof. Na een uurtje stond er 32.4 km op , best tevreden dus
Op de bakfiets?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou je kan wel zien dat je dan flink ziek geweest bent, ik rijd nl. meestal 38 gemiddeld.
He daar laat ik ook mijn fiets servissen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:31 schreef kaasplankje het volgende:
ff wat pics ervan, de Biachi op de achtergrond verpest het beeld wat maar daar moet je maar doorheen kijken.
Het is een special paint, dus er is er maar 1 zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2K voor een stalen framequote:Op woensdag 12 februari 2014 14:37 schreef kaasplankje het volgende:
rond de 2 of 2.5K geloof ik. Tis wel staal hé?
Ja tis TIG gelast en daar zit natuurlijk best veel werk an. Het komt ook niet uit Chinese kinderhandjes voort hé?quote:
Dan nog, zoveel uur werk zit er toch ook niet in?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja tis TIG gelast en daar zit natuurlijk best veel werk an. Het komt ook niet uit Chinese kinderhandjes voort hé?
Een schilderij ben je toch ook al snel zo'n bedrag kwijt? Je kan het wel vergelijken imo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan nog, zoveel uur werk zit er toch ook niet in?
Ik wou al zeggen, doen ze op de sociale werkplaats nu ook al frames vervun.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:45 schreef muzas het volgende:
Zal eens aan mn neefje van 4 vragen of ie mijn giejant ook op die manier kan custom painten.
Op een schilderij fiets je niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een schilderij ben je toch ook al snel zo'n bedrag kwijt? Je kan het wel vergelijken imo.
Vind het wel meevallen die prijs.
Of wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op een schilderij fiets je niet.
Blaaskaak,jij komt dus geen stoplichten tegen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou je kan wel zien dat je dan flink ziek geweest bent, ik rijd nl. meestal 38 gemiddeld.
Nee nooit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:39 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Blaaskaak,jij komt dus geen stoplichten tegen?
Dit is niet leuk he, je weet dat ik moeite heb met mijn onmogelijke overgewichtquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Onder die reet van jou wel ja.
Wat kost dat nou, zo'n wielsetje?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:44 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
Voorwiel zit in elkaar, alleen nog ff opspannen.
@meneerfiets, ik ben al prof.
Boah hangt af van waar je ze koopt. Rond de 600.-quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:28 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Wat kost dat nou, zo'n wielsetje?
Dan is het tijd voor een naafrevisie Tommeke.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:15 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Lekker aanzetten en je remblokken tegen je velg aanhoren
Solo of in een groepje? Alsnog petje af met deze wind er stond een pittig windje vandaag. Ik had net een topspeed van 59,6 op het vlakkequote:Op woensdag 12 februari 2014 18:08 schreef Patroon het volgende:
Net terug van 2u15 blokken. Gem. 36,4 km/h. Gisteren ging ook lekker herstelhandjes op het stuur ritje met 35,4 gem.
Nee, slappe wielen. Passen mooi in een bianchi. Kan je mooi mee oprollen als je je fiets opbergt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor een naafrevisie Tommeke.
Slechts 36... Pfff, daar kom ik mijn bed niet voor uit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:08 schreef Patroon het volgende:
Net terug van 2u15 blokken. Gem. 36,4 km/h. Gisteren ging ook lekker herstelhandjes op het stuur ritje met 35,4 gem.
Voor 1,5 seconde zeker met wind in de rug.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:13 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Solo of in een groepje? Alsnog petje af met deze wind er stond een pittig windje vandaag. Ik had net een topspeed van 59,6 op het vlakke
Niet langer inderdaadquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Slechts 36... Pfff, daar kom ik mijn bed niet voor uit.
[..]
Voor 1,5 seconde zeker met wind in de rug.
Waterpomptang en een doekje ter besherming. Of anders ff in de bankschroef als je die hebt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
Ik krijg een remblokje niet in de houder geschoven... Tips?
Naja als student kan je je niet alles veroorloven he? Zijn 't die Eastons van je die je bedoelt?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee, slappe wielen. Passen mooi in een bianchi. Kan je mooi mee oprollen als je je fiets opbergt.
Er staat Shimanko op, en ze hebben weinig spaken. Denk je zelf dat dit een goed wielset is voor iemand die een 63 kader nodig heeft?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
klik
Welke wielen zouden daar in zitten? En enig idee hoe oud die is?
Vooral het feit dat er geen enkele decal op staat baart me zorgen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Er staat Shimanko op, en ze hebben weinig spaken. Denk je zelf dat dit een goed wielset is voor iemand die een 63 kader nodig heeft?
Dat ziet er al beter uit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vooral het feit dat er geen enkele decal op staat baart me zorgen.
Of deze http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Kan ik mooi die record groep op mijn fiets zetten.
Die jongen waar ik nu die wielen voor maak is ook niet vet, zelfde lengte ongeveer. Het kan wel hoor maar je zoekt wel een beetje de grenzen op.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn vader is trouwens vooral lang en mager, maar waarschijnlijk wel iets van 90-95 kg
Nouja mijn pa rijd niet veel en zeker niet hard dus dat moet wel goed komen toch? Lijkt me dat ik met mijn 80 kg eerder door een set heen ros dan mijn pa met 95?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die jongen waar ik nu die wielen voor maak is ook niet vet, zelfde lengte ongeveer. Het kan wel hoor maar je zoekt wel een beetje de grenzen op.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
klik
Welke wielen zouden daar in zitten? En enig idee hoe oud die is?
Niet haten op mijn vaderquote:
Tja, vraag 't anders aan Yankee die traint ook nooit en ragt de ene na de andere wielset erdoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nouja mijn pa rijd niet veel en zeker niet hard dus dat moet wel goed komen toch? Lijkt me dat ik met mijn 80 kg eerder door een set heen ros dan mijn pa met 95?
Ik zit bij 25km/h niet in D1quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:43 schreef SuperWeber het volgende:
Bij 38 km/h zit ik nog niet eens in D1...
Dan heb ik talentquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:45 schreef SuperWeber het volgende:
Zonder training uiteraard, want trainen is voor talentlozen...
Nee hoor. Die zijn lekker stijf en nog best wel licht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Naja als student kan je je niet alles veroorloven he? Zijn 't die Eastons van je die je bedoelt?
Voor een beginnerquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:54 schreef kaasplankje het volgende:
Ja voor een beginner is dat best snel idd.
Lach me maar uitquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
Competitierenner? Heb je het nu over de world tour? Neem aan van wel?
Ja jonge je moet niet remmen gek. Gewoon doorrijden. Auto's remmen wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:58 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Voor een rustige ochtendrit met stoplichten en na een week ziekte wel.
Nou, dat heb ik wel al eens voorgehad ..quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja jonge je moet niet remmen gek. Gewoon doorrijden. Auto's remmen wel.
Om de juiste framemaat te bepalen moet je niet kijken naar de framehoogte maar naar de lengte van het frame + hoogte van het balhoofd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:50 schreef kanovinnie het volgende:
"Binnenbeenlengte is 96 cm, dan kom ik op framehoogte van 63 cm
Mijn huidige fiets is 66 cm, gekocht in 1992"
Al 21 jaar op dezelfde fiets.
Dat weet ik, maar ook je framehoogte is van belang toch? De samenspel van de geometrie maakt of je lekker op je fiets zit of niet?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Om de juiste framemaat te bepalen moet je niet kijken naar de framehoogte maar naar de lengte van het frame + hoogte van het balhoofd.
Welterusten.
Heb je een lekke band daar?quote:
Tsja, gladgeschoren met een luchtje en een kale knar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:11 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Wel eens benieuwd hoe jij eruit ziet.
Ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:12 schreef muzas het volgende:
[..]
In exact die pose pak ik altijd de tieten van fraumuzas.
Uhuquote:
Anders ga je toch wel rapper als 32?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:16 schreef meneerfiets het volgende:
Denken jullie nu echt dat ik z'n dikzak ben
Ik ga ook rapper als 32 , maar ik ben tevreden na WEEK ZIEKTE .quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Uhu
[..]
Anders ga je toch wel rapper als 32?
Zoiets ja, maar dan met bakkebaardenquote:
Tsja, ik heb van mijn opa geleerd dat ziekte eigenlijk zwakte is die het lichaam verlaat, dus eigenlijk zou je sterker moeten zijn nu.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:18 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Ik ga ook rapper als 32 , maar ik ben tevreden na WEEK ZIEKTE .
Geeft niet hoor, we zijn allemaal ergens begonnen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:19 schreef meneerfiets het volgende:
Voor alle duidelijkheid ik ben niet diegene op de foto.
Leuk hoor. Is de tweeling er gezond uitgekomen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:23 schreef muzas het volgende:
Zo heb ik nog een vakantiefoto van vorig jaar.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leuk hoor. Is de tweeling er gezond uitgekomen?
Grapje tochquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:58 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Voor een rustige ochtendrit met stoplichten en na een week ziekte wel.
Kaas is een smoothie. Geen borsthaar, tepelhaar, kinhaar, wenkbrauwhaar, beenhaar, balhaar, armhaar, en bilnaadhaar. Dus die foto is gewoon een harige Italiaanse aapquote:
Beetje IPA (isoprophylalcohol) er op en dan glijdt tie er zo in. Was ook altijd de truuk om handvatten op een MTB te monteren zonder dat ze steeds weer gingen draaien. Met Durex Play zal het ook wel lukken maar of het dan nog best remt.... Geen idee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
Ik krijg een remblokje niet in de houder geschoven... Tips?
Jij ook al? Die van mij vloog nog iets verder met m'n MTB achterin. Maar wat een gedoe om een fiets in een doos in te pakken en dan maar hopen dat alles een beetje netjes aankomt. Maar het is gelukt, dus Buzz kan de komende weken eindelijk aan de trainingsarbeid beginnen bij een temperatuurtje van 28 graden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kaas is een smoothie. Geen borsthaar, tepelhaar, kinhaar, wenkbrauwhaar, beenhaar, balhaar, armhaar, en bilnaadhaar. Dus die foto is gewoon een harige Italiaanse aap
Hou trouwens maar op met die geweldige gemiddeldes van jullie. Ik vloog vanochtend met 900 km/u over de van Brienenoordbrug
Groeten uit Barcelona! Waar wielrenners en Hardlopers zich zelfs bij +15 kleden als of de Siberische winter ingevallen is; mutsjes, handschoenen, lange broek, etc. Niks gewend, die Catalaanse mietjes
quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:08 schreef Gripper het volgende:
Ik vloog vanochtend met 900 km/u over de van Brienenoordbrug
mietjes
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tja, vraag 't anders aan Yankee die traint ook nooit en ragt de ene na de andere wielset erdoor.
Ja bizar is dat he daar met de kleding. Helemaal ingepakt rijden ze daar rond. En dan kom jij met de korte broekquote:Op donderdag 13 februari 2014 02:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kaas is een smoothie. Geen borsthaar, tepelhaar, kinhaar, wenkbrauwhaar, beenhaar, balhaar, armhaar, en bilnaadhaar. Dus die foto is gewoon een harige Italiaanse aap
Hou trouwens maar op met die geweldige gemiddeldes van jullie. Ik vloog vanochtend met 900 km/u over de van Brienenoordbrug
Groeten uit Barcelona! Waar wielrenners en Hardlopers zich zelfs bij +15 kleden als of de Siberische winter ingevallen is; mutsjes, handschoenen, lange broek, etc. Niks gewend, die Catalaanse mietjes
Was er minder wind die dag? Want je doet herstel 35,4 gem en blokken 36,4 gemid dat is maar een klein verschil. Of rij je tussen die blokken in herstel?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:08 schreef Patroon het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:23 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Was er minder wind die dag? Want je doet herstel 35,4 gem en blokken 36,4 gemid dat is maar een klein verschil. Of rij je tussen die blokken in herstel?
Klopt, vooral het contrast tussen de locals en toeristen is erg grappig. een straaltje zon en de Amerikanen lopen al op slippers terwijl ze bij de bus volledig ingepakt zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:08 schreef Gripper het volgende:
ik gebruik meestal kerosine, trouwens ook geweldig om je ketting mee schoon te makenquote:Op donderdag 13 februari 2014 04:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Beetje IPA (isoprophylalcohol) er op en dan glijdt tie er zo in. Was ook altijd de truuk om handvatten op een MTB te monteren zonder dat ze steeds weer gingen draaien. Met Durex Play zal het ook wel lukken maar of het dan nog best remt.... Geen idee.
35 gemiddeld dunkt me?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:06 schreef meneerfiets het volgende:
Straks staat er een ochtendritje van een uurtje of twee gepland. Laten we zien wat het brengt !
Diesel maakt je ketting ook goed schoon toch? Gebruik zelf wasbenzine volgens mij. Werkt ook goed.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:21 schreef dop het volgende:
[..]
ik gebruik meestal kerosine, trouwens ook geweldig om je ketting mee schoon te maken
diesel kan ook maar lost vuil minder opquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Diesel maakt je ketting ook goed schoon toch? Gebruik zelf wasbenzine volgens mij. Werkt ook goed.
Pagina 3, plek 57quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pagina 2, plek 27.
http://app.strava.com/segments/1205642
Slomequote:Op donderdag 13 februari 2014 09:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Pagina 3, plek 57
http://www.strava.com/segments/2011165
Net geen 38 zie ik net...
Ik heb wel deze nog, met een verval van -0%...quote:
traag manquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pagina 2, plek 27.
http://app.strava.com/segments/1205642
Dan is de Limbomeet...quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:03 schreef Oksel het volgende:
La Flèche de Wallonie - zaterdag 31 mei
Klaar voor een echte uitdaging? Dan moet je op zaterdag 31 mei deelnemen aan La Flèche de Wallonie. Dit is de klepper van de bpost bank Cycling Tour en zonder meer dé zwaarste toertocht van België.
De ultieme uitdaging is de heroïsche tocht van 228 km met 4359 hoogtemeters en een reeks bekende hellingen zoals La Redoute, de Stockeu, de Thier de Coo en de Rosier. Ook de kortere afstanden van 178, 140 en 82 km doen meerdere van deze slopende hellingen aan. Met andere woorden, 4 zeer pittige afstanden die van deze toertocht een topklassieker in het wielertoerisme maken en die zeker niet op je palmares mag ontbreken.
Het geel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Toegegeven die eerste is wat aan de drukke kant, dus misschien alleen aantrekkelijk voor dikkerjes als ik, want dan kijkt iedereen alleen maar naar het shirt en niet naar de fietser...maar wat is zo lelijk aan de tweede?
Het feit dat het eruitziet als een brochure van een reisbureau. En het is een "kijk eens ik ben op locatie XXX geweest" shirt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Toegegeven die eerste is wat aan de drukke kant, dus misschien alleen aantrekkelijk voor dikkerjes als ik, want dan kijkt iedereen alleen maar naar het shirt en niet naar de fietser...maar wat is zo lelijk aan de tweede?
Tsja. Totaal niet te vergelijken. Voor de wind (zeker die storm van gister) kan je dus 45 km afleggen, of meer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:28 schreef Gripper het volgende:
Ik denk trouwens niet dat meneerfiets wilde weten hoe hard we allemaal wel niet maximaal kunnen rijden. Een rit van enige afstand, zeg minstens een uur, met 38 gemiddeld rijden (en alleen zonder je toerclub of superoom) is maar weinigen hier gegeven.
En dat is ook weer afhankelijk van het gebied waar je bent.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:28 schreef Gripper het volgende:
Ik denk trouwens niet dat meneerfiets wilde weten hoe hard we allemaal wel niet maximaal kunnen rijden. Een rit van enige afstand, zeg minstens een uur, met 38 gemiddeld rijden (en alleen zonder je toerclub of superoom) is maar weinigen hier gegeven.
Ze heeft sowieso nog nooit op een racefiets gezeten... Ik denk dat ze van mij eerst 100x moet oefenen met in en uitklikken voordat ze 1 pedaalslag maaktquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb zo veel gelachen de eerste weken![]()
![]()
Tip; blijf uit haar buurt bij de stoplichten
Ja, die trucks zien er echt goed uit! Hiermee gaan we scoren, allemaal mooie features waar de markt al lang om vroeg en goeie rijeigenschappen. Ik ben blij man.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet jij niet fappen op palletwagens ofzo?
Die wil ik sowieso nog een keer rijden!quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:03 schreef Oksel het volgende:
La Flèche de Wallonie - zaterdag 31 mei
Klaar voor een echte uitdaging? Dan moet je op zaterdag 31 mei deelnemen aan La Flèche de Wallonie. Dit is de klepper van de bpost bank Cycling Tour en zonder meer dé zwaarste toertocht van België.
De ultieme uitdaging is de heroïsche tocht van 228 km met 4359 hoogtemeters en een reeks bekende hellingen zoals La Redoute, de Stockeu, de Thier de Coo en de Rosier. Ook de kortere afstanden van 178, 140 en 82 km doen meerdere van deze slopende hellingen aan. Met andere woorden, 4 zeer pittige afstanden die van deze toertocht een topklassieker in het wielertoerisme maken en die zeker niet op je palmares mag ontbreken.
De kliclassic is op donderdag, de route die ik gemaakt heb op zaterdag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:22 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Die wil ik sowieso nog een keer rijden!
Die Limbomeet was 2 dagen toch? Misschien even kijken of ik dan vrijdag die klimclassic kan rijden en dan die dag daarna de fleche la Wallonië.
Ik weet er in ieder geval 2 in utrecht, waarvan er 1 is die je zelfs nog goed op een 2e hands wil zetten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou. Ha-ha-haquote:
Het is een eer hoor, om met mij vergeleken te worden.quote:
Gewone durano of durano S/plus?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:49 schreef kanovinnie het volgende:
Mailtje anders naar de continental zelf? En andere bandjes proberen. Die durano's die ik heb doen het prima en die heb ik ook al een tijdje. Geen idee hoe lang eigenlijk, maar ze zien er wel nog prima uit!
Gewone durano. Al zie ik maar 1 bestelorder van 2 stuks bij een webshop en ik heb er toch echt 4 in totaal. ff zoeken.quote:
Wat jullie doen kan me geen zak schelenquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:06 schreef kanovinnie het volgende:
Je moet het zo zien, dat zijn er 79 meer dan Gripper.
Ik post op zen minst mijn echte gemiddeldequote:Op donderdag 13 februari 2014 18:32 schreef Patroon het volgende:
Nu durf je niet je gem. te posten he
ecktequote:Op donderdag 13 februari 2014 19:57 schreef Patroon het volgende:
Ik postte ook eckte. Alleen de rest hier is jaloers en maakte mij daarom belachelijk
En daarom schrijf jij zeker een spatie voor de punt en 32,4 als 32.4...quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:59 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
eckteJe zat duidelijk meer op de fiets als op school .
Het moet met dubbel t...quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:01 schreef Patroon het volgende:
Sorry jongens, bedoelde egte. Probeer het goed te doen.
Nou, 'op zen minst' is tenminstequote:Op donderdag 13 februari 2014 20:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En daarom schrijf jij zeker een spatie voor de punt en 32,4 als 32.4...
Als je andere belachelijk wilt maken over hun school, zorg dan wel dat je het zelf goed doet...
En wat is "op zen minst".
*danquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:59 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij gewoon Johnny Hoogerland!quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:59 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Regen, zand, zout en modder zal het vooral zijn. Soms als ik 's ochtends voor het eerst rem hoor ik het zand knarsen.quote:
Dat duurt best wel lang. Specialized levert (bij ons althans) vrij snel, binnen een paar dagen. Sowieso binnen 5 werkdagen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ratel voor mijn schoen is nog steeds niet binnen. Baal er wel van, straks maar ff bellen.
Welke remblokjes zijn goedkoper dan die van campa en net zo goed?
Ik was er vorige week woensdag, dus nu zijn we 7 werkdagen verder.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat duurt best wel lang. Specialized levert (bij ons althans) vrij snel, binnen een paar dagen. Sowieso binnen 5 werkdagen.
http://www.mantel-bikepar(...)-Py7wCFZDKtAod5X4AJwquote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:43 schreef Tommeke het volgende:
Ik gebruik altijd blokken van BBB. Ben daar wel tevreden over. Ze slijten wel iets sneller dan Shimano, maar remmen wel goed.
Hoezo speciaal in het zwart?quote:
http://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=74268quote:
Ook door regen enzo?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:03 schreef MarcoD het volgende:
Ik heb deze er nu inzitten, http://www.cyclesupply.nl(...)pagnolo-ghp2-insert/
gaan nu zo 6/7000 km mee nog niet versleten en remmen top!
indekken.nlquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook door regen enzo?
Het schijnt morgen te gaan stormen. Als het echt hard waait ga ik niet op sloten rijden, mij te gevaarlijk.
Hmmm. Die ervaring heb ik zelf nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=74268
Ze zijn er hier niet heel erg positief over
Ja ook door regen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ook door regen enzo?
Het schijnt morgen te gaan stormen. Als het echt hard waait ga ik niet op sloten rijden, mij te gevaarlijk.
Bestel je ze per 2 of per 4 eigenlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:24 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ja ook door regen.
Had het gezien, wacht nog even af hoe het morgen echt uitpakt maar heb er weinig vertrouwen in.
Ik voelde me wel naar vanmorgen. Dinsdag is natuurlijk weer alle lube er uit gedruppelt tijdens de regenrit. Vanmorgen piepen en kraken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Denken jullie wel aan en blommetje voor de fiets, het is Valentijnsdag tenslotte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |