Is niet moeilijker dan Paiq, Badoo, of in de kroeg.quote:
Fixedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hard geworden.
Gebruikelijk anaal?
Ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hard geworden.
Gebruikelijke kanaal?
Ook niet makkelijkerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is niet moeilijker dan Paiq, Badoo, of in de kroeg.
Ik typte eerst "kaneel".quote:
quote:
Serieus? Dan is het misschien een overweging om eens naar je techniek te kijken.quote:
Je bent echt een stuk knapper dan een groot deel van de mannen daar. (srs)quote:
Zullen we gewoon een room starten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik typte eerst "kaneel".
Maar dit is wel weer slecht fax.
[..]
Denken dat ik jou naakt moet zien.quote:
Ik lijk geen middenweg te kunnen vinden tussen 'een leuk gesprek' (wat tot niks leidt) of 'hoi, neukuh?' (wat ook tot niks leidt)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? Dan is het misschien een overweging om eens naar je techniek te kijken.
Vertel dat die vrouwen hierquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent echt een stuk knapper dan een groot deel van de mannen daar. (srs)
Pics?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik jou naakt moet zien.
Zie liever Fas haar perfecte borsten.
te grote tepelhoven voor jou denk ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik jou naakt moet zien.
Zie liever Fas haar perfecte borsten.
Er is meer nodig dan knap zijn fax.quote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik lijk geen middenweg te kunnen vinden tussen 'een leuk gesprek' (wat tot niks leidt) of 'hoi, neukuh?' (wat ook tot niks leidt)
Nee. Ik deel niet.quote:
Een gesprek voeren lukt al niet eensquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik lijk geen middenweg te kunnen vinden tussen 'een leuk gesprek' (wat tot niks leidt) of 'hoi, neukuh?' (wat ook tot niks leidt)
Hahaha, ik vind dat zo'n kutwoordquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
te grote tepelhoven voor jou denk ik.
Je hebt The Game wel eens lezen neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook leuk hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is meer nodig dan knap zijn fax.
[..]
Whehehe.
[..]
Nee. Ik deel niet.
Met er aantrekkelijk en leuk uit zien bereik je niet veel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook leuk hoor
Hebbert
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt The Game wel eens lezen neem ik aan?
Weet ik niet. Ze zijn niet echt groot of zo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind dat zo'n kutwoord
Verschil je veel dan, van de borsten die ik je beschreef?
Appeltjes?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ze zijn niet echt groot of zo.
Ga daar maar eens mee beginnen danquote:
+1quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met er aantrekkelijk en leuk uit zien bereik je niet veel.
Wat is te klein? Klein is zo relatief.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
Maatje van me is te klein, te dun, lelijke kop, kan zich niet fatsoenlijk kleden. Maar hij is briljant met woorden, aanraken en dansen. Daarmee is hij een koning versierder
Whehehe, volgens mij weet ik wel wie je bedoeltquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
Maatje van me is te klein, te dun, lelijke kop, kan zich niet fatsoenlijk kleden. Maar hij is briljant met woorden, aanraken en dansen. Daarmee is hij een koning versierder
160-165 ongeveerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat is te klein? Klein is zo relatief.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga daar maar eens mee beginnen danNiet om een Pick-up-artist te worden, maar je zult er zeker wat van leren. Daarna heb ik nog wel wat literatuur voor je, speciaal voor sms/whatsapp/chatten/etc.
Bestel eerst "The Game" van Neil Strauss maar bij Bol of Amazon.
Nee, die woont in Ierlandquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe, volgens mij weet ik wel wie je bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |