Nou nou, wat een flauwekul, ik heb zeer veel respect voor ouderen maar opeens wordt er gedaan alsof er elke middag op dorpspleinen in Nederland bejaarden worden gemarteld.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat veel mensen blijkbaar vergeten is dat ze zelf ook eens oud zijn.
De arrogantie hoe er over oudere mensen gesproken wordt door sommigen vind ik stuitend.
En ja, je hebt gelijk. Gelukkig zijn er een heleboel mensen die zich vrijblijvend inzetten voor bejaarden.
Dat is uitgesloten, het was geen ongeluk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Of, zoals veel bejaarden overkomt, gewoon gevallen en verkeerd terechtgekomen. De één breekt een heup en de ander valt zo ongelukkig dat hij/zij het niet overleeft.
Ze zullen eerder naar andere sporen zoeken of er iemand bij haar was die haar b.v. geslagen kan hebben of een duw kan hebben gegeven....of je zelf je verstapt of dat iemand anders je duwt en je valt tegen een muur aan b.v. kan dezelfde verwondingen opleveren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Ligt aan de verwondingen. Volgens mij kunnen ze best aardig goed uitzoeken of zo'n verwonding door een ongeval is ontstaat of door geweld.
Het was geen natuurlijke dood vertelde men...dat kan een ongeluk zijn of dat iemand anders het gedaan heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dat is uitgesloten, het was geen ongeluk.
beetje je hersens updaten schat.. of gaat het wat langzamer bij jouquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Het was geen natuurlijke dood vertelde men...dat kan een ongeluk zijn of dat iemand anders het gedaan heeft.
kanquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef arjan1112 het volgende:
Het zal wel een inbreker geweest zijn die werd betrapt en haar aan de kant duwde waarna ze viel
Je hoeft niet te gaan beledigen hoor, nergens voor nodig beste man.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
beetje je hersens updaten schat.. of gaat het wat langzamer bij jou
doe ik dat dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hoeft niet te gaan beledigen hoor, nergens voor nodig beste man.
Ja precies. Openbaar maken zie ik niet eens als vereiste. Kan zelfs averechts werken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heeft waarheidsvinding met het openbaar maken van het politierapport te maken?
nou ja, ze is overleden aan het aangedane trauma. En ze wisten niet of het een ongeluk of misdrijf was.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Of, zoals veel bejaarden overkomt, gewoon gevallen en verkeerd terechtgekomen. De één breekt een heup en de ander valt zo ongelukkig dat hij/zij het niet overleeft.
Lees het zelf nog maar eens na.quote:
nee jij!quote:
Als waarschuwing, dat je nooit veilig bent, ook niet als je de politiek allang verlaten hebtquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
Als dit een politieke moord is, waarom dan Borst te grazen nemen. Die begaf zich immers niet meer echt in de spotlight.
Of de deur tussen de garage en het huis niet afgesloten omdat de garage altijd dicht is, behalve wanneer je met de auto de garage ingaat of verlaat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus een deur die open stond, of opgewacht.
Vind het een beetje vreemd hoe jij ineens normale en respectvolle omgang met bejaarden claimt, tegenover iemand die zegt dat dit niet schering en inslag is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat veel mensen blijkbaar vergeten is dat ze zelf ook eens oud zijn.
De arrogantie hoe er over oudere mensen gesproken wordt door sommigen vind ik stuitend.
En ja, je hebt gelijk. Gelukkig zijn er een heleboel mensen die zich vrijblijvend inzetten voor bejaarden.
Omat wijlen Fortuyn haar met Saddam Hoessein vergeleek, maar goed verder is het best wel vergezocht ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:02 schreef arjan1112 het volgende:
Maar waarom dan in de LPF / PVV hoek.. áls het een politieke moord is, denk ik eerder aan een SGP aanhanger
Dat claim ik niet, dat lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vind het een beetje vreemd hoe jij ineens normale en respectvolle omgang met bejaarden claimt, tegenover iemand die zegt dat dit niet schering en inslag is.
Een redelijk vals dilemma.
Precies , dat is het ook in mijn ogen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat claim ik niet, dat lijkt me vanzelfsprekend.
Ja, ik denk dat dat ook de reden was waarom het relatief lang duurde voordat uitsluitsel kwam over de doodsoorzaak.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze zullen eerder naar andere sporen zoeken of er iemand bij haar was die haar b.v. geslagen kan hebben of een duw kan hebben gegeven....of je zelf je verstapt of dat iemand anders je duwt en je valt tegen een muur aan b.v. kan dezelfde verwondingen opleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |