Pi-air had als speler al een hekel aan die jonkies, gebrek aan mentaliteit en wat al niet meer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon Pi-air trainer maken die is volgens mij in potentie net zo gek als Van Gaal.
Plus daar kijken de jonge spelers tegen op, Enige probleem is dat Boetius voortaan de tas van Immers moet gaan dragen,
Nee 1990... hahaquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Jansen zit er nog niet zo lang hoor.
Jawel die is elitair en gek als een deur. Eigenlijk een bruine van Gaal die voor Feyenoord is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Pi-air had als speler al een hekel aan die jonkies, gebrek aan mentaliteit en wat al niet meer.
Die moet je echt niet voor de groep hebben.
Bosz had als groentje nooit zoveel verantwoordelijkheden moeten krijgen of uberhaupt die positie. Ik neem hem eigenlijk niet eens zo gek veel kwalijk eerder gezegd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Helemaal hoe ik het me herinner..
Ergens gek dan ook dat de man die mede verantwoordelijk isvoor de vernietiging van de club, ook indirect verantwoordelijk is voor de wederopstanding..
Jansen heeft pas sinds een paar jaar weer een functie hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee 1990... haha
Brard was er in elk geval al, toen Bosz nog moest komen.
Beetje een Heintje Davids maar in deze positie pas 3 jaar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Jansen zit er nog niet zo lang hoor.
Ja 2005. Brard ook. Bosz later.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Jansen heeft pas sinds een paar jaar weer een functie hoor.
Ik denk dat Van Gaal vooral inziet dat die mogelijkheden er helemaal niet zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik denk dat Van Gaal het prachtig zou vinden om kampioen te worden bij Feyenoord, al is het maar om Cruijff een hak te zetten
Die man is écht gestoord, maar wel een geniale coach
Cruijffquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik denk dat Van Gaal het prachtig zou vinden om kampioen te worden bij Feyenoord, al is het maar om Cruijff een hak te zetten
Die man is écht gestoord, maar wel een geniale coach
Inderdaad. Denk dat volgend jaar een hoop spelers zullen vertrekken die niet 1,2,3 zijn op te vangen door Feyenoord. Zonde wel, zo`n Pelle die we niet meer gaan zien, of een Janmaat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Gaal vooral inziet dat die mogelijkheden er helemaal niet zijn.
Laten we het hopen. En laten we ook hopen dat Truus hem niks aan praat. Je moet er godverdomme toch niet aan denken, van Gaal op Zuidquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is daar een apart topic voor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cruijff
Ik denk dat Van Gaal dondersgoed snapt dat die Cruijff geen reet maar dan ook geen reet te maken heeft met de neuzensuccessen (Oke, ene heel klein beetje dan) Sjaakje, back me up here en vertel hoe het zit
Pelle, Janmaat en BMI zullen sowieso wel vertrekken ja. Van de rest moet ik dat nog maar zien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad. Denk dat volgend jaar een hoop spelers zullen vertrekken die niet 1,2,3 zijn op te vangen door Feyenoord. Zonde wel, zo`n Pelle die we niet meer gaan zien, of een Janmaat.
Dit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Clasie ook wel, als hij een goed WK neerzetquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Pelle, Janmaat en BMI zullen sowieso wel vertrekken ja. Van de rest moet ik dat nog maar zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |