Toen jij meedeed aan de Nationale IQ-test, was je IQ zeker 40-45?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Pics van je jetpack dan debieltje.
Je was toch bezig met een docu over Feyenoord, is die nou al klaar inmiddels?
Of wacht: nu ga je zeker weer beweren dat jij al die tijd al het brein was achter TOSOTHIW?![]()
Oneens Koeman was niet specifiek van een club die hevelde zichzelf daar wel boven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Koeman was ook een jood vind dat niet zo relevant.
Meer die akelige maniertjes in de media en die regelzucht zoiets gaat toch niet werken bij Feyenoord.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:20 schreef Herqules het volgende:
Helpmefok jij bent echt een debiel vuile ecto ik zje je vanavond en neem je bewijzen van je masters mee kakkerlak
Veel woorden weinig daden. Meer een jood dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:20 schreef Herqules het volgende:
Helpmefok jij bent echt een debiel vuile ecto ik zje je vanavond en neem je bewijzen van je masters mee kakkerlak
Zoals de woorden WIJ WORDEN KAMPIOEN de afgelopen 15 jaar. Gewoon een kakkerlak dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel woorden weinig daden. Meer een jood dus.
Wat is dezequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:20 schreef Herqules het volgende:
En jij denkt dat bijvoorbeeld een Adriaanse of Van Gaal dat per definitie niet zouden kunnen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oneens Koeman was niet specifiek van een club die hevelde zichzelf daar wel boven.
Naar eigen zeggen genoot hij ook het meest van zijn tijd als speler bij Feyenoord.
Van Gaal op termijnen misschien maar die hebben echt die joden koppen trekjes etc,quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
En jij denkt dat bijvoorbeeld een Adriaanse of Van Gaal dat per definitie niet zouden kunnen?
Zullen we anders even afspreken bij de Kuip komende week? Zal ik eens laten zien waar de hamerman zijn naam vandaan heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldus Loekie, de man die mij wel eens even op zou komen zoeken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom joh. Laat hem komen dan. Mag hij de gracht gaan verven samen met die Pool. Debiel dat het is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Aldus Loekie, de man die mij wel eens even op zou komen zoeken.
Niet zo stoer doen HMF, neem je pilletje eens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daarom joh. Laat hem komen dan. Mag hij de gracht gaan verven samen met die Pool. Debiel dat het is.
Ik wil geen date met je je zoekt maar een ander slachtoffer, dat 'hamerman' zal vast afkomstig zijn uit de gayscene en daar ben ik niet zo van persoonlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zullen we anders even afspreken bij de Kuip komende week? Zal ik eens laten zien waar de hamerman zijn naam vandaan heeft.
O wacht, jij bent een teletekstsupporter. Stereotype jood dus.
Ik heb 2 dagen bij de Hofpleinfontein gestaan maar je kwam maar niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Aldus Loekie, de man die mij wel eens even op zou komen zoeken.
Ok.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:29 schreef Herqules het volgende:
Helpmefok kom je stoer doen met je ectoarmen wanneer spreken wij af dan kakkerlakkenkop of ben je te druk met je masters documentaire 6 banen jetpack en lamboginies
Wie ben jij nou weer dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:29 schreef Herqules het volgende:
Helpmefok kom je stoer doen met je ectoarmen wanneer spreken wij af dan kakkerlakkenkop of ben je te druk met je masters documentaire 6 banen jetpack en lamboginies
Het resultaat van tientallen generaties inteelt, lieve mensen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:29 schreef Herqules het volgende:
Dat is toch helemaal niet te vergelijken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
En jij denkt dat bijvoorbeeld een Adriaanse of Van Gaal dat per definitie niet zouden kunnen?
Bedankt man.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze reactie zegt genoeg. Geen kennis van de clubgeschiedenis.
Loek, sterf gewoon eens even.
Ik zit echt te denken weer te kappen met FOK! als ik zie hoe dit topic ontwricht wordt. Was echt helemaal prima lezen hier. Sinds ik terug ben, lopen er weer wat gastjes rond met een paal in hun broek.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit echt te denken weer te kappen met FOK! als ik zie hoe dit topic ontwricht wordt. Was echt helemaal prima lezen hier. Sinds ik terug ben, lopen er weer wat gastjes rond met een paal in hun broek.
Irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |