Waarom is hij de best mogelijke optie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:55 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kijk die afbeelding bij dat artikel. Zon Feyenoordlogo bij van Gaal. Ziet er niet uit. Krijg er echt een beetje rillingen van.
Mjah, hij is wel de best mogelijke optie ..
Koeman was ook een jood vind dat niet zo relevant.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Qua trainer is hij de beste optie, maar je schaamt je dood voor die man, gaat zich overal mee bemoeien en, niet geheel onbelangrijk, is een jood, dus niet doen.
Blijft gewoon een vreemde situatie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom is hij de best mogelijke optie?
Qua trainerskwaliteiten is hij één van de best mogelijke opties inderdaad, maar op alle andere terreinen zeker niet.
Zoals Luni al terecht aangeeft heeft Van Gaal een steekje los en is hij dus totaal ongeschikt als vertegenwoordiger van Feyenoord aangezien hij niet met de pers en met kritiek kan omgaan.
Verder is hij veel te dominant en zal hij ongetwijfeld, net als Verbeek, de hele organisatie naar z'n hand willen zetten, met de nodige onrust tot gevolg.
Kortom, voor de selectie wellicht een uitstekende trainer, maar voor de organisatie als geheel waarschijnlijk niet. Dan zijn er betere alternatieven / compromissen denkbaar.
Koeman is een heel ander verhaal natuurlijk. Heeft ook nog bij ons gespeeld.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Koeman was ook een jood vind dat niet zo relevant.
Was toen ook niet iedereen blij mee hoor, hij was in zekere zin de Charisteas van zijn tijd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Koeman is een heel ander verhaal natuurlijk. Heeft ook nog bij ons gespeeld.
Koeman vergelijken met Charisteasquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Was toen ook niet iedereen blij mee hoor, hij was in zekere zin de Charisteas van zijn tijd.
Zelden zulke onzin gelezen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Was toen ook niet iedereen blij mee hoor, hij was in zekere zin de Charisteas van zijn tijd.
Niet als speler of prestaties maar hij werd bij zijn komst aardig verguisd omdat hij bij 'hunnie' vandaan kwam.quote:
Jij was nog niet eens geboren man toen Koeman bij Feyenoord speelde pannenkoek.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Bovendien koos Koeman ons shirt bij Neuz en Neuz.
Met hunnie doel je op Barcelona?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet als speler of prestaties maar hij werd bij zijn komst aardig verguisd omdat hij bij 'hunnie' vandaan kwam.
Dat zal met een nieuwe trainer niet anders zijn. Als zou het een jood worden en hij doet het goed zijn we dat allemaal zo weer vergeten.
Ajaxverleden.quote:
Maar hij heeft er wel gespeeld dus ligt het anders.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij was nog niet eens geboren man toen Koeman bij Feyenoord speelde pannenkoek.
Buiten dat Van Gaal het zelf niet gaat doen denk ik ook niet dat Feyenoord al ver genoeg is voor Van Gaal. Die gaat zich helemaal kapot ergeren aan de zeer beperkte mogelijkheden en het amateurisme vanuit het Maasgebouw.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hij heeft er wel gespeeld dus ligt het anders.
Persoonlijk denk ik dat Van Gaal een hele goede trainer zou zijn, hij is gewoon een meester in een elftal bouwen met jonge spelers maar kan me heel goed voorstellen dat er weerstand tegen de persoon zelf is, hij was bij Ajax al moeilijk te pruimen, kan je nagaan.
Houd je teringmuil joh pannenkoek. Ik ben waarschijnlijk op zijn minst 40-45 maanden ouder dan jou, Loekie. Koeman nog gewoon bewust meegemaakt. En nou opbokken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij was nog niet eens geboren man toen Koeman bij Feyenoord speelde pannenkoek.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Houd je teringmuil joh pannenkoek. Ik ben waarschijnlijk op zijn minst 40-45 maanden ouder dan jou, Loekie. Koeman nog gewoon bewust meegemaakt. En nou opbokken.
Arme sloeber is jaloers. Flikker toch op joh.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Ga je dan eindelijk eens zo gedragen imbeciel. Met je jetpack en stoere verhaaltjes altijd .
Ik kom toch nog wel vandaagquote:
Meestal heeft 'ie een lange regenjas aan dus dan weet je het wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik kom toch nog wel vandaagKan eerder weg
![]()
Ik ben in een leren motorjas waarschijnlijk. Moet ik angstig zijn voor een dikke paal in mijn reet, of houd je je in?![]()
WTFquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Meestal heeft 'ie een lange regenjas aan dus dan weet je het wel.
Pics van je jetpack dan debieltje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Arme sloeber is jaloers. Flikker toch op joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |