abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136627098
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:55 schreef PIETR het volgende:

[..]

Kijk die afbeelding bij dat artikel. Zon Feyenoordlogo bij van Gaal. Ziet er niet uit. Krijg er echt een beetje rillingen van.

Mjah, hij is wel de best mogelijke optie ..
Waarom is hij de best mogelijke optie?

Qua trainerskwaliteiten is hij één van de best mogelijke opties inderdaad, maar op alle andere terreinen zeker niet.

Zoals Luni al terecht aangeeft heeft Van Gaal een steekje los en is hij dus totaal ongeschikt als vertegenwoordiger van Feyenoord aangezien hij niet met de pers en met kritiek kan omgaan.

Verder is hij veel te dominant en zal hij ongetwijfeld, net als Verbeek, de hele organisatie naar z'n hand willen zetten, met de nodige onrust tot gevolg.

Kortom, voor de selectie wellicht een uitstekende trainer, maar voor de organisatie als geheel waarschijnlijk niet. Dan zijn er betere alternatieven / compromissen denkbaar.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:25:52 #52
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_136627399
Als hij kampioen wordt, dan neem ik die randzaken op de koop toe. Tuurlijk is een kampioenschap niet de drijfveer van vele Feyenoorders, maar het zou wel weer een keer lekker zijn. 15 jaar geleden alweer ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_136627517
Dat hoor je wel vaker, dat ze hem enkel zouden gedogen omdat hij Feijenoord kampioen maakt. Ja droom even lekker verder, met onze schulden kunnen we volgend jaar nooit een groep neerzetten die dat zal bereiken.
pi_136627553
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:01 schreef Luni het volgende:

[..]

Qua trainer is hij de beste optie, maar je schaamt je dood voor die man, gaat zich overal mee bemoeien en, niet geheel onbelangrijk, is een jood, dus niet doen.
Koeman was ook een jood vind dat niet zo relevant.
Meer die akelige maniertjes in de media en die regelzucht zoiets gaat toch niet werken bij Feyenoord.
blablablabla
pi_136627910
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Waarom is hij de best mogelijke optie?

Qua trainerskwaliteiten is hij één van de best mogelijke opties inderdaad, maar op alle andere terreinen zeker niet.

Zoals Luni al terecht aangeeft heeft Van Gaal een steekje los en is hij dus totaal ongeschikt als vertegenwoordiger van Feyenoord aangezien hij niet met de pers en met kritiek kan omgaan.

Verder is hij veel te dominant en zal hij ongetwijfeld, net als Verbeek, de hele organisatie naar z'n hand willen zetten, met de nodige onrust tot gevolg.

Kortom, voor de selectie wellicht een uitstekende trainer, maar voor de organisatie als geheel waarschijnlijk niet. Dan zijn er betere alternatieven / compromissen denkbaar.
Blijft gewoon een vreemde situatie.
Afgelopen 3 seizoenen is er mag je toch aannemen onder de leiding van Koeman iets opgebouwd Waarbij Gio en Gastel ook nauw betrokken zijn geweest in dat proces.
Vervolgens hoofdtrainer weg moet er alsnog iemand van buitenaf komen die de kar gaat trekken omdat ervaring.

Gastel en Gio hebben samen meer ervaring hebben met het instituut Feyenoord dan welke toekomstige toptrainer ook die ze nu willen halen voor de 'ervaring' .

Ben wel benieuwd waarom Van Geel nu opeens geen heil meer ziet in die gasten als opvolger van Koeman en vorig seizoen bijvoorbeeld nog wel.
blablablabla
pi_136627934
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Koeman was ook een jood vind dat niet zo relevant.
Koeman is een heel ander verhaal natuurlijk. Heeft ook nog bij ons gespeeld.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_136628089
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Koeman is een heel ander verhaal natuurlijk. Heeft ook nog bij ons gespeeld.
Was toen ook niet iedereen blij mee hoor, hij was in zekere zin de Charisteas van zijn tijd.
blablablabla
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:46:23 #58
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136628234
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Was toen ook niet iedereen blij mee hoor, hij was in zekere zin de Charisteas van zijn tijd.
Koeman vergelijken met Charisteas :z
pi_136628317
Was een hoop geouwehoer vanaf de tribune toen hij kwam hoor. Al zullen velen toen nog in hun luiers hebben liggen schijten en dat niet weten.
blablablabla
pi_136628660
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Zelden zulke onzin gelezen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136628854
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Niet als speler of prestaties maar hij werd bij zijn komst aardig verguisd omdat hij bij 'hunnie' vandaan kwam.
Dat zal met een nieuwe trainer niet anders zijn. Als zou het een jood worden en hij doet het goed zijn we dat allemaal zo weer vergeten :+ .
blablablabla
pi_136628856
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat inderdaad.

Bovendien koos Koeman ons shirt bij Neuz en Neuz.
pi_136628900
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat inderdaad.

Bovendien koos Koeman ons shirt bij Neuz en Neuz.
Jij was nog niet eens geboren man toen Koeman bij Feyenoord speelde pannenkoek.
blablablabla
pi_136628943
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Niet als speler of prestaties maar hij werd bij zijn komst aardig verguisd omdat hij bij 'hunnie' vandaan kwam.
Dat zal met een nieuwe trainer niet anders zijn. Als zou het een jood worden en hij doet het goed zijn we dat allemaal zo weer vergeten :+ .
Met hunnie doel je op Barcelona?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136629055
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Met hunnie doel je op Barcelona?
Ajaxverleden.
Van Gaal of Adriaanse komen nu ook niet bij Ajax vandaan mochten ze het worden toch spreekt men van joden.
Al was Louis geloof ik in zijn tijd als speler een Spartaan dus weet niet wat erger is :P .
blablablabla
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:04:23 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136629076
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar hij heeft er wel gespeeld dus ligt het anders.

Persoonlijk denk ik dat Van Gaal een hele goede trainer zou zijn, hij is gewoon een meester in een elftal bouwen met jonge spelers maar kan me heel goed voorstellen dat er weerstand tegen de persoon zelf is, hij was bij Ajax al moeilijk te pruimen, kan je nagaan.
pi_136629172
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Maar hij heeft er wel gespeeld dus ligt het anders.

Persoonlijk denk ik dat Van Gaal een hele goede trainer zou zijn, hij is gewoon een meester in een elftal bouwen met jonge spelers maar kan me heel goed voorstellen dat er weerstand tegen de persoon zelf is, hij was bij Ajax al moeilijk te pruimen, kan je nagaan.
Buiten dat Van Gaal het zelf niet gaat doen denk ik ook niet dat Feyenoord al ver genoeg is voor Van Gaal. Die gaat zich helemaal kapot ergeren aan de zeer beperkte mogelijkheden en het amateurisme vanuit het Maasgebouw.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136629311
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Houd je teringmuil joh pannenkoek. Ik ben waarschijnlijk op zijn minst 40-45 maanden ouder dan jou, Loekie. Koeman nog gewoon bewust meegemaakt. En nou opbokken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2014 16:09:14 ]
pi_136629363
:D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_136629691
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:09 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Houd je teringmuil joh pannenkoek. Ik ben waarschijnlijk op zijn minst 40-45 maanden ouder dan jou, Loekie. Koeman nog gewoon bewust meegemaakt. En nou opbokken.
_O-
Ga je dan eindelijk eens zo gedragen imbeciel. Met je jetpack en stoere verhaaltjes altijd .
blablablabla
pi_136629721
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:14 schreef Elan het volgende:

[..]

_O-
Ga je dan eindelijk eens zo gedragen imbeciel. Met je jetpack en stoere verhaaltjes altijd .
Arme sloeber is jaloers. Flikker toch op joh.
pi_136629774
quote:
6s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:49 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik heb zelf al kaarten.
Ik kom toch nog wel vandaag *O* Kan eerder weg *O*

Ik ben in een leren motorjas waarschijnlijk. Moet ik angstig zijn voor een dikke paal in mijn reet, of houd je je in? ;(

:') _O-
pi_136629950
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:15 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik kom toch nog wel vandaag *O* Kan eerder weg *O*

Ik ben in een leren motorjas waarschijnlijk. Moet ik angstig zijn voor een dikke paal in mijn reet, of houd je je in? ;(

:') _O-
Meestal heeft 'ie een lange regenjas aan dus dan weet je het wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_136629997
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Meestal heeft 'ie een lange regenjas aan dus dan weet je het wel.
WTF

Is een Feyenoorder? :o
pi_136630125
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:14 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Arme sloeber is jaloers. Flikker toch op joh.
Pics van je jetpack dan debieltje.
Je was toch bezig met een docu over Feyenoord, is die nou al klaar inmiddels?
Of wacht: nu ga je zeker weer beweren dat jij al die tijd al het brein was achter TOSOTHIW? :') _O-
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')