SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:23 schreef heywoodu het volgende:
Gössner is er vanwege een blessure helaas niet bij, maar tering hey:
https://twitter.com/MiriGossnerFanTetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://twitter.com/MiriGossnerFanMooi spul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
https://twitter.com/MiriGossnerFanik zie een blote tiet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Google maar eens op Isabel Labock, Melanie Faibt en/of Sabrina Weilharter....dan zie je een hoop blote tieten.quote:
4 keer. 2 keer liggend en 2 keer staand.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe vaak moeten ze schieten?
Wat een uitslovers.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:57 schreef -0- het volgende:
Nederland heeft ook een Nationale Biathlonselectie zie ik.
Leden zijn: Joel Sloof, Lucien Sloof en Chardine Sloof. Hoodtrainer is Ed Sloof.
Klopt....maar die zijn al een jaar of 3 niet meer samen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Goessner was toch jarenlang het vriendinnetje van Simon Schempp dacht ik?
Mhua kansloos wil ik nog niet zeggen hoor. Het is echt niet dat je al kansloos bent bij 1 fout. 4 schietbeurten hčquote:
Ja maarja, een minuut erbij tikt wel erg veel aan. Strafrondes zijn goed te maken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua kansloos wil ik nog niet zeggen hoor. Het is echt niet dat je al kansloos bent bij 1 fout. 4 schietbeurten hč
Minuut ook hoor. Dit gebeurt veel vaker.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja maarja, een minuut erbij tikt wel erg veel aan. Strafrondes zijn goed te maken.
Zolang Duitsland maar megatraag isquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:29 schreef wimderon het volgende:
Daar ging Fourcade bijna.
Noorwegen massaal megatraag zeg.
edit: in de tweede ronde zijn ze al wel wat meer gas aan het geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |