SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lee heeft nog niet gewonnen. Daarnaast kan Boer op podium komenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij het schaatsen weet je toch al dat die Zuid-Koreaanse gaat winnen....hier is het tenminste spannend.
Domracheva is 1 van de allersnelste....Kuzmina moet het echt van het schieten hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Lee heeft nog niet gewonnen. Daarnaast kan Boer op podium komen
Kuzmina wordt wel ingelopen al..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Domracheva is 1 van de allersnelste....Kuzmina moet het echt van het schieten hebben.Ik dacht dat Kuzmina juist snel met langlaufen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ARD en ZDF wisselen elke dag af wie Olympia uitzend. Morgen is het weer de beurt aan het ZDF.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:09 schreef Redefine het volgende:
Typisch dat het nu op de ARD is en andere dagen steeds op de ZDF.
Ah oke.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ARD en ZDF wisselen elke dag af wie Olympia uitzend. Morgen is het weer de beurt aan het ZDF.
Ze moet juist podium halenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef Redefine het volgende:
Kuzmina moet vierde worden, goed voor mijn pronoMaar van mij mag ze gewoon een medaille winnen, gun ik haar wel. Al is het belangrijkste dat het een mooie wedstrijd wordt.
En bouwt dat steeds maar uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:12 schreef Kingstown het volgende:
Domracheva heeft nu echt een voorsprongetje.
Ik dacht altijd dat die hier heel goed in waren?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:15 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsers wel onthutsend zwak hoor
Met de nadruk op waren. De grote toppers zijn allemaal gestopt de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die hier heel goed in waren?
Berger ook totaal niet snel. Wel foutloos nog en staand schiet ze sneller en beter.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:15 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsers wel onthutsend zwak hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |