abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 oktober 2002 @ 10:24:07 #1
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6183641
Ik weet dat er al andere topics over geweest zijn (zoals die van sinaasappel destijd) maar dat is allemaal al een tijdje terug.

Het gaat om het volgende:

Ik ben nu al weer een tijdje vrijgezel en ik ben van plan omdat voorlopig nog een tijdje zo te houden. (heb het veel te druk met carriere maken)
Maar nu heb ik dus een meisje ontmoet dat net als ik geen zin en tijd heeft voor een echte verhouding, maar wel behoefte heeft aan regelmatig sex. Nu hebben we voor aankomende vrijdag een 1e afspraak gemaakt met als primair doel: Sex.

We hebben al besproken dat als het vrijdag bevalt we gewoon iedere keer als we behoefte aan elkaar hebben we weer afpreken om te sexen.

Heeft iemand hier een uitgesproken mening over of heeft iemand hier ervaring mee?

Lopend op de fiets, en heen weer terug.
pi_6183652
Lijkt me wel lekker zoiets
  woensdag 9 oktober 2002 @ 10:25:44 #3
35673 Chamilan
B-) wie anders? B-)
pi_6183662
Best lekker. Hoor alleen voor de seks een soort "verhouding hebben". Heb je ook niet de rest van dat gezeik er om heen. Niet dat me moppie niet lief is hoor.
pi_6183668
doen!
ik zou er nooit m'n vaste relatie voor opgeven, maar als je toch vrijgezel bent en geen behoefte hebt aan iets anders ... doen!
pi_6183674
Ik zou deh nooit doen maar jij dus wel Have fun
.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 10:27:01 #6
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_6183680
Ik heb ook zo'n regeling met de zusters hier. Werkt prima!
Bevredigend voor beide partijen.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_6183687
veel plezier!
Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_6183695
lijkt me een heerlijke oplossing, wel de lusten en niet de rompslomp van een relatie
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_6183700
ik zie geen probleem, geniet er van!
pi_6183709
euhm,

er zit een 'maar' aan het geheel..

je moet allebei precies weten wat je verwacht van een sexrelatie, zeker voor vrouwen is het moeilijk om sexuele gevoelens en emotionele binding los te koppelen, en als een van de twee ook maar het kleinste beetje jaloers is heb je al een mooi punt van problemen (zeker als je het niet 'exclusief' houd en ook sex wilt met anderen)

ik had als regeltje dat one-night-stands ook werkelijk voor een nacht waren.. dat werkt nog best aardig, naarmate je het dus vaker doet met losse flodders of scharrels komen er toch altijd verwachtingen bij.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  Official ESF Kreviewer woensdag 9 oktober 2002 @ 10:29:34 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_6183710
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 10:27 schreef kasper het volgende:
Ik heb ook zo'n regeling met de zusters hier. Werkt prima!
Bevredigend voor beide partijen.
In het ziekenhuis waar ik soms werk, spuiten ze die zusters een anti-erotisch goedje in, want ik heb er nog nooit een zien rondlopen met aantrekkingskracht....
pi_6183725
bij mij werkte het iig niet..
je moet wel heel zeker weten dat jullie allebei géén gevoelens hebben. anders heeft toch de ene meer verwachtingen dan de ander.

en daarnaast, nu zul je zien hoe ontnuchterend een orgasme werkt

woensdag 9 oktober 2002 @ 10:30:26 #13
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6183729
Bedankt voor jullie reacties!
Ik merk dat ik niet de enige ben die dit een top-situatie vind!
Maar er zijn nog helemaal geen vrouwelijke reactie merk ik!
Toeval
pi_6183749
*** niet nodig ***

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 09-10-2002 10:51]

pi_6183750
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 10:29 schreef extreme het volgende:
euhm,

je moet allebei precies weten wat je verwacht van een sexrelatie, zeker voor vrouwen is het moeilijk om sexuele gevoelens en emotionele binding los te koppelen, en als een van de twee ook maar het kleinste beetje jaloers is heb je al een mooi punt van problemen (zeker als je het niet 'exclusief' houd en ook sex wilt met anderen)

ik had als regeltje dat one-night-stands ook werkelijk voor een nacht waren.. dat werkt nog best aardig, naarmate je het dus vaker doet met losse flodders of scharrels komen er toch altijd verwachtingen bij.

dat bedoel ik dus
  woensdag 9 oktober 2002 @ 10:36:31 #17
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6183808
*** niet nodig ***

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 09-10-2002 10:52]

woensdag 9 oktober 2002 @ 10:43:02 #18
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_6183880
Ik kan het me goed voorstellen maar zou het zelf niet kunnen..
pi_6183887
** offtopic **

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 09-10-2002 10:52]

woensdag 9 oktober 2002 @ 10:44:13 #20
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 10:45:17 #21
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6183906
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 10:30 schreef Frenkie het volgende:
bij mij werkte het iig niet..
je moet wel heel zeker weten dat jullie allebei géén gevoelens hebben. anders heeft toch de ene meer verwachtingen dan de ander.

en daarnaast, nu zul je zien hoe ontnuchterend een orgasme werkt

Het lijkt me sterk dat iemand na slecht 1 korte ontmoeting tijdens qlimax al sterke gevoelens heeft. Overigens hebben we duidelijk afgesproken dat als 1 van ons gevoelens krijgt we er direct mee kappen. Behalve als we beide gevoelens krijgen natuurlijk! Maar daar ga ik in ieder geval niet van uit. Het is een mooie meid hoor (anders zou ik het ook nooit doen) maar een meisje dat na 1 ontmoeting al sex heeft met iemand is nou niet het ideale meisje waar ik een verhouding mee zou willen willen hebben!
pi_6183929
Het gaat pas fout zodra 1 van de 2 speciale gevoelens erbij krijgt..

Maar zo niet.. HAVE FUN !!

Ik persoonlijk zou dat niet doen.. Maar goed das ieder voor zich !!

RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 10:49:28 #23
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_6183957
kan je mij haar telefoonnummer geven... dan kan ik de zondag nemen oke ??
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_6184010
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 10:45 schreef HYLBilly het volgende:
Het lijkt me sterk dat iemand na slecht 1 korte ontmoeting tijdens qlimax al sterke gevoelens heeft. Overigens hebben we duidelijk afgesproken dat als 1 van ons gevoelens krijgt we er direct mee kappen. Behalve als we beide gevoelens krijgen natuurlijk! Maar daar ga ik in ieder geval niet van uit.
die ene zin zegt alles.
ik wacht je topic in R&P wel af
quote:
Het is een mooie meid hoor (anders zou ik het ook nooit doen) maar een meisje dat na 1 ontmoeting al sex heeft met iemand is nou niet het ideale meisje waar ik een verhouding mee zou willen willen hebben!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 10:53:18 #25
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6184015
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 10:49 schreef ramsesii het volgende:
kan je mij haar telefoonnummer geven... dan kan ik de zondag nemen oke ??
Ok...effe kijken.....06-142.....Ja hallo, dat gaat zomaar niet! Ze is van mij, hoor je!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 10:53:20 #26
1687 poep
praat geen poep
pi_6184017
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 10:30 schreef HYLBilly het volgende:
Bedankt voor jullie reacties!
Ik merk dat ik niet de enige ben die dit een top-situatie vind!
Maar er zijn nog helemaal geen vrouwelijke reactie merk ik!
Toeval
Geen toeval! ik had het topic nog niet gezien!
Het is een top situatie! je verwacht niks van de ander, de ander verwacht niks van jou! Geen gezeur geen gedram en heerlijke sex...

wij hebben duidelijke afspraken gemaakt, omdat we buiten een sexrelatie, elkaar ook heel regelmatig zakelijk zien..

Ook is afgesproken dat we eerlijk zijn over eventuele gevoelens!

houdt van spannend...
pi_6184048
quote:
Ik weet dat er al andere topics over geweest zijn (zoals die van sinaasappel destijd) maar dat is allemaal al een tijdje terug.
Je maakt me nieuwsgierig, heb je het linkje nog?

Ik heb hier ervaring mee, heb het met 2 meisjes op deze manier aangepakt. 1e meisje kon niet goed met de gevoelens omgaan en toen zijn we ermee gestopt. Bij het 2e meisje lukte het op een gegeven moment niet meer van mijn kant, ik had er op een gegeven moment gewoon geen zin meer in.

Op de langere duur ga je wel wat missen, maar het kan ook goed werken. Het is wel vreemd omdat je als je opgewonden bent wel met elkaar kust, en na afloop niet meer... dat vond ik eigenlijk het lastigste als ik erop terugkijk.

Strijd tegen de Mc Donaldisering van de media
pi_6184082
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 10:55 schreef snoeki het volgende:

[..]

Je maakt me nieuwsgierig, heb je het linkje nog?

topic van haar destijds: Sekspartner.....................

en nog twee uit de oude doos:
sexrelaties
gewoon voor de sex

[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 09-10-2002 10:57]

pi_6184095
Ach het klinkt allemaal heel mooi hoor "alleen sex en verder geen verplichtingen" maar volgens mij zou ik het nooit kunnen....
Echt van die zakelijke sex, nee geef mij maar puur uit liefde
pi_6184099
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 10:55 schreef snoeki het volgende:
Op de langere duur ga je wel wat missen, maar het kan ook goed werken. Het is wel vreemd omdat je als je opgewonden bent wel met elkaar kust, en na afloop niet meer... dat vond ik eigenlijk het lastigste als ik erop terugkijk.
Dat bedoel ik met een ontnuchterend orgasme
  woensdag 9 oktober 2002 @ 11:01:15 #31
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_6184144
slet!

woensdag 9 oktober 2002 @ 11:04:50 #32
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6184198
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 10:57 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ach ja, als dat alles is!
Ik moet zeggen dat ik dat gevoel ook heb als ik het zelf doe
Dan doe ik het toch liever met een mooie meid
En het feit dat we daarna gewoon weer meteen afscheid nemen vind ik echt niet erg hoor. Dat gevoel ben ik op het moment dat ik mn auto instap en de muziek aanzet alweer kwijt!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 11:04:55 #33
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_6184199
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 10:57 schreef Frenkie het volgende:
Na het orgasme is de lust (even) weg en blijft normaal gesproken de liefde/genegenheid over.. Bij een sexpartner hou je dus niks over, lijkt me erg raar..
pi_6184276
hou het dan wel alleen voor de sex, maak afspraken over wat te doen als de een wat meer gaat voelen, praten zal dan nodig zijn...verder als jullie het lichamelijke en emotionele gewoon kunnen blijven scheiden, veel plezier!!!
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  woensdag 9 oktober 2002 @ 11:13:20 #35
36898 Kizim
Life is Music
pi_6184310
jouw agenda:

maandag: 21.00 sex
vrijdag 20.30 sex

Lijkt me wel raar als je al een dag afspreekt op voorhand. Kan me wel voorstellen dat je uitkijkt naar die dag en op die manier er zin in krijgt. Maar aangezien het maar sex date zonder gevoelensis, zal je er niet dagen op voorhand aan denken.
Waar is hier het spontane?

Don't damn me when I speak a piece of my mind...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 11:18:22 #36
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_6184363
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 11:13 schreef Kizim het volgende:
jouw agenda:

vrijdag 20.30 sex

Lijkt me wel raar als je al een dag afspreekt op voorhand. Kan me wel voorstellen dat je uitkijkt naar die dag en op die manier er zin in krijgt. Maar aangezien het maar sex date zonder gevoelensis, zal je er niet dagen op voorhand aan denken.

Soms heb je behoefte aan gewoon sex, en als je allebei er geen problemen mee hebt, wat is dan het probleem?
  woensdag 9 oktober 2002 @ 11:21:10 #37
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6184404
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 11:13 schreef Kizim het volgende:
jouw agenda:

vrijdag 20.30 sex

Daar heb je helemaal gelijk in.
Maar als een man naar de hoeren gaat is dat toch ook niet spontaan? Dat wil nog niet zeggen dat ie niet van de sex geniet natuurlijk.

En ik hoef er niet voor te betalen en beide partijen genieten er in dit geval van! Everybody happy

pi_6184473
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 10:57 schreef flat_erik het volgende:
Ach het klinkt allemaal heel mooi hoor "alleen sex en verder geen verplichtingen" maar volgens mij zou ik het nooit kunnen....
Echt van die zakelijke sex, nee geef mij maar puur uit liefde
Zeg dat nog eens hardop zonder te knipperen Erik
  woensdag 9 oktober 2002 @ 11:31:54 #39
32831 ramsesii
pi_6184558
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 10:53 schreef HYLBilly het volgende:

[..]

Ok...effe kijken.....06-142.....Ja hallo, dat gaat zomaar niet! Ze is van mij, hoor je!

er waren toch geen verdere verplichtingen, dan is ze toch vrij om ook met mij te neuken ??
pi_6184804
Groot gelijk HYLBilly heb ik ook een tijdje gehad en was te gek hoor..
En heb dat met één gozer nu nog.. (met goedkeuring van mn vriend/man).. Wanneer het alleen om de sex gaat.. Waarom niet he..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 11:54:10 #41
1687 poep
praat geen poep
pi_6184819
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 11:04 schreef HYLBilly het volgende:

[..]

Ach ja, als dat alles is!
Ik moet zeggen dat ik dat gevoel ook heb als ik het zelf doe
Dan doe ik het toch liever met een mooie meid
En het feit dat we daarna gewoon weer meteen afscheid nemen vind ik echt niet erg hoor. Dat gevoel ben ik op het moment dat ik mn auto instap en de muziek aanzet alweer kwijt!

Na de gem. 2 à 2.5 uur durende sex is het lekker even tegen elkaar aanhangen, nahijgen..
en als hij dan weer naar huis heen gaat of als ik naar huis ga dan heb je wel een heel apart gevoel! wel een goed gevoel, maar tis apart maar heel lekker! tis denk ik te moeilijk om te verwoorden, je moet het meemaken.

en meestal weet ik de dag zelf pas of het er van komt ja of nee!

houdt van spannend...
pi_6184829
BofKont!
tis niet eerlijk
  woensdag 9 oktober 2002 @ 11:55:48 #43
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_6184844
Vaak zat meegemaakt.

9 vd 10 keer mond het na een aantal maanden toch uit in een relatie.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  woensdag 9 oktober 2002 @ 11:56:15 #44
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_6184854
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 11:31 schreef ramsesii het volgende:

[..]

er waren toch geen verdere verplichtingen, dan is ze toch vrij om ook met mij te neuken ??

Ik wilde het niet zeggen...maar idd, die post begint al goed. Jaloezie...
To infinity…and beyond!
pi_6184883
quote:

[..]

Oke, zet het hele plan maar uit je hoofd. Jaloezie kun je missen als kiespijn in een sexrelatie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 11:59:32 #46
11458 ivetje
pi_6184909
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 11:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Oke, zet het hele plan maar uit je hoofd.

Mja, lijkt mij ook idd...begint al goed, nog voordat ze geneukt hebben miept ie al dat ze niet met iemand anders mag sexen
Hmm...over hoeveel dagen zien we een topic van Hylbilly in R&P
To infinity…and beyond!
pi_6184927
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 11:59 schreef ivetje het volgende:

[..]

Mja, lijkt mij ook idd...begint al goed, nog voordat ze geneukt hebben miept ie al dat ze niet met iemand anders mag sexen
Hmm...over hoeveel dagen zien we een topic van Hylbilly in R&P

Denk volgende week wel. Iets in de trant van "Help, mijn sexvriendin gaat vreemd".

Als je iemand alleen neemt voor de sex, dan moet je er maar bij nemen dat ze waarschijnlijk ook wel met andere neukt. Als je daar niet tegen kunt, dan moet je er niet aan beginnen.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:02:53 #48
11458 ivetje
pi_6184953
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Denk volgende week wel. Iets in de trant van "Help, mijn sexvriendin gaat vreemd".

Als je iemand alleen neemt voor de sex, dan moet je er maar bij nemen dat ze waarschijnlijk ook wel met andere neukt. Als je daar niet tegen kunt, dan moet je er niet aan beginnen.

Idd...gezien die post kan ie daar niet tegen...een sexpartner moet je kunnen delen, anders kan je net zo goed een relatie nemen. Bij een sexpartner gaat het juist om het loslaten van elkaar, om de vrijheid...je hebt alleen sex, over de rest heb je nix te vertellen. En dat wordt denk ik nog wel een probleem als ik het zo lees....
To infinity…and beyond!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:06:21 #49
32831 ramsesii
pi_6184999
ik hoef haar telefoonummer niet hehe... wilde alleen iets duidelijk maken...

Zo te zien ben jij te jaloers om een sexrelatie te beginnen idd

woensdag 9 oktober 2002 @ 12:10:33 #50
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_6185055
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:02 schreef ivetje het volgende:
Idd...gezien die post kan ie daar niet tegen...een sexpartner moet je kunnen delen, anders kan je net zo goed een relatie nemen. Bij een sexpartner gaat het juist om het loslaten van elkaar, om de vrijheid...je hebt alleen sex, over de rest heb je nix te vertellen. En dat wordt denk ik nog wel een probleem als ik het zo lees....
Beetje naief om te denken dat een sexrelatie ook meteen een niet-exclusieve relatie is, niet? Het is maar net wat je afspreekt!

Als je afspreekt dat je samen wil sexen en daarbij met niemand anders, is dat net zo goed een sexrelatie als dat je zou afspreken dat beiden vrij zijn om het met anderen te doen..

[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 09-10-2002 12:11]

pi_6185058
If you got the brains and she's got the body, why not?

Maar idd niet gaan zeiken als ze volgende week aan mijn tamp bungelt he... dat zou al te hypocriet zijn

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:14:04 #52
1687 poep
praat geen poep
pi_6185104
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:10 schreef kamagurka het volgende:
If you got the brains and she's got the body, why not?

Maar idd niet gaan zeiken als ze volgende week aan mijn tamp bungelt he... dat zou al te hypocriet zijn

en als je allebei the body én the brains hebt? (hij wat meer brains dan ik...)
houdt van spannend...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:17:38 #53
11458 ivetje
pi_6185150
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:10 schreef TripleM het volgende:

[..]

Beetje naief om te denken dat een sexrelatie ook meteen een niet-exclusieve relatie is, niet? Het is maar net wat je afspreekt!

Als je afspreekt dat je samen wil sexen en daarbij met niemand anders, is dat net zo goed een sexrelatie als dat je zou afspreken dat beiden vrij zijn om het met anderen te doen..

Volgens mij gaat het bij hen echt alleen maar om sex en verder vrij laten...met alles. Tenminste, zo lees ik het uit het verhaal...vandaar ook mijn reactie gericht op waar het hier over gaat, niet algemeen
To infinity…and beyond!
pi_6185173
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 11:24 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Zeg dat nog eens hardop zonder te knipperen Erik

HAHA man je weet niet eens waar je over praat
Jij hebt ook alleen nog maar M haar gezien
pi_6185175
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:14 schreef poep het volgende:

[..]

En jij hebt de illusie dat jij de enige bent met wie hij neukt
pi_6185206
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:14 schreef poep het volgende:

[..]

Tsja, dan vind je sex alléén op den duur misschien niet genoeg..
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:23:39 #57
1687 poep
praat geen poep
pi_6185235
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

En jij hebt de illusie dat jij de enige bent met wie hij neukt

nee hoor! we zijn er heel duidelijk en open over! dus geen illusies!
houdt van spannend...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:24:47 #58
1687 poep
praat geen poep
pi_6185246
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:21 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Tsja, dan vind je sex alléén op den duur misschien niet genoeg..

dat weet ik nu niet! ik leef nu, niet later!
houdt van spannend...
pi_6185248
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:23 schreef poep het volgende:

[..]

nee hoor! we zijn er heel duidelijk en open over! dus geen illusies!

En de eerste jaloerse reacties waren hier al te lezen, voordat er uberhaupt geneukt is.Ik denk niet dat het een goed idee is, maar goed je moet het zelf weten natuurlijk...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:25:29 #60
11458 ivetje
pi_6185263
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

En de eerste jaloerse reacties waren hier al te lezen, voordat er uberhaupt geneukt is.Ik denk niet dat het een goed idee is, maar goed je moet het zelf weten natuurlijk...

*mee eens is*
To infinity…and beyond!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:27:25 #61
1687 poep
praat geen poep
pi_6185286
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

ik snap er nu helemaal niks meer van! er is bij ons geen jaloezie! maar je zal HYLbilly ofzo bedoelen mij niet...
houdt van spannend...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:28:48 #62
11458 ivetje
pi_6185310
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:27 schreef poep het volgende:

[..]

ik snap er nu helemaal niks meer van! er is bij ons geen jaloezie! maar je zal HYLbilly ofzo bedoelen mij niet...

*kuch*
quote:

[..]

[Dit bericht is gewijzigd door ivetje op 09-10-2002 12:31]

To infinity…and beyond!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:30:37 #63
32831 ramsesii
pi_6185335
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:27 schreef poep het volgende:

[..]

mag ik je telefoonummer als je er toch geen problemen mee hebt...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:31:28 #64
1687 poep
praat geen poep
pi_6185348
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:28 schreef ivetje het volgende:

[..]

*kuch*
[..]

ben echt blont...

ik zal het wel verkeerd begrepen hebben ofzo...

duidelijkheid is hier ver te zoeken

houdt van spannend...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:32:30 #65
11458 ivetje
pi_6185363
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:31 schreef poep het volgende:

[..]

ben echt blont...

ik had de verkeerde quote...check mijn reactie nog maar even
To infinity…and beyond!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:34:14 #66
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_6185385
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:28 schreef ivetje het volgende:
*kuch*
Sorry maar uit de manier waarop hij daar reageert lijkt het me juist een grapje, net zoals het duidelijk was dat het telefoonnummer vragen een grapje was.. Niet voor iedereen blijkbaar..

Overigens zegt de topicstarter nergens of het sexcontact wel of niet exclusief is, geen reden om aan te nemen dat het dat dus wel of niet is..

[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 09-10-2002 12:35]

woensdag 9 oktober 2002 @ 12:35:05 #67
32831 ramsesii
pi_6185397
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:31 schreef poep het volgende:

[..]

ben echt blont...

hey poep, je bent een vrouw die sex will... laat me ff weten wanneer ?? of doe je het alleen maar met 1 partner ??
pi_6185407
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:24 schreef poep het volgende:

[..]

dat weet ik nu niet! ik leef nu, niet later!

Joehoeeee, jottum!! And we go back.... to the 60s

Maar ik hoop dat je er nog heel oud mee word meissie

woensdag 9 oktober 2002 @ 12:37:30 #69
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6185436
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:06 schreef ramsesii het volgende:
ik hoef haar telefoonummer niet hehe... wilde alleen iets duidelijk maken...

Zo te zien ben jij te jaloers om een sexrelatie te beginnen idd

Hahahaha! Dat was leuk bedoeld hoor....
Het interesseert me weinig....als je haar wil neuken, GA JE GANG!
Ik ken haar verder toch niet. PUUR SEX mn vriend
pi_6185454
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:37 schreef HYLBilly het volgende:

[..]

Hahahaha! Dat was leuk bedoeld hoor....
Het interesseert me weinig....als je haar wil neuken, GA JE GANG!
Ik ken haar verder toch niet. PUUR SEX mn vriend

Dat kun je nu makkelijk zeggen, maar de kans is groot dat je na een paar keer sex wat voor haar begint te voelen. Hoe reageer je dan, als je bij haar komt en je voorganger heist net zijn broek omhoog...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:38:44 #71
1687 poep
praat geen poep
pi_6185458
het is echt heel belangrijk om vooraf duidelijkheid te hebben! zodat je geen gezeur achteraf hebt! mochten er naderhand toch gevoelens zijn, praat er dan over en wees duidelijk in het antwoord wat je geeft zodat je daarna geen gezeik en gedram krijgt. En doe het altijd veilig!!!
houdt van spannend...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:39:44 #72
11458 ivetje
pi_6185473
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat kun je nu makkelijk zeggen, maar de kans is groot dat je na een paar keer sex wat voor haar begint te voelen. Hoe reageer je dan, als je bij haar komt en je voorganger heist net zijn broek omhoog...

Jij haalt echt steeds de woorden uit mijn mond he!!
To infinity…and beyond!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:40:14 #73
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6185482
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:34 schreef TripleM het volgende:

[..]

Sorry maar uit de manier waarop hij daar reageert lijkt het me juist een grapje, net zoals het duidelijk was dat het telefoonnummer vragen een grapje was.. Niet voor iedereen blijkbaar..

Overigens zegt de topicstarter nergens of het sexcontact wel of niet exclusief is, geen reden om aan te nemen dat het dat dus wel of niet is..

Volgens mij was jij de enige die doorhad dat het als grapje bedoelt was

En trouwens, enige echte jaloerse reactie in dit topic komen niet van mij hoor

woensdag 9 oktober 2002 @ 12:40:51 #74
1687 poep
praat geen poep
pi_6185492
quote:

[..]

Zo gaat het echt niet!
houdt van spannend...
pi_6185499
Het kan geen kwaad, zodra er geen gevoelns bij komen uiteindelijk, dan kan het wel eens vervelend worden voor een van beide.

Uiteraard zorgen dat je elkaar geen enge ziektes aansmeert.

Have fun !

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:42:02 #76
1687 poep
praat geen poep
pi_6185509
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:35 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Joehoeeee, jottum!! And we go back.... to the 60s

Maar ik hoop dat je er nog heel oud mee word meissie

maar altijd veilig!
houdt van spannend...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:45:56 #77
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6185586
quote:

[..]

Ik zal het even wat duidelijker maken voor een paar mensen hier (zoals ivetje) Ik voel helemaal niets voor dit meisje en ik kan me niet voorstellen dat dit gaat gebeuren. Ik ben zowiezo niet gauw jaloers. Maar zoals er al eerder gezegd werd zou het hypocriet zijn als ik haar niet met andere mannen liet neuken. Ik neuk ook niet alleen met haar hoor. Gister heb ik het nog met mn ex gedaan en dat was ook geen probleem! We hebben afgesproken dat alles mag en niets moet.

Ik begijp dat het voor sommige mensen moeilijk te begrijpen is, maar we zijn allebei erg blij met deze afspraken! Sex without any problems.
En diegene die denken mij binnekort met een zeurvraag in een ander topic aan te treffen kan ik vast vertellen dat ik dat kan uitsluiten.

woensdag 9 oktober 2002 @ 12:50:28 #78
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6185675
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:42 schreef poep het volgende:

[..]

maar altijd veilig!

pi_6185721
Kleine stelling: als je toch gewoon alleen maar sex met iemand hebt en het daarvoor doet.... hoef je je dan nog in te spannen tot het voeren van enigerlei interessante conversatie eigenlijk? In dat geval begrijp ik niet dat "versieren" dan nog nodig is (waar al diverse mensen al zo verschrikkelijk veel tijd mee hebben vermorst )
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:53:54 #80
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6185741
Zijn er nog mensen die vrijdagavond van me willen weten hoe het was?
Of het tegen of meeviel.
Of het lekker was.
En hoe ik me er dan over voel?
Als er mensen zijn die dit willen weten post ik het wel.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 12:56:07 #81
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6185778
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:52 schreef kamagurka het volgende:
Kleine stelling: als je toch gewoon alleen maar sex met iemand hebt en het daarvoor doet.... hoef je je dan nog in te spannen tot het voeren van enigerlei interessante conversatie eigenlijk? In dat geval begrijp ik niet dat "versieren" dan nog nodig is (waar al diverse mensen al zo verschrikkelijk veel tijd mee hebben vermorst )
Dit meisje heb ik eerst moeten versieren hoor tijdens qlimax.
(of zij versierde mij, dat weet ik niet meer zeker )
We zijn toen op de achterbank van mn auto beland (het regende)
Emailadressen uitgewisseld...beetje gechat...en erachter gekomen dat we allebei behoefte hadden aan een sexpartner.
  Admin woensdag 9 oktober 2002 @ 12:57:48 #82
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6185808
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:53 schreef HYLBilly het volgende:
Of het tegen of meeviel.
Of het lekker was.
Ik vind het een geweldige zaak dit,
waar ik alleen "moeite" me zou hebben, is een afspraak om te sexen op een afgesproken dag, stel nou dat ik die dag he-le-maal geen trek zou hebben
Zoiets zou me door het hoofd spelen EN dat jeje misschien nu teveel fixeert op die vrijdag, in sommige gevallen kan zoiets averechts werken.
Maar ik begrijp dat er geen tussenweg was en ik kan dus niets anders doen dan je heel veel plezier te wensen!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 13:02:42 #83
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6185869
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik vind het een geweldige zaak dit,
waar ik alleen "moeite" me zou hebben, is een afspraak om te sexen op een afgesproken dag, stel nou dat ik die dag he-le-maal geen trek zou hebben
Zoiets zou me door het hoofd spelen EN dat jeje misschien nu teveel fixeert op die vrijdag, in sommige gevallen kan zoiets averechts werken.
Maar ik begrijp dat er geen tussenweg was en ik kan dus niets anders doen dan je heel veel plezier te wensen!!

Yvonne, je hebt helemaal gelijk. Ik denk ook dat in de toekomst het meer zo zal zijn dat op het moment dat we zin hebben we elkaar gewoon bellen/smsen en dan elkaar opzoeken. Maar deze vrijdag is zeg maar de eerste afspraak en we hebben het dan ook helemaal geregeld. Zij trekt sexy lingerie/kleding aan en dat soort voorbereidingen. Zie het als een generale repetie. Als het ons beide bevalt dan weten we wat we in de toekomst aan elkaar hebben. Maar ik neem dus aan dat jij wil weten of het vrijdag geslaagd was?
  Admin woensdag 9 oktober 2002 @ 13:04:07 #84
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6185893
Ik wil dat zeer zeker weten, ook de onzekerheid en het evt resultaat.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin woensdag 9 oktober 2002 @ 13:05:59 #85
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_6185919
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 13:04 schreef yvonne het volgende:
Met die onzekerheid doel ik dus op het lang van te voren weten dat er geneukt gaat worden , dat dat iets heel anders is dan elkaar op een first date bespringen.

woensdag 9 oktober 2002 @ 13:16:55 #86
1687 poep
praat geen poep
pi_6186124
quote:
Of het tegen of meeviel.
Of het lekker was.
houdt van spannend...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 13:17:55 #87
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_6186147
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 13:04 schreef yvonne het volgende:
Ben je je aan het orienteren vonne?

ff serieus, ik kan mijzelf best voorstellen dat je een keertje iets afspreekt, maar het zou idd fijner zijn als je elkaar kan bellen of smsen. Je zegt 's ochtends ook niet tegen je vriendin dat je 's avonds wil neuken. (alhoewel ) Ik ben ook wel benieuwd naar wat je ervan vond.

pi_6186275

zo'n soort relatie heb ik nu weer met mijn ex vriendin. Toen we wat hadden waren we gewoon tegenpoolen van elkaar maar omdat de sex zo goed was (voornamelijk ik ) doen we het zo.

Geen lasten Wel lusten

Neuj
  woensdag 9 oktober 2002 @ 13:23:40 #89
1687 poep
praat geen poep
pi_6186312
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 12:52 schreef kamagurka het volgende:
ik versier niet! beetje spanning opbouwen is altijd leuk, maar het moet niet te opvallend zijn want daar vind ik niks aan!
houdt van spannend...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 13:25:28 #90
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6186360
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 13:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Met die onzekerheid doel ik dus op het lang van te voren weten dat er geneukt gaat worden , dat dat iets heel anders is dan elkaar op een first date bespringen.

Ja, het is een vreemde situatie! We sturen elkaar ook de hele dag door spannende smsjes om de spanning wat op te voeren. Ik ben dus ook een beetje bang dat ik me er straks te veel op verheugd heb. De tijd zal het ons leren he! Het is in ieder geval weer een nieuw ervaring voor me.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 13:41:58 #91
1687 poep
praat geen poep
pi_6186694
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 13:25 schreef HYLBilly het volgende:

[..]

Ja, het is een vreemde situatie! We sturen elkaar ook de hele dag door spannende smsjes om de spanning wat op te voeren. Ik ben dus ook een beetje bang dat ik me er straks te veel op verheugd heb. De tijd zal het ons leren he! Het is in ieder geval weer een nieuw ervaring voor me.

voor de eerste keer zijn die sms-jes leuk, maar ik kan er als het steeds hetzelfde is heel erg op afknappen, ik ga het dan als gezeur zien!
Ligt aan mij....
houdt van spannend...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 13:43:13 #92
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6186723
Wat ik me net bedenk he!
Het zou leuk zijn als ze heel toevallig ook een FOK!er zou zijn ofzo en dat ze dan ineens hier post: Hey Hyl, ik heb er ook zin in hoor! Dat zou echt heel vreemd zijn. Maar volgens mij is ze geen FOK!er anders had ze dat misschien al wel via msn laten weten

Lieverd, ben je er?

woensdag 9 oktober 2002 @ 13:44:11 #93
1687 poep
praat geen poep
pi_6186744
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 13:43 schreef HYLBilly het volgende:
Wat ik me net bedenk he!
Het zou leuk zijn als ze heel toevallig ook een FOK!er zou zijn ofzo en dat ze dan ineens hier post: Hey Hyl, ik heb er ook zin in hoor! Dat zou echt heel vreemd zijn. Maar volgens mij is ze geen FOK!er anders had ze dat misschien al wel via msn laten weten

Lieverd, ben je er?

daar ben ik nou ook vaak bang voor! maar ik heb je profiel al bekeken!!
houdt van spannend...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 13:44:44 #94
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6186757
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 13:41 schreef poep het volgende:

[..]

voor de eerste keer zijn die sms-jes leuk, maar ik kan er als het steeds hetzelfde is heel erg op afknappen, ik ga het dan als gezeur zien!
Ligt aan mij....

Ja, dat is ook zo! Het is ook niet dat we elkaar helemaal dood-smsen hoor. Maar 1 a 2 keer per dag een smsje met: Ik heb zin in je...of zoiets als: Wat doe je vrijdag eigenlijk aan? maken het wel spannend!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 13:46:11 #95
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6186789
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 13:44 schreef poep het volgende:

[..]

daar ben ik nou ook vaak bang voor! maar ik heb je profiel al bekeken!!

Hoezo? Heb je vrijdag ook een afspraakje dan
Mijn voornaam lijkt op mn nickname, dus dan had je het wel geweten denk ik

[Dit bericht is gewijzigd door HYLBilly op 09-10-2002 13:48]

woensdag 9 oktober 2002 @ 13:47:27 #96
1687 poep
praat geen poep
pi_6186818
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 13:44 schreef HYLBilly het volgende:

[..]

Ja, dat is ook zo! Het is ook niet dat we elkaar helemaal dood-smsen hoor. Maar 1 a 2 keer per dag een smsje met: Ik heb zin in je...of zoiets als: Wat doe je vrijdag eigenlijk aan? maken het wel spannend!

das mij al teveel!

kan er erg slecht tegen, raak dan al snel geirriteerd...

houdt van spannend...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 13:52:42 #97
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6186936
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 13:47 schreef poep het volgende:

[..]

das mij al teveel!

kan er erg slecht tegen, raak dan al snel geirriteerd...

Ik zal het onthouden voor het geval wij een keer een afspraakje krijgen
  woensdag 9 oktober 2002 @ 13:56:52 #98
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_6187015
quote:
Of het tegen of meeviel.
Of het lekker was.
* Meldt *

Met foto's graag !

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_6187124
Als je geen relatie hebt, lijkt me dat een super idee. Zelf (v) lijkt het me perfect, maar ik heb nu een heel leuke vriend.
pi_6187436
Als jullie je allebei prettig bij voelen, dan moeten jullie dat doen...

Maar ik weet van mezelf dat ik dat nooit of tenimmer zou willen doen, liefdeloze sex

woensdag 9 oktober 2002 @ 14:14:34 #101
1687 poep
praat geen poep
pi_6187454
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 14:13 schreef catena het volgende:
Als jullie je allebei prettig bij voelen, dan moeten jullie dat doen...

Maar ik weet van mezelf dat ik dat nooit of tenimmer zou willen doen, liefdeloze sex

lust...
houdt van spannend...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 14:19:50 #102
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_6187584
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 10:45 schreef HYLBilly het volgende:

[..]

Het is een mooie meid hoor (anders zou ik het ook nooit doen) maar een meisje dat na 1 ontmoeting al sex heeft met iemand is nou niet het ideale meisje waar ik een verhouding mee zou willen willen hebben!

Ok, dus ze is een slet, maar dat komt jou wel goed uit....

[Dit bericht is gewijzigd door stuifzand op 09-10-2002 14:25]

pi_6187737
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 14:19 schreef stuifzand het volgende:

[..]

Ok, dus ze is een slet, maar dat komt jou wel goed uit....:{

tkwartje is gevallen leuk ook dat ze heeft besloten het vrijdag "even" met hem te doen. Kzou me heel vereerd voelen..
pi_6187815
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 14:26 schreef kamagurka het volgende:

[..]

tkwartje is gevallen leuk ook dat ze heeft besloten het vrijdag "even" met hem te doen. Kzou me heel vereerd voelen..

Misschien heeft ze zoveel afspraken dat het lastig is hem in te plannen

Sex gaan plannen is geen aanrader vind ik.

pi_6187903
HYLBilly,helemaal goed,gewoon doen en geniet ervan.

Ik vroeg me idd net als yvonne al af of het wel wat is om zoiets af te spreken.
Maar het zal wel goedkomen

Ben ook benieuwd naar de afloop

Enjoy!

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 9 oktober 2002 @ 14:37:05 #106
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6187997
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 14:33 schreef MUUS het volgende:
HYLBilly,helemaal goed,gewoon doen en geniet ervan.

Ik vroeg me idd net als yvonne al af of het wel wat is om zoiets af te spreken.
Maar het zal wel goedkomen

Ben ook benieuwd naar de afloop

Enjoy!

Thanx, ik houd jullie op de hoogte.
Ik waardeer dit soort reacties! Geeft me het gevoel dat ik niet iets doe wat eigenlijk niet door de beugel kan. Thanx!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 14:39:04 #107
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6188045
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 14:26 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Was mijn beslissing Ik ben namelijk de gene die doordeweeks niet kan omdat ik te druk ben met mn carriere. Maar als je goed had gelezen had je dat al geweten
Beetje kort door de bocht om haar maar meteen een slet te noemen omdat ze behoefte aan sex heeft en door mij die behoefte laat vervullen.
pi_6188114
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 14:37 schreef HYLBilly het volgende:

[..]

Thanx, ik houd jullie op de hoogte.
Ik waardeer dit soort reacties! Geeft me het gevoel dat ik niet iets doe wat eigenlijk niet door de beugel kan. Thanx!

Iets waar jullie ALLEBEI achterstaan is nooit fout! (mits er niemand anders gekwetst wordt uiteraard of dat er gewonden gaan vallen )
Fuck the rest get the pun?
Oi!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 14:45:26 #109
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6188214
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 14:41 schreef MUUS het volgende:

[..]

Iets waar jullie ALLEBEI achterstaan is nooit fout! (mits er niemand anders gekwetst wordt uiteraard of dat er gewonden gaan vallen )
Fuck the rest get the pun?

Yep!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 14:56:48 #110
36007 PimpShaggy
Dans met mij de tango
pi_6188499
Wat heb jij nou met de rest te maken?

Ga gewoon je gang en doe waar je zin in hebt.................
Er lopen genoeg mensen rond die naar de hoeren gaan of hetzelfde doen als jij terwijl ze getrouwd zijn.

Pakken die griet....

pi_6188518
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 14:39 schreef HYLBilly het volgende:

Beetje kort door de bocht om haar maar meteen een slet te noemen omdat ze behoefte aan sex heeft en door mij die behoefte laat vervullen.

Ik had het dan ook over deze quote:
quote:
Je geeft het zelf al aan jochie!

Maar ik zou zeggen, ga d'r voor! Sletten zijn lekker

woensdag 9 oktober 2002 @ 15:00:18 #112
11458 ivetje
pi_6188582
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 14:39 schreef HYLBilly het volgende:

[..]

jij wordt graag gebruikt dus
To infinity…and beyond!
pi_6188704
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 15:00 schreef ivetje het volgende:

[..]

jij wordt graag gebruikt dus

Jij mist geloof ik iets in dit verhaal.
Hij wil alleen maar neuken,zij wil alleen maar neuken.
Geen relatie,niks.
Ze gebruiken elkaar om een gemis op te vullen en hebben daar beide geen moeite mee.
Oi!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 15:07:01 #114
11458 ivetje
pi_6188751
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 15:05 schreef MUUS het volgende:

[..]

Jij mist geloof ik iets in dit verhaal.
Geen relatie,niks.
Ze gebruiken elkaar om een gemis op te vullen en hebben daar beide geen moeite mee.

Dat zeg ik toch
To infinity…and beyond!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 15:09:50 #115
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_6188827
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 15:07 schreef ivetje het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch

Das niet hetzelfde, zoals jij het zegt is het alsof zij alleen hem 'gebruikt' terwijl ze beiden dat willen, wat is dan het probleem?
  woensdag 9 oktober 2002 @ 15:09:56 #116
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6188833
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 15:07 schreef ivetje het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch

Ik word dus niet gebruikt....ik weet waar ik aan begin.
Lekker ongecompliceerde sex zonder verdere verplichtingen
  woensdag 9 oktober 2002 @ 15:12:31 #117
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6188908
UPDATE***UPDATE***

Door al dit gepraat over de daad (leuke zin ) heb ik behoorlijk zin gekregen in sex. Ik heb haar opgebeld en ik heb tijd vrijgemaakt voor vanavond. Dit houd dus in dat ik vanavond uit mn werk naar haar toe ga! Ik heb er zin in

woensdag 9 oktober 2002 @ 15:16:40 #118
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_6189032
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 15:12 schreef HYLBilly het volgende:
UPDATE***UPDATE***

Door al dit gepraat over de daad (leuke zin ) heb ik behoorlijk zin gekregen in sex. Ik heb haar opgebeld en ik heb tijd vrijgemaakt voor vanavond. Dit houd dus in dat ik vanavond uit mn werk naar haar toe ga! Ik heb er zin in

Veel plezier!

woensdag 9 oktober 2002 @ 15:39:59 #119
1687 poep
praat geen poep
pi_6189638
quote:
UPDATE***UPDATE***

tis dat ik vanavond geen tijd heb anders had ik hem ook al lang gebeld!!
houdt van spannend...
pi_6189751
Tof!
Laat je ons morgen wat weten??
  woensdag 9 oktober 2002 @ 15:45:46 #121
11458 ivetje
pi_6189797
Ik vraag me dan toch altijd af hoe je dat tegen je ouders zegt...mijn ouders willen wel weten waar ik 's avonds uit hang...
Zeg je dan gewoon "ik ga ff neuken...tot over 3 uur"

Hmmz...nee, nix voor mij iig...

To infinity…and beyond!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 15:49:45 #122
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_6189900
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 15:45 schreef ivetje het volgende:
Ik vraag me dan toch altijd af hoe je dat tegen je ouders zegt...mijn ouders willen wel weten waar ik 's avonds uit hang...

"Ik ben naar een vriend van me" is niet genoeg voor je ouders? De mijne wilden altijd wel weten waar ik was, wat ik daar deed bemoeiden ze zich niet mee..
  woensdag 9 oktober 2002 @ 15:51:34 #123
11458 ivetje
pi_6189962
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 15:49 schreef TripleM het volgende:

[..]

"Ik ben naar een vriend van me" is niet genoeg voor je ouders? De mijne wilden altijd wel weten waar ik was, wat ik daar deed bemoeiden ze zich niet mee..

Mijn ouders zijn nog een beetje zo van "een meisje kan geen mannelijke vrienden hebben zonder liefde erbij...'
Daarnaast...hoe doe je dat dan als zij een keer bij jou komt
To infinity…and beyond!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 16:03:36 #124
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6190364
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 15:51 schreef ivetje het volgende:

[..]

Mijn ouders zijn nog een beetje zo van "een meisje kan geen mannelijke vrienden hebben zonder liefde erbij...'
Daarnaast...hoe doe je dat dan als zij een keer bij jou komt

Ik ben 21 jaar oud. Mijn ouders bemoeien zich daar niet mee. Ik heb mn eigen leventje hoor. Ze willen ook niet weten waar ik uithang. Ze hebben m'n GSM-nummer dus ze kunnen me altijd bereiken. En als ik een keertje een meisje meeneem naar mn waterbedje dan is dat ook geen probleem. Bovendien ga ik eerdaags op mezelf wonen
  woensdag 9 oktober 2002 @ 16:22:38 #125
1687 poep
praat geen poep
pi_6190879
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 15:45 schreef ivetje het volgende:

Ik woon al 3.5 jaar op mezelf...

Nu snap ik de overige reacties van je ook wat meer!

houdt van spannend...
pi_6191147
lust...
[/quote]

mijn lusten deel ik liever met iemand waar ik van hou

woensdag 9 oktober 2002 @ 16:41:50 #127
1687 poep
praat geen poep
pi_6191365
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 16:31 schreef catena het volgende:
lust...
[/quote]

maar als je dat dus niet hebt? de lust blijft er wel om!

houdt van spannend...
  woensdag 9 oktober 2002 @ 16:45:49 #128
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6191462
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 16:41 schreef poep het volgende:

[..]

Ik ook, maar heb geen partner waar ik van hou, maar ik heb wel zin om te neuken
  woensdag 9 oktober 2002 @ 16:46:27 #129
31795 -Spoon-
There is no Spoon.....
pi_6191469
quote:
UPDATE***UPDATE***

Zit nu al 6 pagina's mee te lezen en ik ben het wel met je eens.
Als je duidelijk afspraken heb gemaakt dan moet het geen probleem
worden. Als jullie maar allebei weten wat wel en wat niet kan.
Ik wens je veel succes voor vanavond en ik lees graag hoe het afgelopen is.

Suc6 Man!!!!

This is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning....................................................... Winston Churchill November 10,1942
  woensdag 9 oktober 2002 @ 16:48:16 #130
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6191500
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 16:46 schreef -Spoon- het volgende:

[..]

Zit nu al 6 pagina's mee te lezen en ik ben het wel met je eens.
Als je duidelijk afspraken heb gemaakt dan moet het geen probleem
worden. Als jullie maar allebei weten wat wel en wat niet kan.
Ik wens je veel succes voor vanavond en ik lees graag hoe het afgelopen is.

Suc6 Man!!!!

Thanx! I'll keep you posted!
pi_6192300
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 16:41 schreef poep het volgende:

[..]

maar als je dat dus niet hebt? de lust blijft er wel om!
[/quote]

dan behelp ik mezelf wel, maar daar heb ik dan niet perse iemand anders bij nodig. Over het algemeen ben ik niet zo'n lusthebbend persoon I guess

woensdag 9 oktober 2002 @ 17:41:17 #132
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_6192400
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 15:05 schreef MUUS het volgende:

[..]

Geen relatie,niks.

Hij zegt dat hij geen relatie wil met meiden als die waar hij vanavond zijn leuter (hopelijk voor hem) in gaat hangen. Omdat ze al na 1 avond met hem het bed in duiken. Ofwel, hij vind haar een slet.
Als hij dat nou niet gezegd had, had ik zijn verhaal veel beter begrepen. Hoewel ik zelf geen behoefte heb aan sex zonder liefde (en voorzien ben) kan ik wel begrijpen dat twee volwassenen een leuke avond hebben zonder dat ze een relatie hebben. Maar die uitspraak, daar verraad hij zichzelf dan weer mee.
Jammer...
pi_6192432
Ik ga ook maar eens de boemel op met het verhaal "ik ben zo beregeil dat ik een zeekoe zou kunnen bevredigen, maar ik heb geen partner, jij soms zin?" It's gonna work!
  woensdag 9 oktober 2002 @ 18:39:13 #134
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6193519
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 17:41 schreef stuifzand het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij geen relatie wil met meiden als die waar hij vanavond zijn leuter (hopelijk voor hem) in gaat hangen. Omdat ze al na 1 avond met hem het bed in duiken. Ofwel, hij vind haar een slet.
Als hij dat nou niet gezegd had, had ik zijn verhaal veel beter begrepen. Hoewel ik zelf geen behoefte heb aan sex zonder liefde (en voorzien ben) kan ik wel begrijpen dat twee volwassenen een leuke avond hebben zonder dat ze een relatie hebben. Maar die uitspraak, daar verraad hij zichzelf dan weer mee.
Jammer...

Ik zeg niet dat ze een slet is...ik zeg alleen dat ik niet op dat soort meisjes val. Ik hou er niet van als er woorden in mn mond gelegd worden stuifzand! Ik val meer op het wat verlegen type meisje. Maar dit meisje vind ik absloluut geen slet...dat maak jij ervan. (zelf misschien een sex-tekort?)
  woensdag 9 oktober 2002 @ 20:27:09 #135
15406 BigWillyDerSuperSpender
You choo-choo-choose me?
pi_6196134
Seks zonder liefde kan ik niet... zou het ook niet willen...

Maar ja sommige mensen zien dat dus anders, dus tsja, als jullie het allebei willen moeten jullie dat zelf weten.

Words... nothing but sweet, sweet words that turn into bitter orange wax in my ears
  woensdag 9 oktober 2002 @ 21:19:26 #136
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_6197521
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 18:39 schreef HYLBilly het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze een slet is...ik zeg alleen dat ik niet op dat soort meisjes val. Ik hou er niet van als er woorden in mn mond gelegd worden stuifzand! Ik val meer op het wat verlegen type meisje. Maar dit meisje vind ik absloluut geen slet...dat maak jij ervan.

Ik hou er niet van als anderen voor mij denken. Lees je eigen woorden nog eens goed door zou ik zeggen.
En ik word heel vals als mensen mij zo denigrerend toespreken.
Dus, om een hele toestand te voorkomen....Doei...
quote:
(zelf misschien een sex-tekort?)
Als ik dit topic zo doorlees heb je zelf een aardig tekort.

ow ja, 21...

toevoeging: Oh, je zult wel aan het neuken zijn nu, nou veel plezier hè

woensdag 9 oktober 2002 @ 21:36:50 #137
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6197928
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:19 schreef stuifzand het volgende:

[..]

Ik hou er niet van als anderen voor mij denken. Lees je eigen woorden nog eens goed door zou ik zeggen.
En ik word heel vals als mensen mij zo denigrerend toespreken.
Dus, om een hele toestand te voorkomen....Doei...
[..]

Als ik dit topic zo doorlees heb je zelf een aardig tekort.

ow ja, 21...

toevoeging: Oh, je zult wel aan het neuken zijn nu, nou veel plezier hè

Ga anders met lego spelen ofzo

Ohja...28

woensdag 9 oktober 2002 @ 21:40:39 #138
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_6198016
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:36 schreef HYLBilly het volgende:

[..]

Ga anders met lego spelen ofzo

Ohja...28

En jij met je leuter.
Is het niks geworden vanavond?

wat goedkoop zeg

woensdag 9 oktober 2002 @ 21:47:03 #139
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_6198190
Ik zou het gewoon doen..
Maar word niet verliefd, want dat geeft problemen... (eigen ervaring)
Zolang het voor beide partijen duidelijk is over het hoe en wat, zou ik het gewoon doen.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_6198214
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:47 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik zou het gewoon doen..
Maar word niet verliefd, want dat geeft problemen... (eigen ervaring)
Zolang het voor beide partijen duidelijk is over het hoe en wat, zou ik het gewoon doen.
Ik zou het nooit doen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_6198405
Hij is geweest en heeft een nog wel mager verslag gedaan in een ander topic, maar om alles een beetje bij elkaar te houden hier de quote:
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 21:49 schreef HYLBilly het volgende:
Ik ben er eigenlijk nog een beetje beduust van.
Maar ik zal proberen te vertellen hoe ik het heb ervaren.
Dat ontnuchterende gevoel waar eerder over gesproken is klopt wel een beetje hoor. De sex was echt heel erg lekker en goed! En we hebben daarna nog wel een kwartiertje in elkaars armen uitgehijgd, maar uithijgen in de armen van je geliefde is toch fijner. Al moet ik erbij zeggen dat dat niet wil zeggen dat ik er spijt van heb!! Integendeel. Aan de ene kant vond ik het ook wel fijn dat ik weer naar huis kon gaan zonder een excuus te moeten verzinnen. Al met al was het echt een geslaagde avond en ik weet zeker dat er nog meer van dit soort avonden samen met haar zullen volgen!
dat andere topic vind je overigens hier: HYLBilly is terug van z'n "date"
  woensdag 9 oktober 2002 @ 22:02:32 #142
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6198584
Bedankt knorretje. Je hebt gelijk dat ik hier beter had kunnen posten.
Alleen was ik net een superlang verslag aan het typen.
Net toen ik het verslag wilde posten krijg ik de melding dat het topic gesloten is. En ik heb geen zin om het hele verhaal opnieuw te typen.
pi_6198681
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 22:02 schreef HYLBilly het volgende:
Bedankt knorretje. Je hebt gelijk dat ik hier beter had kunnen posten.
Alleen was ik net een superlang verslag aan het typen.
Net toen ik het verslag wilde posten krijg ik de melding dat het topic gesloten is. En ik heb geen zin om het hele verhaal opnieuw te typen.
Daarom zit er linksboven in je browser ook een groen pijltje.
Als je daar een paar maal op klikt, zie je vanzelf je verhaal terugkomen
  woensdag 9 oktober 2002 @ 22:08:36 #144
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6198719
XXX says:
heej Hyl
XXX says:
ben je er nou of niet ?
HYL says:
jazeker
HYL says:
je bent een oorbel verloren!
XXX says:
Nou je het zegt! Zelfs 2
HYL says:
oh....heb er maar 1 gevonden
XXX says:
He shit!
XXX says:
Ben je al een beetje bijgekomen van toenet??
HYL says:
Nog maar half
XXX says:
heb nu alweer zin in vrijdag !!!!!!!!!!!!!
HYL says:
Ik ook!!
XXX says:
En?? Ben ik geslaagd? Vond je het goed?
HYL says:
Jazekers!!! En ik??
XXX says:
echt wel !!!!!
XXX says:
een dikke 9
HYL says:
Oei....das wel goed he!
XXX says:
nou ja ok was een beetje overdreven
HYL says:
Oh..das dan weer jammer...
XXX says:
Nee, ik vond het ook heerlijk
  woensdag 9 oktober 2002 @ 22:13:47 #145
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6198844
Overigens is bovenstaande chat-sessie enigzins door mij genuanceerd
Zodat het wat duidelijker overkwam zeg maar.
pi_6204685
Kun je niet wat meer vertellen over de avond??
Hoe begin je nou zo'n avond? Dat vraag ik me altijd af...
Ik neem aan dat je niet gelijk het koffer in gedoken bent...
pi_6204879
Hey, dat is tof voor je!
Heb 't ook een keer meegemaakt, toen was ik zelf zo stom om er een punt achter te zetten, omdat ik zo nodig weer een echte vriendin moest hebben
  donderdag 10 oktober 2002 @ 09:17:51 #148
32831 ramsesii
pi_6204923
het lijkt wel of ie een avondje cybersex heeft gehad...
  donderdag 10 oktober 2002 @ 09:38:09 #149
37799 Epibrator
Faken is ook een vak!
pi_6205144
quote:
Op woensdag 9 oktober 2002 10:29 schreef extreme het volgende:
euhm,

Sex is goed los te koppelen van emoties. Alleen als je een echte relatie krijgt, na veel losse sex te hebben gehad, dan is ineens het gevoel 1000x zo sterk. Ik geniet zoveel meer van goede sex met mijn liefdespartner dan dat ik ooit van one-night-stands heb kunnen genieten..
Ter bescherming van mezelf en anderen doe ik alsof...
  donderdag 10 oktober 2002 @ 12:36:36 #150
1687 poep
praat geen poep
pi_6208395
Apart hè!! dat beduust zijn enzo.. het is echt super relaxed dat je weet dat je verder geen verplichtingen naar elkaar toe hebt!

Maar gefeliciteerd hè!

houdt van spannend...
  donderdag 10 oktober 2002 @ 13:48:35 #151
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6209594
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 12:36 schreef poep het volgende:
Apart hè!! dat beduust zijn enzo.. het is echt super relaxed dat je weet dat je verder geen verplichtingen naar elkaar toe hebt!

Maar gefeliciteerd hè!

Thanx..Ik heb nu al weer zin
  donderdag 10 oktober 2002 @ 13:52:48 #152
35135 HYLBilly
En zo zal het zijn
pi_6209652
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 08:42 schreef Koningin het volgende:
Kun je niet wat meer vertellen over de avond??
Hoe begin je nou zo'n avond? Dat vraag ik me altijd af...
Ik neem aan dat je niet gelijk het koffer in gedoken bent...
Ja, dat ging eigenlijk heel natuurlijk. Ik kende haar natuurlijk al. Had haar al 2 keer eerder ontmoet en toen was de sexuele spanning ook al aanwezig. Gisteravond toen ik haar thuis ophaalde was de sfeer meteen erg prettig en we merkte allebei dat we erg zin hadden! We reden een stukkie en tijdens dat ritje praten we gewoon een beetje over ditjes en datjes. Nagenoeg het gesprek vorderde kwam het onderwerp sex vanzelf te sprake. We hadden het een beetje over wat we allebei lekker vinden enzo. Toen zijn we naar huis gereden en nog voor dat we haar kamer hadden bereikt vlogen de kleren in het rond! De rest kan je natuurlijk zelf wel invullen!
  donderdag 10 oktober 2002 @ 13:56:57 #153
28355 HomeTheaterFreak
Doet niet moeilijk...
pi_6209726
Ik heb ook een partner puur voor de sex, omdat ik vrijgezel zijn veel te leuk vind. Zij belt mij of ik bel haar af en toe en dan hebben we heerlijke lange sex. Hoe lang ik daarmee doorga weet ik nog niet, want zodra het dreigt te gaan vervelen stop ik er direct mee.

Heb binnenkort een date met een dame van 20 die graag ontmaagd wil worden door een ouder iemand... Ik blijf voorlopig nog even vrijgezel, heerlijk, die vrijheid!

There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')