Kwart voor 12, want Nederlandse tijd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:05 schreef hhh38 het volgende:
Morgen gaat de eerste en laatste atleet van Bermuda zich laten zien op het onderdeel 15k klassiek bij het langlaufen. Tucker Murphy hoopt de wereld versteld te doen staan en wil zijn prestatie van 4 jaar geleden op de 15km vrije stijl verpulveren, hij werd toen 88e. Het kan geen toeval zijn dat hij deze keer als 88e van start gaat (om kwart voor 3).
Ik ga zeker kijken of hij inderdaad tot een mooie klassering kan komen.
Oh, goed dat je het zegt, die stomme Sochi-tijd ook, op de app staat het wel steeds goed. Het belooft inderdaad een groot spektakel te worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:12 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Kwart voor 12, want Nederlandse tijd.Als ie Sævar maar niet voorbij gaat, want die start vlak voor hem. Het wordt in ieder geval een spannende afstand, als ik zo de laatste posts bekijk.
Volgens mij start het langlaufen om 11.00 NL tijdquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:17 schreef Redefine het volgende:
Morgen de drukste dag tot nu toe voor Argentinië. Want dan komen maar liefst drie atleten helden in actie, waaronder twee broers.
Om 14.00 start de enige niet Skiër van de Argentijnen, namelijk Frederico Pablo Cichero op de 15 kilometer klassiek bij de Cross Country. Fred zal daar mikken op een plek in de top 75 en zal daarbij uiteraard door mij gesteund worden.
De broers Jorge en Cristian Birkner zullen beiden starten op de Super Combinatie bij het Skiën. Hopelijk gaat Cristian i.t.t. vorige week op de afdaling nu wel van start. Voor Jorge zal het vooral belangrijk zijn om bij de afdaling goed aan de finish te komen, want een plek bij de top 30 zal er niet voor hem inzitten. Crisitan daarentegen heeft al eens bewezen zich binnen de top dertig te kunnen scharen bij de afdaling. Dit zal dan ook zijn doel zijn om daarna bij de slalom nog wat plekjes op te schuiven.
Helemaal gelijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij start het langlaufen om 11.00 NL tijd
Frederico start om 11:42.00, een halve minuut voor Sævar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helemaal gelijkIk heb puur gekeken naar de officiële site (omdat het daar zo eenvoudig te zien is wanneer wie van een land starten), dat ik vergeten was naar de Nederlandse tijd te kijken.
11.00 dus, met heel veel deelnemers van diverse adoptielanden
Zoveel helden achter elkaarquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:45 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Frederico start om 11:42.00, een halve minuut voor Sævar.En Tucker om :44. Nu baal ik helemaal dat ik dit duel der giganten moet missen.
Wellicht geblesseerd door zijn val in de sprint kwalificatie?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:13 schreef Felagund het volgende:
Volgens de wikipediapagina zou ook Yonathan Fernandez voor Chili meedoen, maar die zie ik zo snel niet in de startlijst staan.
Dat zijn ze met Kirsty Coventry wel gewend denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zouden er in Zimbabwe nu ook mensen rondlopen die boos foeteren dat een 'bleekneus' hen representeert op de winterspelen?
Tja, wel gewend. Denk dat er zelfs in Nederland nog mensen rondlopen die moeilijk doen. In het land van Mugabe lijkt me dat helemaal lastig. Of misschien hebben te weinig mensen daar TV en laten ze verder geen foto's zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 06:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zijn ze met Kirsty Coventry wel gewend denk ik
Of nou ja, niet specifiek Winterspelen dus.
Volgens Luke zelf krijgt hij iig alleen maar enthousiaste reacties uit Zimbabwe.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zouden er in Zimbabwe nu ook mensen rondlopen die boos foeteren dat een 'bleekneus' hen representeert op de winterspelen?
Bronquote:"A lot of the time, when I turn up at a training, people expect me to be black," Steyn said. "I find this quite amusing. My whole family is white African and we are used to this, but people in Europe sometimes do not realize that you can come from Africa and be white."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |