abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136580780
Bruin&Blond doen onderzoek naar de bouwkundige factoren die meespelen in het vergroten van het thuisgevoel... Maar hoe thuis voel jij je eigenlijk? En waar ligt dat dan aan?

help ons met ons onderzoek en vul deze enquête in (de uitkomsten zijn bestemd voor afstudeeronderzoek):

http://questionnaire.netq-survey.com/9dde20eb-1a51-4228-a264-5b5b2b165e78
we breathe social architecture!
pi_136580927
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:25 schreef bruinblond het volgende:
Bruin&Blond doen onderzoek naar de bouwkundige factoren die meespelen in het vergroten van het thuisgevoel... Maar hoe thuis voel jij je eigenlijk? En waar ligt dat dan aan?

help ons met ons onderzoek en vul deze enquête in (de uitkomsten zijn bestemd voor afstudeeronderzoek):

Is dit wetenschappelijk onderbouwd?

Ik weet toch niet hoeveel % ik de grootte van de lichttoetreding wil hebben :?
Ik kan wel wat klikken, maar ik voel mij in een huis dat mijn huis is echt wel prima thuis als dat niet voldoet aan het percentage wat ik nu aan ga klikken
Ee huis voelt toch niet meer thuis als het 1 slaapkamer heeft of 2 slaapkamers?

Denken jullie echt dat je hier conclusies aan kunt verbinden?
Volgens mij is waar je je thuis voelt namelijk meer een onderbuik gevoel dan een percentage dit/dat ge voel?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_136580973
Taalfouten in enquêtes :N Terug naar de basisschool.
Hier staat niets.
pi_136581162
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:25 schreef bruinblond het volgende:

Mag je wel aardiger aan ons vragen.

En ehm... "Thuis voelen in u woning" ???
Kijk eerst hier eens voordat je begint met een enquête. .
pi_136581207
rhubarbje,

De vraag is nu juist of bouwkundige elementen te koppelen zijn aan een vergroot thuisgevoel. Dit is natuurlijk niet het enige onderdeel van het onderzoek, maar vanwege de moeilijkheidsgraad bewandelen we alle mogelijke wegen om informatie in te winnen. ;)
we breathe social architecture!
pi_136581535
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:39 schreef bruinblond het volgende:
rhubarbje,

De vraag is nu juist of bouwkundige elementen te koppelen zijn aan een vergroot thuisgevoel. Dit is natuurlijk niet het enige onderdeel van het onderzoek, maar vanwege de moeilijkheidsgraad bewandelen we alle mogelijke wegen om informatie in te winnen. ;)
Dan zul je toch nog wel wat achter je vragen hebben moeten zitten
Als je vragen alleen zo gaat stellen dan kun je nooit zeggen dat er een causaal verband is
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 11 februari 2014 @ 11:55:57 #7
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_136581619
Wat zijn dit voor en debiele vragen? Het gaat over wat je zou willen en ruimtefuncties. Verder staat het bol van de spellingsfouten.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  dinsdag 11 februari 2014 @ 12:13:39 #8
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_136582210
Bij vraag 1 kan ik al niet meer verder want de gewenste grootte van mijn woning is meer dan 100m2 maar blijkbaar is dat geen optie :')
pi_136611392
:')

Taalfouten, formuleringsfouten en bijzonder slechte vragen. hoe wil je hier in godsnaam een conclusie uit trekken voor een afstudeeronderzoek??

En dan verwacht je dat wij dit wel even invullen, terwijl je niet eens de moeite neemt om een kloppende enquette te maken... 8)7
  woensdag 12 februari 2014 @ 01:29:25 #10
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_136614078
Die taalfouten... 'van/voor u woning', 'thuis gevoel', 'basis functie' 'eerder een koopwoning kopen als een huurwoning' ...
(en nog vele andere) - :X :X :X
Nog los van alle open deuren die deze 'enquête' kenmerkt.

Les 1: als je serieus genomen wil worden, zorg dan in ieder geval dat je taalvaardigheid het niveau basisschool groep 4 ontstijgt. Jullie hebben het nota bene over 'afstuderen'???

Maar goed, ingevuld, voor zover mogelijk... erg ver ben ik helaas niet gekomen.

[ Bericht 6% gewijzigd door HetKlusKonijn op 12-02-2014 01:36:38 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_136616492
Vraagje: gaat de enquête uit van 1 persoon of met partner / gezin? Dat maakt namelijk nogal verschil qua antwoorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')