SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik denk (en hoop) dat ze dit allemaal bewust doet om die drie te irriteren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:11 schreef freaky40 het volgende:
Heerlijk die Nicolien die de grote 3 loopt te irriteren, overigens niet bewust neem ik aan.
Letterlijk geciteerd, kan er niets aan doenquote:
Maar wel met alle gevolgen van dien, dat er dus zo uit kan vliegen bij een volgende stemronde.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop) dat ze dit allemaal bewust doet om die drie te irriteren.
Volgens mij is ze behoorlijk berekenend en uitgekiend, een goede speler
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:16 schreef R0T29 het volgende:
Hakim wil liever Nico in haar bek schijten dan dat 'ie de zonnedans doet. Goed dat Vanessa's restaurant open gaat binnenkort. Zal zo ongeveer dezelfde culinaire ervaring zijn.
Ik weet, ik weet ;-)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Letterlijk geciteerd, kan er niets aan doen
jawel, niet citeren....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Letterlijk geciteerd, kan er niets aan doen
Hakim is een lieve jongen. Zijn enige echte probleem is dat zijn Nederlands aan elkaar hangt van woorden die ooit eens tegen hem zijn gebruikt, meer kent hij niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hakim moet gewoon lekker naar huis gaan thee gaan drinken met zijn zus en samen jnken hoe gemeen de mensen zijn die zo over hem praten...
Kan hij weer lief gaan doen enzo want tenslotte is Hakim volgens die zus en lieve man![]()
![]()
![]()
Zou kunnen, maar ik denk dat Emil, Rienk en Isabella hoger op het lijstje staan bij Paul en Hakim.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar wel met alle gevolgen van dien, dat er dus zo uit kan vliegen bij een volgende stemronde.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rienk lekker boekje lezen buiten zulke dingen zou ik ook doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |