Vet!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:18 schreef mothergoose het volgende:
[..]
4 maanden tasmanie, 1 maand mainland australie en 1 maand nieuw zeeland
Vind ik niet zo gekquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:19 schreef mothergoose het volgende:
niemand vind mijn filmpje leuk op dumpert
http://www.dumpert.nl/med(...)_n_groot_strand.html
Staat in het contract dat het niet mag, dus naast ontslag op staande voet denk ik dat ik er nog niet vanaf benquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Werken voor EW en AR tegelijk. Iedere dag ritten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:27 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Staat in het contract dat het niet mag, dus naast ontslag op staande voet denk ik dat ik er nog niet vanaf ben
Edit: Oeps, dubbelpost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:27 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Staat in het contract dat het niet mag, dus naast ontslag op staande voet denk ik dat ik er nog niet vanaf ben
Edit: Oeps, dubbelpost.Ik snap ook echt niet waarom dat niet zou mogen. Net of wij leasemaatschappijen zouden overtuigen om over te stappen. Of dat er zoveel bedrijfsgeheimen zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Tjah, weet niet wat de gevolgen kunnen zijn als ze erachter komen, maar ik denk te groot om dat risico te lopenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
[..]
Ik snap ook echt niet waarom dat niet zou mogen. Net of wij leasemaatschappijen zouden overtuigen om over te stappen. Of dat er zoveel bedrijfsgeheimen zijn...
Het is wel handig om de wiki er in te plakken ivm de hiker lijst, maar het is geen ramp als dat af en toe niet gebeurt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan staat de OP er automagisch
Mooiste is wel dat dat sowieso onzin is. De meeste grote LM's werken zowel met AR als met EW, en concurrenten van elkaar zetten ook vaak zat een van beide bedrijven in om auto's naar elkaar te transporterenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
[..]
Ik snap ook echt niet waarom dat niet zou mogen. Net of wij leasemaatschappijen zouden overtuigen om over te stappen. Of dat er zoveel bedrijfsgeheimen zijn...
Volgens mij leest niemand die lijst, en hij verandert toch niet elke week.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:21 schreef Viezze het volgende:
[..]
Het is wel handig om de wiki er in te plakken ivm de hiker lijst, maar het is geen ramp als dat af en toe niet gebeurt.
Heel af en toe wel als iemand er wat in verandert zoals laatst bij Fioranoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Volgens mij leest niemand die lijst, en hij verandert toch niet elke week.
quote:
De laatste paar dagen ben ik gewoon gemaild zonder te bellen. Wel zo prettig vind ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]![]()
Als ze maar binnen 45 minuten bellen, daarna zit ik in mijn tentamen.
Inderdaad, net gemaild! Een ritje van Assen naar Amersfoort. In een Caddy.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De laatste paar dagen ben ik gewoon gemaild zonder te bellen. Wel zo prettig vind ik.
Die Timo toch.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Inderdaad, net gemaild! Een ritje van Assen naar Amersfoort. In een Caddy.
quote:
Dat vind ik echt kuttijden, zo midden op de dag. Ik sta liever om 7 uur op de stoep, wat toch al niet kan aangezien bedrijven 8-9 uur open gaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:58 schreef Sarasi het volgende:
[..]Ik hoef 'm pas om 13h op te halen, dus lekker rustig beginnen.
*gaat Lapo hunten bij het komende topic*quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:29 schreef Viezze het volgende:
[..]
Heel af en toe wel als iemand er wat in verandert zoals laatst bij Fiorano
Meteen niks meer aan je dag. Ik vind dat niks. Soms wel fijn om nog een paar uur te blijven liggen, maar ik plan dat liever zelf in. Morgen sta ik om 8.30 stipt bij de klant om zijn Fiesta af te halen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:58 schreef Sarasi het volgende:
[..]Ik hoef 'm pas om 13h op te halen, dus lekker rustig beginnen.
Heb je alleen motorische schade of ook wat mechanisch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Meteen niks meer aan je dag. Ik vind dat niks. Soms wel fijn om nog een paar uur te blijven liggen, maar ik plan dat liever zelf in. Morgen sta ik om 8.30 stipt bij de klant om zijn Fiesta af te halen.hopelijk tegen een uur of 1 weer thuis. Kan ik nog even aan mijn motor klooien. Motorblok weer in elkaar een hopen dat ie wil starten..
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:24 schreef Fiorano het volgende:
[..]
*gaat Lapo hunten bij het komende topic*
Huh? Een motor is sowieso mechanisch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:27 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Heb je alleen motorische schade of ook wat mechanisch?
Ik bedoel zaken als krom stuur, scheur in het frame e.d.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Huh? Een motor is sowieso mechanisch?
Carterhelft gescheurd. En ik voel als ik de krukas handmatig ronddraai op één van de cilinders duidelijk minder compressie, en ik heb geen idee waardoor dat komt of hoe ernstig het is. Maar hij is geland op het motorblok, dus geen idee wat er verder intern nog klappen heeft gehad.
Het is nogal uiteindelijk..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:36 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik bedoel zaken als krom stuur, scheur in het frame e.d.
Dat is wel minder, had n.a.v. de foto's destijds niet zoveel motorische schade verwacht eigenlijk.
Pff, dat is nog een flink lijstje. Heb je ervoor ook nog nagedacht over de aanschaf van een andere, aangezien je er steeds meer tijd en geld in stopt?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het is nogal uiteindelijk..
Carter gescheurd, tank gedeukt, frame geschaafd, stuur krom, voorvork krom, spiegel gebarsten, koplamp doormidden, kilometerteller in stukken, uitlaatophanging afgescheurd, en zo kom ik steeds nieuwe dingen tegenen de kosten lopen zodoende nu al ruim in de vier cijfers
Eindelijk weer in Den Bosch trouwens. Wat een dag zeg![]()
![]()
Ja, was achteraf goedkoper geweest. Beetje lullig als je met repareren steeds nieuwe dingen tegen komt. Dan blijkt ie gewoon einde oefening te zijn, financieel dan, als je al halverwege bent.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:52 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Pff, dat is nog een flink lijstje. Heb je ervoor ook nog nagedacht over de aanschaf van een andere, aangezien je er steeds meer tijd en geld in stopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |