Aha bedankt weer wat geleerd vandaag. Ach, zo heeft ieder zijn voorkeuren. Ik vind het alleen sneu als die mannetjes deze vrouwen nog meer gaan 'feeden' om ze nog vetter te krijgen... want zo spelen ze met de gezondheid van deze vrouwen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:57 schreef Deshain het volgende:
[..]
Een Big Beautiful Woman (morbide obese vrouw).
Noodzakelijk morbide obees?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:57 schreef Deshain het volgende:
[..]
Tja, maar ze doen hun mond ook gewillig open en laten zich volstoppen. Ik vind het ook sneu dat die vrouwtjes zich gewillig vet laten mesten. Zo spelen ze met hun eigen gezondheid.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Aha bedankt weer wat geleerd vandaag. Ach, zo heeft ieder zijn voorkeuren. Ik vind het alleen sneu als die mannetjes deze vrouwen nog meer gaan 'feeden' om ze nog vetter te krijgen... want zo spelen ze met de gezondheid van deze vrouwen.
Dat is idd ook een uitleg.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:57 schreef Deshain het volgende:
[..]
Wat een onzinnige redenatie.Zo'n vrouw met zoveel overgewicht dat haar gezondheid gevaar loopt dan zou je als man juist moeten stimuleren om gezonder te eten, meer bewegen e.d. ipv vet te mesten. Op deze wijze worden die vrouwen niet oud waar die kerels mede schuldig aan zijn en dit alleen vanwege hun gerief en hun fetish voor vette vrouwen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:49 schreef RetepV het volgende:
[..]
Tja, maar ze doen hun mond ook gewillig open en laten zich volstoppen. Ik vind het ook sneu dat die vrouwtjes zich gewillig vet laten mesten. Zo spelen ze met hun eigen gezondheid.
Als man wil je het je vrouw naar de zin maken. Als het enige waar ze blij van wordt 'eten' is, dan doe je dat dus voor haar.
Wat ik bedoel is dat ze er allebei bij zijn.
De vrouwen zijn verantwoordelijk in deze. Niet de man. Punt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een onzinnige redenatie.Zo'n vrouw met zoveel overgewicht dat haar gezondheid gevaar loopt dan zou je als man juist moeten stimuleren om gezonder te eten, meer bewegen e.d. ipv vet te mesten. Op deze wijze worden die vrouwen niet oud waar die kerels mede schuldig aan zijn en dit alleen vanwege hun gerief en hun fetish voor vette vrouwen.
Op zich zijn ze natuurlijk zelf verantwoordelijk voor wat ze in hun mond stoppen. Aan de andere kant zijn denk ik veel vrouwen wel beïnvloedbaar op dit gebied.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:04 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
De vrouwen zijn verantwoordelijk in deze. Niet de man. Punt.
Bijna allemaal als je een beetje goed lultquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:06 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Op zich zijn ze natuurlijk zelf verantwoordelijk voor wat ze in hun mond stoppen. Aan de andere kant zijn denk ik veel vrouwen wel beïnvloedbaar op dit gebied.
Ben ik absoluut niet met je eens. Waarom zou je als man een vrouw die al kampt met zwaar overgewicht stimuleren nog meer vette troep te eten alleen omdat die man nog vetter aantrekkelijk vindt? Die vrouwen zijn verslaafd aan vreten dat is hetzelfde als een junkie voorzien van zijn dagelijkse portie dope wetende dat ie daarmee niet oud gaat worden. Zulke mannen zijn mede verantwoordelijk als zo'n vrouw niet oud wordt en die kans is groot.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:04 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
De vrouwen zijn verantwoordelijk in deze. Niet de man. Punt.
Overigens begrijp ik ergens de fetish van TS wel. Maar er zijn ook wel grenzenBBW/Chubby/Curvy/Whatever kan enorm sexy zijn, maar ze moet er wel de bouw voor hebben..
Als zo'n vrouw niet de discipline heeft om te stoppen, is dat haar probleem. Ik herhaal; wat die man doet is niet netjes. Maar verantwoordelijk is de vrouw. Tenzij het natuurlijk onder (Fysieke) dwang is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben ik absoluut niet met je eens. Waarom zou je als man een vrouw die al kampt met zwaar overgewicht stimuleren nog meer vette troep te eten alleen omdat die man nog vetter aantrekkelijk vindt? Die vrouwen zijn verslaafd aan vreten dat is hetzelfde als een junkie voorzien van zijn dagelijkse portie dope wetende dat ie daarmee niet oud gaat worden. Zulke mannen zijn mede verantwoordelijk als zo'n vrouw niet oud wordt en die kans is groot.
Feeder is inderdaad een vergrotende trap op 'houden van bbw's'.. maar wat ctrl+alt+del aangeeft dat de man verantwoordelijk is ben ik het gewoon stellig niet mee eensquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:23 schreef Deshain het volgende:
Een voorkeur voor BBW staat los van de discussie over feeders natuurlijk.
Hou je van BBW dan hou je van dikke(re) vrouwen, ben je een feeder dan haal je genot uit het afhankelijk maken / direct invloed uitoefenen op de groei in omvang van een vrouw.
Inderdaad stoppen met (vet) eten en dan moet zo'n vent niet stimuleren om door te blijven vreten om nog vetter te worden vanwege zijn fetish.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:12 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Als zo'n vrouw niet de discipline heeft om te stoppen, is dat haar probleem. Ik herhaal; wat die man doet is niet netjes. Maar verantwoordelijk is de vrouw. Tenzij het natuurlijk onder (Fysieke) dwang is.
Meestal is het 'omdat je flubbers zo lekker zijn' al genoeg 'dwang' voor een vrouw om te blijven eten. Dit slaat natuurlijk nergens op. Als ze wil stoppen met dik worden, moet ze stoppen met eten..
Maar jij hebt het inderdaad over feeders, niet over 'mannen die van BBW houden'.. Degelijk verschil.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Inderdaad stoppen met (vet) eten en dan moet zo'n vent niet stimuleren om door te blijven vreten om nog vetter te worden vanwege zijn fetish.
'Feeder: Usually a male who likes to encourage weight gain in his partner through the consumption of food'
Absoluut. Zelf vind ik zoals ze op de homepage van rubensdating staan al perfectquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:07 schreef Ordos20 het volgende:
BBW heb je in meerdere soorten en maten.... en niet allemaal zijn ze morbide obese -- ik vermoed dat TS niet iemand zoekt met 20 buikvlappen
Gatverdamme...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 07:57 schreef Deshain het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |