Mooi, goed dat we dat weten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:26 schreef just_agirl het volgende:
Hmmm ik vind de jongen uit de winkel veel leuker, ik denk dat een seksrelatie met iemand die absoluut niets wil verder toch niets voor mij is.
ditquote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:24 schreef Sapstengel het volgende:
Iets kopen en als hij vraagt "wil je het bonnetje mee?" zeg je "alleen als je nummer erop staat".
Msnquote:
Gewoon doen, als het niet zo vloeiend gaat van wege de zenuwen dan kan je je troosten met het feit dat het een volgende keer in ieder geval beter gaat vanwege de ervaring, met niets doen kom je nergens. Overigens staan mannen hier vaak gewoon voor open hoor dus kans op een blauwjte is erg kleinquote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:20 schreef just_agirl het volgende:
Oh god eigenlijk moet ik dat echt doen. Punt is, ik heb dat nog nooit eerder gedaan en betwijfel of ik dat wel durf...
en wat als je een blauwtje loopt? Dan weet je in iedergeval waar je aan toe bent en kan je verder! Beter dat dan nu onzeker jezelf druk lopen maken. De wereld vergaat niet hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:56 schreef just_agirl het volgende:
@ Frag adder, ik snap dat mannen er wel vaak voor open staan, maar wat als hij me niet leuk genoeg vindt? Dan loop ik wel een blauwtje...
Jas kan open <-- opgelostquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:25 schreef just_agirl het volgende:
Haha, ja inderdaad hij zou de move moeten maken, maar:
- Wie the fuck draagt er een blouse met inkijk zonder jas erover in de winter?
- Ik ben niet zo flirterig van mezelf
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:25 schreef just_agirl het volgende:
ja inderdaad hij zou de move moeten maken
Mannen wijzen dat vrijwel nooit af, tenzij ze je niet knap of interessant genoeg vinden. En ik vind afwijzing best moeilijk.. dus liever vermijd ik het. Al kan ik miss beter her risico nemen..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:01 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom zou HIJ de move moeten maken? Jij vindt hém toch leuk? Bovendien is hij aan het werk in de winkel, dus op dat moment volledig gefixeerd op het vakkenvullen en staat derhalve niet op de "versierstand".
Grow some balls en vraag of hij een keer wat wil drinken met je. Mannen wijzen dat vrijwel nooit af (tenzij vriendin/homo).
Oh, zit dat zo. Zeg dat dan meteen. Wij mannen worden geboren om afgewezen te worden, dus wij kunnen er van nature tegen. En pff, risico's zeg je? Nou, wij nemen geen enkele risico bij het jagen! Haha.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:48 schreef just_agirl het volgende:
En ik vind afwijzing best moeilijk.. dus liever vermijd ik het. Al kan ik miss beter her risico nemen..
lol. Maar bij vrouwen komt het meteen best wanhopig over als je jaagt op een jongen. Andersom is normaler.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, zit dat zo. Zeg dat dan meteen. Wij mannen worden geboren om afgewezen te worden, dus wij kunnen er van nature tegen. En pff, risico's zeg je? Nou, wij nemen geen enkele risico bij het jagen! Haha.
FFS.
Ik heb anders nooit negatieve reacties gekregen wanneer ik een man aansprak. Een paar keer bleek de persoon in kwestie bezet te zijn, maar ik kreeg wel elke keer te horen dat ze het tof vonden dat ik het initiatief nam.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:55 schreef just_agirl het volgende:
[..]
lol. Maar bij vrouwen komt het meteen best wanhopig over als je jaagt op een jongen. Andersom is normaler.
Ben je ook nog van mening dat een vrouw voor de kinderen zorgt, het huishouden regelt en voor het eten zorgt?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:55 schreef just_agirl het volgende:
[..]
lol. Maar bij vrouwen komt het meteen best wanhopig over als je jaagt op een jongen. Andersom is normaler.
ik heb daar toch een andere ervaring mee. Maar ik ga het toch doen denk ik. Wat heb ik te verliezen. Maar hoe weet ik of hij niet "te goed" voor me is...? Hij is echt knap vind ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:09 schreef Bubbles90. het volgende:
[..]
Ik heb anders nooit negatieve reacties gekregen wanneer ik een man aansprak. Een paar keer bleek de persoon in kwestie bezet te zijn, maar ik kreeg wel elke keer te horen dat ze het tof vonden dat ik het initiatief nam.
Gewoon doen dus!
Dat weet je alleen als je het probeert.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:16 schreef just_agirl het volgende:
[..]
ik heb daar toch een andere ervaring mee. Maar ik ga het toch doen denk ik. Wat heb ik te verliezen. Maar hoe weet ik of hij niet "te goed" voor me is...? Hij is echt knap vind ik.
Welkom in de mannenwereld. Zo gaat dat geregeld bij ons.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:16 schreef just_agirl het volgende:
[..]
Maar ik ga het toch doen denk ik. Wat heb ik te verliezen. Maar hoe weet ik of hij niet "te goed" voor me is...?
Vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:25 schreef just_agirl het volgende:
Haha, ja inderdaad hij zou de move moeten maken, maar:
Probeer anders uit te vogelen of hij ergens uit gaat? Of voor jou bekende vrienden/familie heeft? Dan kan je makkelijker in contact komen..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:48 schreef just_agirl het volgende:
[..]
Mannen wijzen dat vrijwel nooit af, tenzij ze je niet knap of interessant genoeg vinden. En ik vind afwijzing best moeilijk.. dus liever vermijd ik het. Al kan ik miss beter her risico nemen..
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welkom in de mannenwereld. Zo gaat dat geregeld bij ons.
Had je dan niet beter alles weg kunnen halen? Nu zie je nog steeds dat hij aan ts vroeg:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je bsn?quote:
Hoe oud ben je? Want dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:55 schreef just_agirl het volgende:
[..]
Hij moet juist NIET de move maken. Kan niet, is onprofessioneel, hij is aan het werk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:11 schreef Godshand het volgende:
Ja hallo, hij moet de move maken.
Ga nog eens bij die winkel langs, trek een blouse met inkijk aan en hang opzichtig op de toonbank.
Hij moet dan alleen nog scoren. Doet hij dat niet, dan
-is hij homo of aseksueel of
-heeft hij al een vriendin of
-heeft hij geen ballen.
Alle drie de opties wil je niet, dus dan ben je daarna beter alleen af.
Succes!
Hoezo?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:32 schreef NaturalHerbs het volgende:
[..]
Hij moet juist NIET de move maken. Kan niet, is onprofessioneel, hij is aan het werk.
Kan wel maar het hoort gewoon niet. Als je toevallig net iemand treft die het niet op prijs stelt (en de kans daarop is groter als je dit vaker doet) kan er een klacht over binnenkomen en dan wordt t je niet in dank afgenomen door je baas dat je dit bij klanten doet. In een klant/medewerker relatie ligt het initiatief op dit gebied logischerwijs bij de klant.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoezo?
Gewoon telefoonnummer opschrijven op een kassabonnetje ofzo, of je e-mailadres. Dan verder werken en dan buiten werk afspreken
Geef hem de kans om je aan te spreken door ervoor te zorgen dat het eruitziet alsof je ergens naar op zoek bent en dat dicht bij hem staat, maar zorg er ook voor dat er niet (veel) mensen en zeker niet ander personeel bij staat. Wat je natuurlijk ook gewoon kunt doen is 'een probleem' voorleggen aan hem zodat hij de oplossing ervoor moet vinden, en dan een gesprekje proberen te voeren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:13 schreef just_agirl het volgende:
Ik heb een hele leuke jongen gezien in een winkel (hij werkt daar). Hij stapte op me af om me te helpen, maar na afgerekend te hebben bleef het daar bij. Ik heb zijn naam gezien op zijn naambordje en ik vind hem echt ontzettend knap. Ik had in het begin het idee dat hij me ook wel ok vond, alleen aan het eind (bij het afrekenen) wist ik het niet meer. Als ik terug ga naar die winkel en hij is toevallig aan het werk, hoe kan ik dan het initiatief nemen om met hem te flirten oid?
goeie. Het kan alleen niet echt omdat hij achter een balie staat. Ik zou er ook zelf kunnen solliciteren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:27 schreef Fanest het volgende:
[..]
Geef hem de kans om je aan te spreken door ervoor te zorgen dat het eruitziet alsof je ergens naar op zoek bent en dat dicht bij hem staat, maar zorg er ook voor dat er niet (veel) mensen en zeker niet ander personeel bij staat. Wat je natuurlijk ook gewoon kunt doen is 'een probleem' voorleggen aan hem zodat hij de oplossing ervoor moet vinden, en dan een gesprekje proberen te voeren.
Met een beetje mazzel vraagt hij je nummer of onderneemt iets anders, mocht dit niet het geval is het jammer maar kun je nog vragen of je hem ooit weer ziet of iets dergelijks.
Daarnaast is TS als ik het topic goed volg minderjarig. Dat is natuurlijk helemaal link voor een medewerker.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:42 schreef NaturalHerbs het volgende:
[..]
Kan wel maar het hoort gewoon niet. Als je toevallig net iemand treft die het niet op prijs stelt (en de kans daarop is groter als je dit vaker doet) kan er een klacht over binnenkomen en dan wordt t je niet in dank afgenomen door je baas dat je dit bij klanten doet. In een klant/medewerker relatie ligt het initiatief op dit gebied logischerwijs bij de klant.
Als het niet echt opvalt (ik bedoel, ze is waarschijnlijk wel ouder dan 14-15) maakt het volgens mij niet zoveel uit. Als die medewerker een meid leuk vindt gaat hij echt niet denken van ''straks spreek ik haar aan terwijl ze nog geen achttien is, laat maar zitten hoor''.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:26 schreef jaha het volgende:
[..]
Daarnaast is TS als ik het topic goed volg minderjarig. Dat is natuurlijk helemaal link voor een medewerker.
Je kunt toch ook iemand achter de balie vragen om zijn/haar mening of advies of een product? Dat is volgens mij vrij normaal, daarnaast zijn die mensen zelfs gedwongen om je te helpen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:00 schreef just_agirl het volgende:
[..]
goeie. Het kan alleen niet echt omdat hij achter een balie staat. Ik zou er ook zelf kunnen solliciteren.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:26 schreef jaha het volgende:
[..]
Daarnaast is TS als ik het topic goed volg minderjarig. Dat is natuurlijk helemaal link voor een medewerker.
Geloof me nou maar dat die kans echt piepklein is. Als hij verstandig is onderneemt hij geen actie. Ook al zal hij misschien merken dat klant mogelijk op die wijze geïnteresseerd is, dan nog hoort hij geen initiatief hierin te nemen en dit is ook heel vreemd naar een klant toe. Totaal vreemd als hij het bij het verkeerde eind blijkt te hebben. Risico is zo groot dat het het niet waard is, vanuit medewerker positie. Die gast zou wanhopig moeten zijn om zijn baan op het spel te zetten voor zoiets. Nogmaals: de KLANT neemt het initiatief.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:27 schreef Fanest het volgende:
[..]
Geef hem de kans om je aan te spreken door ervoor te zorgen dat het eruitziet alsof je ergens naar op zoek bent en dat dicht bij hem staat, maar zorg er ook voor dat er niet (veel) mensen en zeker niet ander personeel bij staat. Wat je natuurlijk ook gewoon kunt doen is 'een probleem' voorleggen aan hem zodat hij de oplossing ervoor moet vinden, en dan een gesprekje proberen te voeren.
Met een beetje mazzel vraagt hij je nummer of onderneemt iets anders, mocht dit niet het geval is het jammer maar kun je nog vragen of je hem ooit weer ziet of iets dergelijks.
Hahaha, hoe oud ben je dan ;pquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:45 schreef just_agirl het volgende:
Hahaha, ik ben echt allang geen 15 meer ;p
En dan? Zegt ie: "Oke dank je wel, jij mag er ook zijn"quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:52 schreef just_agirl het volgende:
Goeie inderdaad. "Hoe werkt dit product?" " Trouwens, jij bent echt knap..."
Doe maar gewoon het laatste want:quote:@ NaturalHerbs: Nog niet over nagedacht. Dan heb ik het liefste dat hij mijn nummer vraagt, maar als hij dit niet doet zeg ik: "Hmmm, wil je misschien een keertje wat drinken?"
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:45 schreef just_agirl het volgende:
Hahaha, ik ben echt allang geen 15 meer ;p
Nou en?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:56 schreef just_agirl het volgende:
@ Frag adder, ik snap dat mannen er wel vaak voor open staan, maar wat als hij me niet leuk genoeg vindt? Dan loop ik wel een blauwtje...
Kijk eens goed naar je postsquote:
Superaantrekkelijk!quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zou nog langer wachten, TS. Lekker passief.
Daar zit wat in, misschien is het inderdaad verstandiger dat TS het zelf vraagt, aangezien het een werksituatie voor hem betreft. Dit is niet echt de normale gang van zaken maar aan de andere kant heeft ze natuurlijk niets te verliezen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:02 schreef NaturalHerbs het volgende:
[..]
Doe maar gewoon het laatste want:
- voor het zelfde geldt reageert hij netjes omdat je een klant bent maar is hij niet echt geïnteresseerd;
- hij vindt jou ook leuk maar het initiatief ligt nog steeds bij jou want hij is aan het werk en je opmerking zegt niets behalve dat je hem knap vindt. Voor hetzelfde geldt heb je een vriend maar wil je het alleen even melden dat hij er goed uit ziet;
- misschien vindt hij het maar een oppervlakkige opmerking en denkt hij: "wtf moet ik hiermee?'
Dus je zegt gewoon: "Hey je lijkt me een leuke jongen, wil je een keertje wat gaan drinken"? Als hij ja zegt schrijf je je nummer voor 'm op. Klaar.
ik dacht 14quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:48 schreef just_agirl het volgende:
Zit je me nou te trollen Trebo? Hoe oud denk je dat ik ben.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Je komt als een bakvis over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |