Maar soms ook hier als het over iets anders dan streams gaat bv.. zo meteen 1000 m dames in Sochi.. Ik gok op 2 medaillesquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:48 schreef pullup het volgende:
[..]
----------------------->!!!! UTO / [COS #713] Rokende vrouwen enzo..
We zitten allemaal hier
Soms gaat het daar zo snel dat het niet of nauwelijks bij te houden is ....quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook een veel tofferder topic over het algemeen
Boer en Wust op zekerquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar soms ook hier als het over iets anders dan streams gaat bv.. zo meteen 1000 m dames in Sochi.. Ik gok op 2 medailles
Wust, wat een heldin is datquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Wust en v Beek gok ik. maar een sweep zou nog leuker zijn
eg niequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook een veel tofferder topic over het algemeen
quote:
Morgen een rust dag ...quote:
Ik ben positief...quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe is het sfeertje vandaag? Beetje gespannen weer, of valt het mee?
Ik kan ze geen ongelijk geven, goede actie van sbsquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
Heten we ze van harte welkom? Of zijn ze er al?![]()
Chatfunctie stopt
13 Februari 2014 09:21
Beste Utopianen,
Helaas voelen wij ons genoodzaakt de chatfunctie naast de livestreams te verwijderen. Deze chatfunctie was bedoeld om Utopianen een podium te bieden om te praten en te discussiëren over het reilen ern zeilen binnen Utopia, maar werd jammer genoeg door een groep mensen misbruikt als podium om enkel en alleen negativiteit te ventileren.
Vinden wij het jammer? Zeer zeker. Utopia is bij uitstek een programma om het met elkaar over te hebben. Wij vinden het fantasisch om te zien dat er zoveel mensen meeleven met de inwoners van Utopia en hun mening geven over wat Utopia voor hunzelf zou betekenen. Maar wij moeten als programma het goede voorbeeld geven. De website is voor iedereen toegankelijk, ook voor kinderen. Met name deze groep willen wij afschermen van het negatieve taalgebruik dat op de chat wordt gebruikt door een bepaalde groep. Wij realiseren ons dat het om een select gezelschap gaat dat het verpest voor een grote groep welwillende mensen, maar toch zien wij het als het enige juiste besluit. En daarom hebben wij besloten om in ieder geval voorlopig maar per direct af te zien van de chatfunctie. Wij hopen op eenieders begrip.
Kunt u dan nergens meer jouw mening achterlaten? Zeker wel. Wij blijven benieuwd naar wat jij als kijker van het programma vindt en hopen dan ook dat je gebruik blijft maken van de zogenaamde 'comments' onder de berichten.
We wensen iedereen veel kijkplezier en veel ruimte voor een positieve bijdrage.
En nu is er FoK!quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:01 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik kan ze geen ongelijk geven, goede actie van sbs
Gemiste kans? Dat volk moet je niet willen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:20 schreef Danny het volgende:
Utopia sluit chat vanwege negatieve reacties
Hoeveel van dat volk was FoK!er ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gemiste kans? Dat volk moet je niet willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |