Je bent gewoon een Andrea!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wil wel uitkijken dat ik niet zo'n oud wijf word, die nog denkt dat ze met de jonkies mee kan doen, maar dat al jaren niet meer kan
Wat leuk! Van wie?quote:
Dat niet nee, joh ik zit vaak in de tram na mijn werk. Haar in een staart met behang plaksel overal make up loos.En dan kijken mensen me aan alsof ik van de straat ben geplukt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wil wel uitkijken dat ik niet zo'n oud wijf word, die nog denkt dat ze met de jonkies mee kan doen, maar dat al jaren niet meer kan
Wat lekker dat je er totaal kak aan hebt hoe je in de tram zitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet nee, joh ik zit vaak in de tram na mijn werk. Haar in een staart met behang plaksel overal make up loos.En dan kijken mensen me aan alsof ik van de straat ben geplukt.Soms wil ik wel eens zeggen, dat ik van mijn werk kom.
Van een goeie vriend, altijd attent. Het is wat dat betreft jammer ik heb geen gevoelens voor hem.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk! Van wie?
Mijn man kwam thuis met roosjesEn ik ben er nog steeds niet uit wie voor mij een prachtig boeket op mijn werk liet bezorgen 2 jaar geleden op valentijnsdag
Gewoon van genieten zoals het nu is, een goede vriend is ook heel wat waard.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Van een goeie vriend, altijd attent. Het is wat dat betreft jammer ik heb geen gevoelens voor hem.
Stom, hij is lief, leuk en best aantrekkelijk maar ik kan er verder niks mee. We maken uitstapjes samen. En hebben ook veel lol. Artis, Rijks, terrasjes.. Mijn klik is er niet.
Ik denk het niet, ik het al vaker geprobeerdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lekker dat je er totaal kak aan hebt hoe je in de tram zit![]()
Maar wat las ik over La Place, heb je kans om daar aan de slag te kunnen?
Ja ik koester hem ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon van genieten zoals het nu is, een goede vriend is ook heel wat waard.
Hier waait het overquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik heb een heel album met Utopia caps![]()
http://gekkepoes.imgur.com/all
Meldtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:57 schreef GekkePoes het volgende:
Trouwens zou er al en RLS zijn genaamd "de zolder" ? Dan heb je een enorme zolder waar je nooit vanaf komt en dan mag je alleen maar eten via internet bestellen..
oh wacht ff. Dan hoef ik alleen maar de webcam aanzetten en er reclame onder plaatsen
Ik kom mee maar wil wel graag ook boeken.anders trek ik het niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:57 schreef GekkePoes het volgende:
Trouwens zou er al en RLS zijn genaamd "de zolder" ? Dan heb je een enorme zolder waar je nooit vanaf komt en dan mag je alleen maar eten via internet bestellen..
oh wacht ff. Dan hoef ik alleen maar de webcam aanzetten en er reclame onder plaatsen
"Hallo, met Mark".quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:49 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ik vind hem zo walgelijk, alleen door die reclame van Bueno.
Het is gewoon niet zo'n geschikt plaatje. Maar dis heb ik er van gemaakt.quote:Op zondag 16 februari 2014 01:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
ik heb geen psp o.i.d op m'n laptoppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |