Mijn kritiekpunt in Londen: hij speelde Small Plane niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef Z het volgende:
Toegiften hoeven van mij niet per se. Het is een beetje als klappen als het vliegtuig geland is, het is de standaard geworden.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:57 schreef Tchock het volgende:
De site wisselt heel snel tussen al deze plaatjes:
[ afbeelding ]
En het is een 'Stanley Donwood and Maxjk production". Maxjk zou een nieuw alias van Yorke kunnen zijn, of iemand die we niet kennen?
Bij ons ook niet. Maar ik heb niet zoveel met dat nummer gelukkig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:59 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Mijn kritiekpunt in Londen: hij speelde Small Plane niet.
Je kent Radiohead.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:03 schreef Felagund het volgende:
http://www.nme.com/news/radiohead/75034
Volgens mij geen concrete plannen dus voor een nieuw album.
Ik ook ken ook de users van dit topic.quote:
Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ook ken ook de users van dit topic.
Dat er wel is heisa eens om niets, vooral bij een band als Radiohead.quote:
KIJK UIT HE VOORDAT WE JE WEGPESTEN MET EEN GRAPPIGE OPMERKING NET ALS LUCIFERRISING!!1!!1!EINZ!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat er wel is heisa is om niets, vooral bij een band als Radiohead.
Dat neem je terug.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat er wel is heisa is om niets, vooral bij een band als Radiohead.
Ja dit dus, zet iemand wel eens tijdens het voetballen muziek op maar dat vind ik verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:56 schreef Felagund het volgende:
Ik vind het bij een 'sport' als fitnessen juist wel fijn om wat muziek als afleiding te hebben. Bij overige sporten hoeft het van mij ook niet echt.
Ik had vroeger altijd toernooien in de jeugd waar de hele dag muziek aan stond. Hoogst irritant.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dit dus, zet iemand wel eens tijdens het voetballen muziek op maar dat vind ik verschrikkelijk.
Ja dat heb ik ook nooit begrepen. Superirritant vind ik dat zelfsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dit dus, zet iemand wel eens tijdens het voetballen muziek op maar dat vind ik verschrikkelijk.
quote:
Dat waren nog 's tijden. In de E'tjes het veld oversteken en een wereldgoal maken, terwijl op de achtergrond de Backstreet Boys uit de speakers knalden. Glaasje ranja erbij, mooi, man!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd toernooien in de jeugd waar de hele dag muziek aan stond. Hoogst irritant.
Ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:19 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Dat waren nog 's tijden. In de E'tjes het veld oversteken en een wereldgoal maken, terwijl op de achtergrond de Backstreet Boys uit de speakers knalden. Glaasje ranja erbij, mooi, man!
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jullie pesten me, ik zal nooit meer in dit topic posten!
Ja kijk nog wel wat topics rond met mijn interesses: Feyenoord, NBA, MMA, bodybuilding, horror etc.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat er iets mis is met die vent.
Ik post hier en in een andere slowchat. Verder voetbaltopics als er voetbal is en soms WGR en NWS als ik er zin in heb. De rest vermijd ik ook maar zo veel mogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |