Die doet het prima. Alleen de thermostaat moet nog een keer vervangen wordenquote:
Perfecte instelling wel ja..... En die onderstreept hij zelf ook door te zeggen dat hij voor het zelfde geld net zo goed thuis kan klussen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij werkt i.p.v. thuis te zitten en krijgt geen cent extra. Zou ik ook niet van gaan juichen.
wat an sich een hele logische reactie is als je net een nieuw huis hebt, maar daar nog niet in kan wonen omdat het nog niet klaar is, als gevolg van dat de stage die je had toch wel zwaar voor je was. 2cv zit/hoort niet in de wajong omdat hij een lamzak is, maar omdat hij een serieus lichamelijk probleem heeftquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Perfecte instelling wel ja..... En die onderstreept hij zelf ook door te zeggen dat hij voor het zelfde geld net zo goed thuis kan klussen.
Oh toch echt wel for surequote:
Maar kennelijk kan hij werken. Maar zoals hij het nu formuleert doet hij dat liever niet als zijn salaris even hoog is als zijn uitkering. Kunnen we blijven lullen tot we een ons wegens maar dat is gewoon een instelling van lik m'n kut.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat an sich een hele logische reactie is als je net een nieuw huis hebt, maar daar nog niet in kan wonen omdat het nog niet klaar is, als gevolg van dat de stage die je had toch wel zwaar voor je was. 2cv zit/hoort niet in de wajong omdat hij een lamzak is, maar omdat hij een serieus lichamelijk probleem heeft
Ze dachten dat iemand dood isquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh toch echt wel for sure. Er is zojuist een heule grote bos bloemen bezorgd
.
Zelfs de buren stonden buiten te kijken, whehehe.
[ afbeelding ]
![]()
Mooie bos ja!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh toch echt wel for sure. Er is zojuist een heule grote bos bloemen bezorgd
.
Zelfs de buren stonden buiten te kijken, whehehe.
[ afbeelding ]
![]()
Lijkt net echt als ik zo'n 3d bril op doe.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:04 schreef Paladijn het volgende:
Hebben jullie ook een 3d monitor?
[ afbeelding ]
Haha, ze komen bij jou nog aan de deur? Ze moesten vanmiddag heel emplacement Gouda platleggen voor de posttrein met mijn kaarten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:29 schreef Barcaconia het volgende:
Bah. Kom ik na een dag hard werken thuis, kan ik het huis niet meer in. De stapels post blokkeren de voordeur
dus daarom was de brandweer daar. Die moesten gewoon een oververhitte trein afkoelenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Haha, ze komen bij jou nog aan de deur? Ze moesten vanmiddag heel emplacement Gouda platleggen voor de posttrein met mijn kaarten.
Ik bedoel maar!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:03 schreef lipje het volgende:
[..]
dus daarom was de brandweer daar. Die moesten gewoon een oververhitte trein afkoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |