Een dikzak die het over sport gaat hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die dikke Frank Evenblij, over de OL hadden ze wat mij betreft wel mogen weglaten. Ze nemen er ook nog eens alle tijd voor. Stellen louter domme vragen die totaal geen meerwaarde hebben voor de bekendheid met de sport. De bekendheid die Evenblij ook maar in zeer beperkte mate heeft.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:17 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom is die dokter niet naar het buitenland gevlucht ?
Ook dikke mensen kunnen sporten. Ik noem een Raymond van Barneveld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een dikzak die het over sport gaat hebben.
Naar Brazilie?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:17 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is geen sport, dat is een cafespelletje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook dikke mensen kunnen sporten. Ik noem een Raymond van Barneveld.
Frank Evenblij is dikker dan dik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eén van de beste komieken van zijn tijd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Frank Evenblij is wel zeer bekend/populair op het internet en de radio.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een dikzak die het over sport gaat hebben.
Of je volgt het nieuws. Hij heeft tijdenlang in Duitsland gezeten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:17 schreef arjan1112 het volgende:
Ook zeer bedreven in cabaret, humor om te lachen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eén van de beste komieken van zijn tijd.
En een humorist met een diploma, dat zie je niet vaak.
Maakt goed zijn doel klein.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoewel Jeroen eigenlijk lekker gezet is.
Hij heeft laatst anders wel een doelpunt gemaakt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoewel Jeroen eigenlijk lekker gezet is.
Daar was ie ook dokter.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of je volgt het nieuws. Hij heeft tijdenlang in Duitsland gezeten.
We kunnen het ook over iets anders hebben hoor, hoe was je dag?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik heb hier ook helemaal geen zin in joh.
Bruggetje stond open?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
Ik heb hier ook helemaal geen zin in joh.
Stel dan niet van die domme vragen zeg..quote:
Druk. Morgen kan ik hopelijk wel wat OS volgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We kunnen het ook over iets anders hebben hoor, hoe was je dag?
Hoezo dom ? Hij had toch kunnen vluchten toen justitie achter hem aanzat ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stel dan niet van die domme vragen zeg..
Die liedjes bij de Mike en Thomas show waren ook wel leuk.quote:
Ik was wel fan van masturbeertje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die liedjes bij de Mike en Thomas show waren ook wel leuk.
Klopt, nieuwe deel is weinig aan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
CDA zit wel in mooiste vleugel van de Kamer
Van Gaal trapt louter open deuren in ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij heeft -ie bij Louis van Gaal in de leer gezeten.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van Gaal trapt louter open deuren in ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |